abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86856957
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Nou ophouden hoor jullie, ik zit hier al de hele ochtend te janken achter m'n pc :'(

c_/
_O-
pi_86856987
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja je bent af, maar niet omdat je zelf ook je griepjes en verkoudheidjes meldt, maar omdat je dit anderen verwijt terwijl je het zelf ook doet.

Het is lomp, ondoordacht en weinig meelevend als je zegt dat Laysa hier constant loopt te miepen over haar urgentie.

Een tijdje geleden heb ik hier het e.e.a. gezegd over mijn zus en werd daar lief en meelevend door andere users op gereageerd, waarin jij het nodig vond te melden dat je het een kleffe boel vond. Ik zal wel lichtgevoelig zijn, maar ik heb dat ook als lomp ervaren.
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactie ^O^

Ik vond het hier echt een soort van "koetsie koetsie, wat zijn we toch allemaal zielig reeks" worden, daar heb ik regelmatig iets over gezegd de laatste weken. Dat je opmerkingen daarover als lomp hebt ervaren, dat kan, maar nooit heb ik lullig gedaan over jouw zus, nooit heb ik lullig gedaan over Laysa haar ziekte, dat blijft recht overeind.

En ja, 't is weer zover, ik moet weg 8-)
pi_86857019
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactie ^O^

Ik vond het hier echt een soort van "koetsie koetsie, wat zijn we toch allemaal zielig reeks" worden, daar heb ik regelmatig iets over gezegd de laatste weken. Dat je opmerkingen daarover als lomp hebt ervaren, dat kan, maar nooit heb ik lullig gedaan over jouw zus, nooit heb ik lullig gedaan over Laysa haar ziekte, dat blijft recht overeind.

Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeld :')
pi_86857025
c_/
Alles wat jij vindt is een realiteit
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 13:04:09 #105
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86857041
Ik denk dat zwijgen inderdaad de beste oplossing is.
pi_86857059
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ja, net als ik met je wil praten -O-
pi_86857083
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ach wat ben je ook een klootviool als je DAT NIET BEGRIJPT.

Dat jij dat wil vergelijken met een van je verzinsels vind ik uitermate schokkend.
Dat jij Manu hier mee wil vergelijken, met iemand die we niet kennen, niets van willen weten en zelfs niet eens geloven dat ze bestaat. Dat jij niet snapt dat sommigen even weer terug in de tijd worden geworpen als dat topic omhoog geschopt wordt, en dat zij dan even stilstaan bij wat Manu NIET geworden is, geen kans voor heeft gehad en dat we zijn geintjes missen, dat jij dat niet wil snappen Teun, dat moet je zelf weten. Maar hou je bek hier over op Fok.

Ga Manu, die we allemaal kennen, niet vergelijken met een of andere wazige scharrel.

Dit is het laatste wat ik tegen je zeg. Ever.
Dat jij het een verzinsel noemt, dat is schokkend. Dat aardig wat mensen hier in aanvang Laysa afdeden als nummer zoveel met een infuus, dat is pas schokkend. Ik deed dat toch echt niet.

Ik vind je gewoon erg dom als je mijn teksten niet kunt begrijpen. Anderen die dat ook niet kunnen passen in hetzelfde rijtje. :Y
  zondag 26 september 2010 @ 13:06:10 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_86857102
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dus je bent al een uur uitgejankt?
Ik heb de klok vannacht een uur teruggezet, qua zomer en wintertijd maak ik altijd m'n eigen regels :{w
pi_86857111
zucht
pi_86857129
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeld :')
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was. -O-
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 13:07:58 #111
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86857149
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Struikel jij ff lekker over dat fucking infuus van je :Y)
:')
pi_86857157
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd Teun...ook jij, heb jezelf toegeven. dat je later iets verder keek dan je neus lang was: klasse!
maar dat betekend niet dat nu je zelf niet zo heel lekker in je vel zit iedereen maar als een lompe boer onder de grond moet schoffelen
pi_86857161
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat zwijgen inderdaad de beste oplossing is.
Wanneer ga je ermee beginnen?
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 13:08:49 #114
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86857179
En voor de rest gebruik zelf de brakke zoekfunctie! :{w
pi_86857186
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was. -O-
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus over
pi_86857202
Ik had ploegen moeten zeggen -O-
pi_86857216
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:

Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
pi_86857221
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

:')
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je moet je bek houwe ouwezeikkut die je dr rond loopt
:P
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 13:10:43 #119
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86857236
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes? :P
pi_86857253
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Nah...das wel waar wat Bob hier zegt...
pi_86857272
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus over
Hoe kun je mij in vredesnaam rancuneus noemen, ik "tekst" nog immer tegen iedereen die mij ooit verguisd heeft en/of nog steeds verguisd. 8)7
  zondag 26 september 2010 @ 13:12:07 #122
241662 Jian
Well, well, well
pi_86857273
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
Ik had ploegen moeten zeggen -O-
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes :{w
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 13:12:37 #123
169210 liesje1979
pi_86857294
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:
[..]

Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.
En als je zo de reacties eens leest, in dit topic, is iedereen dom, want ze snappen je verkeerd.
Of zou het dan misschien toch aan jouw manier van posten liggen? ......
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 13:13:17 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86857318
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:

[..]

Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor! :Y)
pi_86857330
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:

[..]

;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')