quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Nou ophouden hoor jullie, ik zit hier al de hele ochtend te janken achter m'n pc![]()
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactiequote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je bent af, maar niet omdat je zelf ook je griepjes en verkoudheidjes meldt, maar omdat je dit anderen verwijt terwijl je het zelf ook doet.
Het is lomp, ondoordacht en weinig meelevend als je zegt dat Laysa hier constant loopt te miepen over haar urgentie.
Een tijdje geleden heb ik hier het e.e.a. gezegd over mijn zus en werd daar lief en meelevend door andere users op gereageerd, waarin jij het nodig vond te melden dat je het een kleffe boel vond. Ik zal wel lichtgevoelig zijn, maar ik heb dat ook als lomp ervaren.
Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeldquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactie![]()
Ik vond het hier echt een soort van "koetsie koetsie, wat zijn we toch allemaal zielig reeks" worden, daar heb ik regelmatig iets over gezegd de laatste weken. Dat je opmerkingen daarover als lomp hebt ervaren, dat kan, maar nooit heb ik lullig gedaan over jouw zus, nooit heb ik lullig gedaan over Laysa haar ziekte, dat blijft recht overeind.
En ja, 't is weer zover, ik moet weg
Ja, net als ik met je wil pratenquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ja, 't is weer zover, ik moet weg
Dat jij het een verzinsel noemt, dat is schokkend. Dat aardig wat mensen hier in aanvang Laysa afdeden als nummer zoveel met een infuus, dat is pas schokkend. Ik deed dat toch echt niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach wat ben je ook een klootviool als je DAT NIET BEGRIJPT.
Dat jij dat wil vergelijken met een van je verzinsels vind ik uitermate schokkend.
Dat jij Manu hier mee wil vergelijken, met iemand die we niet kennen, niets van willen weten en zelfs niet eens geloven dat ze bestaat. Dat jij niet snapt dat sommigen even weer terug in de tijd worden geworpen als dat topic omhoog geschopt wordt, en dat zij dan even stilstaan bij wat Manu NIET geworden is, geen kans voor heeft gehad en dat we zijn geintjes missen, dat jij dat niet wil snappen Teun, dat moet je zelf weten. Maar hou je bek hier over op Fok.
Ga Manu, die we allemaal kennen, niet vergelijken met een of andere wazige scharrel.
Dit is het laatste wat ik tegen je zeg. Ever.
Ik heb de klok vannacht een uur teruggezet, qua zomer en wintertijd maak ik altijd m'n eigen regelsquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je bent al een uur uitgejankt?
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was.quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeld
quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Struikel jij ff lekker over dat fucking infuus van je
Wanneer ga je ermee beginnen?quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat zwijgen inderdaad de beste oplossing is.
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus overquote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was.
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.quote:
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe ouwezeikkut die je dr rond loopt
Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes?quote:
Nah...das wel waar wat Bob hier zegt...quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Hoe kun je mij in vredesnaam rancuneus noemen, ik "tekst" nog immer tegen iedereen die mij ooit verguisd heeft en/of nog steeds verguisd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus over
Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:
[..]
Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes
quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |