Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Wees dan in ieder geval voorzichtig met jezelf.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Je hebt hier nu ook wat dingen in gang gezet. Ben je nu hier ook weg?quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Tijdens de Hongerwinter zeiden ze geen nee tegen een knapperig gebakken ploeg hoor, die ging zo na de tulpenbollen en de bouvier van de buurman naar binnenquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor!
Want jij bent niet persoonlijk en jij vult niets in met al die aannames die je ook afgelopen nacht weer deed?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.
En als je zo de reacties eens leest, in dit topic, is iedereen dom, want ze snappen je verkeerd.
Of zou het dan misschien toch aan jouw manier van posten liggen? ......
Ik dacht werkelijk dat je zojuist schreef dat je je stil zou houdenquote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt hier nu ook wat dingen in gang gezet. Ben je nu hier ook weg?
Dat vroeg ik niet, maar in Jip en Janneke taal dan maar:quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want jij bent niet persoonlijk en jij vult niets in met al die aannames die je ook afgelopen nacht weer deed?
* Denkt nog even terug aan naamswisseling en wat er toen van jouw kant in mijn richting kwam![]()
Ik vind jou alvast wel dom, iedereen mag mij ook dom vinden, daar ging en daar gaat het nu niet over.
Tijdens de hongerwinter at mijn hele familie bij oom Fritz fazant en rundvlees.quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijdens de Hongerwinter zeiden ze geen nee tegen een knapperig gebakken ploeg hoor, die ging zo na de tulpenbollen en de bouvier van de buurman naar binnen
Waarvoor dankquote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes?
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topicquote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja duh, jij hebt een abonnement op de Elsevier, zeker?
Ik krijg niet IEDEREEN over mij heen. En wie ik wel over mij heen krijg zijn die mensen die zich ooit door mij nogal aangesproken hebben gevoeld en waarbij het schijnbaar zo diep zit dat ze het ene onderwerp niet meer kunnen onderscheiden van het andere.quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vroeg ik niet, maar in Jip en Janneke taal dan maar:
Waarom denk je zelf dat je iedereen nu over je heen krijgt?
Ik beledig daar niemand mee volgens mij. Het gaat ook niet om iets levensbedreigends. Het valt mij op, daar doe ik melding van. Als ik schrijf over mijn buurvrouw krijg ik ook van alles naar mijn oren. Dat mag, dat kan, maar dan mogen zaken die mij opvallen toch ook gemeld worden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Toverheks het volgende:
ik snap werkelijk niet wat je hier allemaal mee wilt bereiken Teun, iemand beledigen dat ze *iets* heeft met een ander etc.( en al is het zo dan gaat het ons geen ene reet aan, al werkt ze het hele forum af ppffttt )
Linkse mensen hebben geen gevoel voor humorquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topic
Goeiemiddag.
En rechtse mensen geen empathiequote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Linkse mensen hebben geen gevoel voor humor
Ik heb jou nooit als verzinsel gezien en hoefde dat destijds ook niet toe te geven. Ik nam je vanaf het begin serieus, was hooguit wat afwachtend.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd Teun...ook jij, heb jezelf toegeven. dat je later iets verder keek dan je neus lang was: klasse!
maar dat betekend niet dat nu je zelf niet zo heel lekker in je vel zit iedereen maar als een lompe boer onder de grond moet schoffelen
Ik ben links en heb ook geen empathiequote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En rechtse mensen geen empathie
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Ohja, want ik ben hier nooit het onderwerp geweest van sneren en grappen en grollen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg niet IEDEREEN over mij heen. En wie ik wel over mij heen krijg zijn die mensen die zich ooit door mij nogal aangesproken hebben gevoeld en waarbij het schijnbaar zo diep zit dat ze het ene onderwerp niet meer kunnen onderscheiden van het andere.
Los van het feit dat deze SC door de jaren heen altijd iemand nodig heeft gehad waar men lekker als hun frustraties op kan botvieren gepaard gaand met dom groeps- kuddegedrag.
Maar hey, daar lig ik niet wakker van, komt u maar, ik reageer wel. Teksten blijven nu staan, dat is prima.![]()
Maar waar blijf jij dan, je stelde gisteren vragen, ik beantwoord ze en vervolgens laat je de antwoorden links liggen en stel je weer een andere vraag. Ga eens in op de antwoorden en verzin niet immer iets nieuws om mij klem proberen te lullen, want dat is wat je aan het doen bent.
nou ik vind zulke dingen wel beledigend, en laten we het over je buurvrouw maar niet hebben, iedereen was blij voor je, iedereen dacht leuk teun heeft leuke griet, maar ga je er zelf achteraf over posten dat ze jan en alleman ligt te neuken etc. en dat je haar nog steeds aardig vind nou dan heb ik ook zoiets van Teun doe is ff normaal dat wijf spoort niet en ja dan zegt ook iedereen daar zijn mening over, als jij dat nu om je oren mee slaan vind, ja dat vind ik fout.quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik beledig daar niemand mee volgens mij. Het gaat ook niet om iets levensbedreigends. Het valt mij op, daar doe ik melding van. Als ik schrijf over mijn buurvrouw krijg ik ook van alles naar mijn oren. Dat mag, dat kan, maar dan mogen zaken die mij opvallen toch ook gemeld worden.
Als het over bereiken gaat, op Fok! bereik je per definitie niets, 't is vaak basaal en banaal tijdverdrijf.
Ik hou anders heel van dierenquote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En rechtse mensen geen empathie
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik moet nu wel echt weg. Da's vast fijn voor sommigen![]()
Tot later dan maar weer en lief zijn voor elkaar![]()
Ja duh, dat is dé oorzaak en het begin van deze discussie. Maar dat mag toch ook? We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn en jouw IEDEREEN mag mij toch ook gerust een lul vinden?quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Andere mensen hebben een ander referentiekader misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |