SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nilsson-lyrics.
maar volgens mij vond niemand het mooi
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
volgens mij moeten we sirolf inschakelen http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:
Haha kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
Gheh, Hans, ik zag je sarcasme even niet.
Denk het ook want ik kan deze niet toevoegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij moeten we sirolf inschakelen http://www.3fmfan.nl/page/forum
ik in 1e instantie ook niet....quote:
Ik liep er ook al weer tegen aan, dat [Radio3 #] is nooit eerder gebruiktquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ik krijg dit topic niet toegevoegd op 3fmfan..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik in 1e instantie ook niet....
als je nou het woord request had gebruikt was het goed gegaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook want ik kan deze ook niet toevoegen(onjuiste titel).
Ah, dan is dat dus de reden. Werk aan de winkel voor Sirolfquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik liep er ook al weer tegen aan, dat [Radio3 #] is nooit eerder gebruikt
Ah, okay.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je nou het woord request had gebruikt was het goed gegaan
Ah je wel... Ik heb het een keer ook gedaan...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik liep er ook al weer tegen aan, dat [Radio3 #] is nooit eerder gebruikt
Ja, ik blijf er toevoegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah je wel... Ik heb het een keer ook gedaan...
Moet je maar een goeie regex maken
ben blij dat ik morgen helemaal niets hoef behalve boodschappen doen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik ga nog even luisteren. (ook al moet ik morgen om 7u op.)
blijkbaar.....quote:
dit is de 2e keer dat ik het meemaak dat een nummer wordt gestopt en na het nieuws verder gaat.quote:
dat vind ik zo'n gaaf stuk....quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:04 schreef Qunix het volgende:
Hij had eigenlijk na die toon van laag naar hoog verder moeten gaan....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef 3rdRock het volgende:ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nilsson-lyrics.
maar volgens mij vond niemand het mooi
Echt Stendersnummer vind ik. Heb 't de afgelopen jaren wel es bij Stenders gerequest.
toch nog een medestanderquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wel.
Echt Stendersnummer vind ik. Heb 't de afgelopen jaren wel es bij Stenders gerequest.
Mooi nummer inderdaad, maar de massa hier wil eurohouse en happy hardcore hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wel.
eigenlijk sneu om te zeggen: maar ikv ind gewoon zo'n beetje alles mooi. maar ja, dat zal wel jeugdsentiment zijn ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad, maar de massa hier wil eurohouse en happy hardcore he
trusten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef Brennel het volgende:
Crap, zo te lezen ligt het er alleen hier uit... ik ga maar slapen.
Eurohouse/happy hardcore vond ik toen al tenenkrommend en muziek voor de hersenlozen en dat is nog steeds niet veranderdquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk sneu om te zeggen: maar ikv ind gewoon zo'n beetje alles mooi. maar ja, dat zal wel jeugdsentiment zijn ofzo
Komt door Radio 3 (of aan radio3 aan elkaar...)quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook want ik kan deze niet toevoegen(onjuiste titel).
het gaat om het dansgehaltequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eurohouse/happy hardcore vond ik toen al tenenkrommend en muziek voor de hersenlozen en dat is nog steeds niet veranderd
radio 3 (met spatie word geaccepteerd)quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt door Radio 3 (of aan radio3 aan elkaar...)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat om het dansgehalteDus als je danspasjes voor hersenlozen vind...
dan ligt het dus aan de TT met zonder spatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
radio 3 (met spatie word geaccepteerd)
moet jij woensdag tussen 14-16 eens opletten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets wat er op 3FM voorbij komt lijkt ook maar iets op echte hakkuhmuziek naatje
Jij luistert nooit 3FM?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets wat er op 3FM voorbij komt lijkt ook maar iets op echte hakkuhmuziek naatje
Rabbering met zijn menthal theo troep?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet jij woensdag tussen 14-16 eens opletten.
"David Hasselhoff fan"quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:39 schreef TheZapster het volgende:
Waarpm ga ik in discussie met mensen die nog op de basisschool zaten in de 90's
Zeker weten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
de mosselman lijkt me erger. (ik heb nog ergens een 4cd hakuh boxquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering met zijn menthal theo troep?!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker weten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hakk%C3%BBhbar
En daarom is het hakkuhmuziekquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of lees ik het nou verkeerd hoe die band heet?
Ik ga binnenkort maar weer eens wat Houseparty-albums beluisteren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef Qunix het volgende:
Die piano melodietjes van 80's en 90's house classic tracks zijn goddelijk
Leuk dat je je best doet maat happy hard core is geen hakkuhmuziekquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
Bekende acts van de Happy Hardcore zijn onder andere Charly Lownoise & Mental Theo, DJ Paul Elstak, Hakkuhbar, Party Animals, Nakatomi, Critical Mass en Dune die expliciet inspeelden op de in 1996 tot een hoogtepunt gekomen gabberrage. Er zijn na de hoogtijdagen van de Happy Hardcore verscheidene compilaties van deze muziek verschenen, waarbij men de grenzen van het genre vaak oprekt tot alle harde house die ooit een hitsucces heeft gehad. Zo worden ook liedjes als Poing (van de Rotterdam Termination Source) en het werk van de Euromasters op dergelijke cd's aangetroffen.
In Groot-Brittannië, waar de "UK Hardcore" nog steeds immens populair is, zijn onder andere CLSM, DJ Sharkey, DJ AMS, Kevin Energy, AC Slater, Sunrize, Daywalker, Oli G, DJ White Russian, DJ Brak, Bounce en Dodgee populaire UK Hardcore artiesten.'
substroming van gabber
Ik pas 'm morgen... eh... later vandaag even aan. Heb nu niet de benodigde middelen bij de hand.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan is dat dus de reden. Werk aan de winkel voor Sirolf
Zij is nu te horen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:05 schreef kathytjuh het volgende:Dussuh....ik ga bij sikke plassen en hij stuurt mij naar huis...zegt genoeg toch??
Denk dat het voor niemand een leuke taak isquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef 3rdRock het volgende:
nou, echt wakker ben ik nog niet.....moet vandaag eigenlijk een beetje opruimen enzo, maar ik heb zoals gewoonlijk geen zin....
was vorige week ook al zo tijdens ODOF. daar zie ik het iig vaker dan in andere programma´s.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat komt er toch een enorme hoeveelheid dubbele nummers in de gespeeld lijst van 3fmfan, muziek statistieken compleet verpest.
Ik wil binnenkort dat gebeuren eens compleet vernieuwen en de DB opschonen. Daarnaast moet ik eigenlijk een check inbouwen of een plaat in de laatste 5 min al is geweest, en indien dat zo is negeren.... maar ik heb er geen tijd/zin voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat komt er toch een enorme hoeveelheid dubbele nummers in de gespeeld lijst van 3fmfan, muziek statistieken compleet verpest.
wil die check ook wle voor je bouwenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort dat gebeuren eens compleet vernieuwen en de DB opschonen. Daarnaast moet ik eigenlijk een check inbouwen of een plaat in de laatste 5 min al is geweest, en indien dat zo is negeren.... maar ik heb er geen tijd/zin voor.
Bijzonder irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef Pino112 het volgende:
Die godse soap rondom Domien's HDD en al die onzin op Twitter ben ik nu ook wel weer zat![]()
![]()
Ik vind het prachtig, maar volgens mij is dit wel een behoorlijk zelfmoordnummerquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig prachtig. Even zo'n momentje om echt tot rust te komen. Ogen dicht en genieten.
Nee johquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, maar volgens mij is dit wel een behoorlijk zelfmoordnummer
nummers half draaien, slechte mixjes maken en onzin uitkramen *piew piew*quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef alors het volgende:
Wat gaat Bart Falens vanmiddag eigenlijk doen?
Bart Falensquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef alors het volgende:
Wat gaat Bart Falens vanmiddag eigenlijk doen?
Fart Falens is eigenlijk nog beter...quote:
learn to fly heb ik ook al 2 keer gehoordquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
basket case, die was gister ook al
lolquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Fart Falens is eigenlijk nog beter...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
flirt je stijf met een homoseksuele verstandelijk gehandicapte? dat is wel origineel zeg
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
flirt je stijf met een homoseksuele verstandelijk gehandicapte? dat is wel origineel zeg
Maar dat is een goede plaat, dus dat is minder erg.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
learn to fly heb ik ook al 2 keer gehoord
ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, dit heb ik op school nog gezongen met Muziek![]()
Lees ook veel positieve reacties over het optreden op Twitter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
@hans: BoS was goed volgens een Gielbeller
Super, tnx !!quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pas 'm morgen... eh... later vandaag even aan. Heb nu niet de benodigde middelen bij de hand.
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
dat dit kan op ee ngewone zaterdagmiddag!
vast wel, die komt ook in de reguliere programmering nog wel eens voorbijquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Coolio - Gangsta's Paradise
Hoop dat I Got 5 On it ook nog een keer is te horen.
Dan gaarne wel Disco 2000 en eens een keer niet Common People.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
verve, blur, oasis...laat ze dan die andere prachtige britpop ook nog ff draaien...Pulp!
liever (iets van) This is Hardcore.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan gaarne wel Disco 2000 en eens een keer niet Common People.
Data ontdubbelen, altijd fijn.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort dat gebeuren eens compleet vernieuwen en de DB opschonen. Daarnaast moet ik eigenlijk een check inbouwen of een plaat in de laatste 5 min al is geweest, en indien dat zo is negeren.... maar ik heb er geen tijd/zin voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Fantastische clip ook op het terras van de snackbar in Ruinerwoldquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!quote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van die plaat moet vinden. Sommige stukken zijn best tof maar er zit ook een bak kansloze herrie inquote:
nuja, eigenlijk zit ik hier helemaal te trippen op frambozenlimonade en stroopwafels, maar dat is minder stoerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMIDDAG!
en nu ga ik ff een spuit heroine in mijn arm zetten en mijn kop in de plee hangen: LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER
kut voor jequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Hehe
Ik moet dalijk werken (net als gisteravond, daarom geen EW voor mij) en geen ziiiiiiiiiiiiin! :|
Jup.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Duidelijk tijd om weer uit te loggen.... zet wel ff een cd'tje op
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ra&ie=utf-8&oe=utf-8
zeiknummerquote:
mooi nummer. mooi verhaal is dat Joan Osbourne na deze hit in allerlei reliprogrammas werd uitgenodigd terwijl ze amper gelovig isquote:
Dat verhaal hoor je bijna altijd na deze plaat. Wel geinig idd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi nummer. mooi verhaal is dat Joan Osbourne na deze hit in allerlei reliprogrammas werd uitgenodigd terwijl ze amper gelovig is
ow.....kun je nagaan hoe weinig ik dit nummer op de radio hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat verhaal hoor je bijna altijd na deze plaat..
Hahahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
Cher - Believe...mijn moeder dacht dat dit gezongen werd door Gerard Joling!
nog een reden waarom ik Crystal WAters niet ze leuk vind....quote:Bart zwijmelt weg bij Crystal Waters. Guilty Pleasure!
Zijn eerste echte aanraking met popmuziek en meteen zo'n tenenkrommende: Barts Guilty Pleasure is Gypsy Woman van Crystal Waters
Als dertienjarig schoffie hoorde Bart voor het eerst Crystal Waters met 'Gypsy Woman' op de radio. Weet je nog: 'Ladadieladada, she's homeless'?
Dit was zijn eerste kennismaking met popmuziek, want hij was degelijk opgevoed met klassieke muziek. Maar opgehitst door de typische jaren 90 beats, ging zijn jongenshartje sneller kloppen bij het horen 'Gypsy Woman'. Plechtig beloofde hij zijn ouders dat hij de muziek in ging na het horen van dit nummer. Hij wist ook al wat hij ging doen: hij zou zelf muziek maken en radiomaken. En hij heeft zijn dromen waargemaakt. Zonder Crystal Waters was dit niet gelukt .
Guilty Pleasure
Maar echt 3FM- fähig is het natuurlijk niet. Als je zelfs nu, bijna twintig jaar na dato, weer luistert naar 'Gypsy Woman' en je je eigen dansmoves herinnert, stijgt het schaamrood razendsnel naar de wangen en trekken je tenen subiet in een kramp. Bart luistert er nog wel eens naar en geniet dan stilletjes.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef Pino112 het volgende:
Mooi, Mooi, Mooi man!![]()
Ik ga werken, tot vanavond
inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef 3rdRock het volgende:
hij heeft gewoon allerlei meesterlijke platen overgeslagen! noem het dan de top40 en draai verdomme alles!
wat een heerlijke kutnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |