SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nilsson-lyrics.
maar volgens mij vond niemand het mooi
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
volgens mij moeten we sirolf inschakelen http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:
Haha kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
Gheh, Hans, ik zag je sarcasme even niet.
Denk het ook want ik kan deze niet toevoegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij moeten we sirolf inschakelen http://www.3fmfan.nl/page/forum
ik in 1e instantie ook niet....quote:
Ik liep er ook al weer tegen aan, dat [Radio3 #] is nooit eerder gebruiktquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ik krijg dit topic niet toegevoegd op 3fmfan..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik in 1e instantie ook niet....
als je nou het woord request had gebruikt was het goed gegaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook want ik kan deze ook niet toevoegen(onjuiste titel).
Ah, dan is dat dus de reden. Werk aan de winkel voor Sirolfquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik liep er ook al weer tegen aan, dat [Radio3 #] is nooit eerder gebruikt
Ah, okay.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je nou het woord request had gebruikt was het goed gegaan
Ah je wel... Ik heb het een keer ook gedaan...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik liep er ook al weer tegen aan, dat [Radio3 #] is nooit eerder gebruikt
Ja, ik blijf er toevoegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah je wel... Ik heb het een keer ook gedaan...
Moet je maar een goeie regex maken
ben blij dat ik morgen helemaal niets hoef behalve boodschappen doen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik ga nog even luisteren. (ook al moet ik morgen om 7u op.)
blijkbaar.....quote:
dit is de 2e keer dat ik het meemaak dat een nummer wordt gestopt en na het nieuws verder gaat.quote:
dat vind ik zo'n gaaf stuk....quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:04 schreef Qunix het volgende:
Hij had eigenlijk na die toon van laag naar hoog verder moeten gaan....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef 3rdRock het volgende:ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nilsson-lyrics.
maar volgens mij vond niemand het mooi
Echt Stendersnummer vind ik. Heb 't de afgelopen jaren wel es bij Stenders gerequest.
toch nog een medestanderquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wel.
Echt Stendersnummer vind ik. Heb 't de afgelopen jaren wel es bij Stenders gerequest.
Mooi nummer inderdaad, maar de massa hier wil eurohouse en happy hardcore hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wel.
eigenlijk sneu om te zeggen: maar ikv ind gewoon zo'n beetje alles mooi. maar ja, dat zal wel jeugdsentiment zijn ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad, maar de massa hier wil eurohouse en happy hardcore he
trusten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef Brennel het volgende:
Crap, zo te lezen ligt het er alleen hier uit... ik ga maar slapen.
Eurohouse/happy hardcore vond ik toen al tenenkrommend en muziek voor de hersenlozen en dat is nog steeds niet veranderdquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk sneu om te zeggen: maar ikv ind gewoon zo'n beetje alles mooi. maar ja, dat zal wel jeugdsentiment zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |