blijkbaar.....quote:
dit is de 2e keer dat ik het meemaak dat een nummer wordt gestopt en na het nieuws verder gaat.quote:
dat vind ik zo'n gaaf stuk....quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:04 schreef Qunix het volgende:
Hij had eigenlijk na die toon van laag naar hoog verder moeten gaan....
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef 3rdRock het volgende:ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nilsson-lyrics.
maar volgens mij vond niemand het mooi
Echt Stendersnummer vind ik. Heb 't de afgelopen jaren wel es bij Stenders gerequest.
toch nog een medestanderquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wel.
Echt Stendersnummer vind ik. Heb 't de afgelopen jaren wel es bij Stenders gerequest.
Mooi nummer inderdaad, maar de massa hier wil eurohouse en happy hardcore hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wel.
eigenlijk sneu om te zeggen: maar ikv ind gewoon zo'n beetje alles mooi. maar ja, dat zal wel jeugdsentiment zijn ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad, maar de massa hier wil eurohouse en happy hardcore he
trusten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef Brennel het volgende:
Crap, zo te lezen ligt het er alleen hier uit... ik ga maar slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |