Eurohouse/happy hardcore vond ik toen al tenenkrommend en muziek voor de hersenlozen en dat is nog steeds niet veranderdquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk sneu om te zeggen: maar ikv ind gewoon zo'n beetje alles mooi. maar ja, dat zal wel jeugdsentiment zijn ofzo
Komt door Radio 3 (of aan radio3 aan elkaar...)quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook want ik kan deze niet toevoegen(onjuiste titel).
het gaat om het dansgehaltequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eurohouse/happy hardcore vond ik toen al tenenkrommend en muziek voor de hersenlozen en dat is nog steeds niet veranderd
radio 3 (met spatie word geaccepteerd)quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt door Radio 3 (of aan radio3 aan elkaar...)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat om het dansgehalteDus als je danspasjes voor hersenlozen vind...
dan ligt het dus aan de TT met zonder spatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
radio 3 (met spatie word geaccepteerd)
moet jij woensdag tussen 14-16 eens opletten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets wat er op 3FM voorbij komt lijkt ook maar iets op echte hakkuhmuziek naatje
Jij luistert nooit 3FM?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets wat er op 3FM voorbij komt lijkt ook maar iets op echte hakkuhmuziek naatje
Rabbering met zijn menthal theo troep?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet jij woensdag tussen 14-16 eens opletten.
"David Hasselhoff fan"quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:39 schreef TheZapster het volgende:
Waarpm ga ik in discussie met mensen die nog op de basisschool zaten in de 90's
Zeker weten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
de mosselman lijkt me erger. (ik heb nog ergens een 4cd hakuh boxquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering met zijn menthal theo troep?!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker weten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hakk%C3%BBhbar
En daarom is het hakkuhmuziekquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of lees ik het nou verkeerd hoe die band heet?
Ik ga binnenkort maar weer eens wat Houseparty-albums beluisteren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef Qunix het volgende:
Die piano melodietjes van 80's en 90's house classic tracks zijn goddelijk
Leuk dat je je best doet maat happy hard core is geen hakkuhmuziekquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
Bekende acts van de Happy Hardcore zijn onder andere Charly Lownoise & Mental Theo, DJ Paul Elstak, Hakkuhbar, Party Animals, Nakatomi, Critical Mass en Dune die expliciet inspeelden op de in 1996 tot een hoogtepunt gekomen gabberrage. Er zijn na de hoogtijdagen van de Happy Hardcore verscheidene compilaties van deze muziek verschenen, waarbij men de grenzen van het genre vaak oprekt tot alle harde house die ooit een hitsucces heeft gehad. Zo worden ook liedjes als Poing (van de Rotterdam Termination Source) en het werk van de Euromasters op dergelijke cd's aangetroffen.
In Groot-Brittannië, waar de "UK Hardcore" nog steeds immens populair is, zijn onder andere CLSM, DJ Sharkey, DJ AMS, Kevin Energy, AC Slater, Sunrize, Daywalker, Oli G, DJ White Russian, DJ Brak, Bounce en Dodgee populaire UK Hardcore artiesten.'
substroming van gabber
Ik pas 'm morgen... eh... later vandaag even aan. Heb nu niet de benodigde middelen bij de hand.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan is dat dus de reden. Werk aan de winkel voor Sirolf
Zij is nu te horen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:05 schreef kathytjuh het volgende:Dussuh....ik ga bij sikke plassen en hij stuurt mij naar huis...zegt genoeg toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |