quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker weten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hakk%C3%BBhbar
En daarom is het hakkuhmuziekquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of lees ik het nou verkeerd hoe die band heet?
Ik ga binnenkort maar weer eens wat Houseparty-albums beluisteren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef Qunix het volgende:
Die piano melodietjes van 80's en 90's house classic tracks zijn goddelijk
Leuk dat je je best doet maat happy hard core is geen hakkuhmuziekquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
Bekende acts van de Happy Hardcore zijn onder andere Charly Lownoise & Mental Theo, DJ Paul Elstak, Hakkuhbar, Party Animals, Nakatomi, Critical Mass en Dune die expliciet inspeelden op de in 1996 tot een hoogtepunt gekomen gabberrage. Er zijn na de hoogtijdagen van de Happy Hardcore verscheidene compilaties van deze muziek verschenen, waarbij men de grenzen van het genre vaak oprekt tot alle harde house die ooit een hitsucces heeft gehad. Zo worden ook liedjes als Poing (van de Rotterdam Termination Source) en het werk van de Euromasters op dergelijke cd's aangetroffen.
In Groot-Brittannië, waar de "UK Hardcore" nog steeds immens populair is, zijn onder andere CLSM, DJ Sharkey, DJ AMS, Kevin Energy, AC Slater, Sunrize, Daywalker, Oli G, DJ White Russian, DJ Brak, Bounce en Dodgee populaire UK Hardcore artiesten.'
substroming van gabber
Ik pas 'm morgen... eh... later vandaag even aan. Heb nu niet de benodigde middelen bij de hand.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan is dat dus de reden. Werk aan de winkel voor Sirolf
Zij is nu te horen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:05 schreef kathytjuh het volgende:Dussuh....ik ga bij sikke plassen en hij stuurt mij naar huis...zegt genoeg toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |