vast wel, die komt ook in de reguliere programmering nog wel eens voorbijquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Coolio - Gangsta's Paradise
Hoop dat I Got 5 On it ook nog een keer is te horen.
Dan gaarne wel Disco 2000 en eens een keer niet Common People.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
verve, blur, oasis...laat ze dan die andere prachtige britpop ook nog ff draaien...Pulp!
liever (iets van) This is Hardcore.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan gaarne wel Disco 2000 en eens een keer niet Common People.
Data ontdubbelen, altijd fijn.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort dat gebeuren eens compleet vernieuwen en de DB opschonen. Daarnaast moet ik eigenlijk een check inbouwen of een plaat in de laatste 5 min al is geweest, en indien dat zo is negeren.... maar ik heb er geen tijd/zin voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Fantastische clip ook op het terras van de snackbar in Ruinerwoldquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!quote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van die plaat moet vinden. Sommige stukken zijn best tof maar er zit ook een bak kansloze herrie inquote:
nuja, eigenlijk zit ik hier helemaal te trippen op frambozenlimonade en stroopwafels, maar dat is minder stoerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMIDDAG!
en nu ga ik ff een spuit heroine in mijn arm zetten en mijn kop in de plee hangen: LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |