kut voor jequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Hehe
Ik moet dalijk werken (net als gisteravond, daarom geen EW voor mij) en geen ziiiiiiiiiiiiin! :|
Jup.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Duidelijk tijd om weer uit te loggen.... zet wel ff een cd'tje op
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ra&ie=utf-8&oe=utf-8
zeiknummerquote:
mooi nummer. mooi verhaal is dat Joan Osbourne na deze hit in allerlei reliprogrammas werd uitgenodigd terwijl ze amper gelovig isquote:
Dat verhaal hoor je bijna altijd na deze plaat. Wel geinig idd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi nummer. mooi verhaal is dat Joan Osbourne na deze hit in allerlei reliprogrammas werd uitgenodigd terwijl ze amper gelovig is
ow.....kun je nagaan hoe weinig ik dit nummer op de radio hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat verhaal hoor je bijna altijd na deze plaat..
Hahahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
Cher - Believe...mijn moeder dacht dat dit gezongen werd door Gerard Joling!
nog een reden waarom ik Crystal WAters niet ze leuk vind....quote:Bart zwijmelt weg bij Crystal Waters. Guilty Pleasure!
Zijn eerste echte aanraking met popmuziek en meteen zo'n tenenkrommende: Barts Guilty Pleasure is Gypsy Woman van Crystal Waters
Als dertienjarig schoffie hoorde Bart voor het eerst Crystal Waters met 'Gypsy Woman' op de radio. Weet je nog: 'Ladadieladada, she's homeless'?
Dit was zijn eerste kennismaking met popmuziek, want hij was degelijk opgevoed met klassieke muziek. Maar opgehitst door de typische jaren 90 beats, ging zijn jongenshartje sneller kloppen bij het horen 'Gypsy Woman'. Plechtig beloofde hij zijn ouders dat hij de muziek in ging na het horen van dit nummer. Hij wist ook al wat hij ging doen: hij zou zelf muziek maken en radiomaken. En hij heeft zijn dromen waargemaakt. Zonder Crystal Waters was dit niet gelukt .
Guilty Pleasure
Maar echt 3FM- fähig is het natuurlijk niet. Als je zelfs nu, bijna twintig jaar na dato, weer luistert naar 'Gypsy Woman' en je je eigen dansmoves herinnert, stijgt het schaamrood razendsnel naar de wangen en trekken je tenen subiet in een kramp. Bart luistert er nog wel eens naar en geniet dan stilletjes.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef Pino112 het volgende:
Mooi, Mooi, Mooi man!![]()
Ik ga werken, tot vanavond
inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef 3rdRock het volgende:
hij heeft gewoon allerlei meesterlijke platen overgeslagen! noem het dan de top40 en draai verdomme alles!
wat een heerlijke kutnummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |