Denk dat het voor niemand een leuke taak isquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef 3rdRock het volgende:
nou, echt wakker ben ik nog niet.....moet vandaag eigenlijk een beetje opruimen enzo, maar ik heb zoals gewoonlijk geen zin....
was vorige week ook al zo tijdens ODOF. daar zie ik het iig vaker dan in andere programma´s.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat komt er toch een enorme hoeveelheid dubbele nummers in de gespeeld lijst van 3fmfan, muziek statistieken compleet verpest.
Ik wil binnenkort dat gebeuren eens compleet vernieuwen en de DB opschonen. Daarnaast moet ik eigenlijk een check inbouwen of een plaat in de laatste 5 min al is geweest, en indien dat zo is negeren.... maar ik heb er geen tijd/zin voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat komt er toch een enorme hoeveelheid dubbele nummers in de gespeeld lijst van 3fmfan, muziek statistieken compleet verpest.
wil die check ook wle voor je bouwenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort dat gebeuren eens compleet vernieuwen en de DB opschonen. Daarnaast moet ik eigenlijk een check inbouwen of een plaat in de laatste 5 min al is geweest, en indien dat zo is negeren.... maar ik heb er geen tijd/zin voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |