quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dat krijg je als je het dak weglaat.quote:
* Alfisti grijnstquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
Jij zoekt gewoon op <nummer> + Alfa, ofnie?
Voor de Brera moet je ook een groot rijbewijs hebben vanwege het gewichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het dak weglaat.
Dan is het een Jaguar-dealer die zijn merk niet al te serieus neemt, er staat ook al een reclamebord voor een Mito (?) achter.quote:
WTF, is de coupé versie nog zwaarder dan deze? Doen ze goed bij alfaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor de Brera moet je ook een groot rijbewijs hebben vanwege het gewicht
Munsterhuis is ook Alfa dealerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan is het een Jaguar-dealer die zijn merk niet al te serieus neemt, er staat ook al een reclamebord voor een Mito (?) achter.
Even opgezocht want geloofde het niet:quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTF, is de coupé versie nog zwaarder dan deze? Doen ze goed bij alfa
Alfa's waren ooit lichte auto's met krachtige motoren, bij de 159/Brera is dat zo'n beetje andersomquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Even opgezocht want geloofde het niet:
Massa 1445 kg met dezelfde motor, dus ik snap die opmerking van groot rijbewijs niet?
Vast, maar flitsservice is de grootste en dus de meest volledige (up to date) versie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Alicey het volgende:
Is er naast flitsservice eigenlijk nog een website of wat dan ook dat bijhoudt waar flitsers staan of zijn gesignaleerd?
www.stinger.nlquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Alicey het volgende:
Is er naast flitsservice eigenlijk nog een website of wat dan ook dat bijhoudt waar flitsers staan of zijn gesignaleerd?
Daar zie ik niets op staan. Is dat goed nieuws? Ik reed net over de A15 en zag iets wat een flits zou kunnen zijn, maar niet noodzakelijkerwijs een flits hoeft te zijn. Als daar echter een flitser staat vandaag, dan weet ik alvast waar ik aan toe ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Anne het volgende:
Vast, maar flitsservice is de grootste en dus de meest volledige (up to date) versie.
Ja, maar ik weet zeker dat dat helemaal bij gaat trekkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zo erg als Bara koffie mist vanavond
Doet de BX het nog?
Ik ook van jouquote:
Niet per sequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zie ik niets op staan. Is dat goed nieuws? Ik reed net over de A15 en zag iets wat een flits zou kunnen zijn, maar niet noodzakelijkerwijs een flits hoeft te zijn. Als daar echter een flitser staat vandaag, dan weet ik alvast waar ik aan toe ben.
quote:
No matchquote:
Jepquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:32 schreef PeuRac het volgende:
Ga je komende nacht weer om 4u beginnen met rijden?
Whehe, da's de eerste keer dat ik om je moet lachen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef 2cv het volgende:
Deze week weggeweest met de kneuzenclub. Erg leuk. Sommigen hebben nog maar 1 klep die goed werkt en dat is hun mond.
Nee, de kneuzenclub.quote:
Je vergelijkt nu een 3.2 V6 met een 2.2 viercilinderquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Alfisti het volgende:
Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6 Q4 massa leeg --> 1685kg.
Alleen met mn pa's auto. Die maakt tenminste een kans...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
No match![]()
[..]
Jepwedstrijdje doen ??
Als jij hem ff meldt, staat ie er op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, zo goed wordt het daar dus ook niet bijgehouden?
Je hebt nog een paar uur om te regelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen met mn pa's auto. Die maakt tenminste een kans...
Ben er vandoor trouwens
Maar ik weet het dus niet zeker. Kan net zo goed verkeer achter me zijn dat over een hobbel heen rijdt ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij hem ff meldt, staat ie er op.
Dan moet ik naar Brussel hoorde ik netquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur om te regelen
Neen, dat is niet genoegquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Brussel hoorde ik netEn ik vraag me af of een V70 2.5T gechipd naar 270pk voldoende is
![]()
Ben nu wel echt weg
Wohin ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik ga volgend jaar met de auto op vakantie.
Adventure, kewlquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Naar 't zuiden. Gewoon gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Waar heen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik ga volgend jaar met de auto op vakantie.
Da's wel leuk. Gewoon gaan en dan vanzelf zien waar je uitkomt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Adventure, kewl
Dan kan ik niemand meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met m'n 2 beste vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel leuk. Gewoon gaan en dan vanzelf zien waar je uitkomt.Met wie ga je?
Ik wil een keertje naar Berlijn vliegen, om te oefenenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar heen?![]()
Wij gaan over een kleine 2 weken. Naar Berlijn, Auswitsch en Praag, en mogelijk nog een of 2 steden die er tussenin of niet heel ver uit de route liggen.
Oefenenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil een keertje naar Berlijn vliegen, om te oefenen. Is maar een klein uurtje.
ze heeft net weer een nieuwe vriend, helaas voor jou!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti komt geen koffie drinken bij Bara
en bij Lexxxx alleen als hetkoffie
meisje
er is
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij kent ze duidelijk niet![]()
Deze kent iedereen wél van Armando
je weet dat ik in de jaren '90 kaal was? En dat ik nog steeds een Australian shirt in mijn kast heb hangen uit die tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat oefenen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil een keertje naar Berlijn vliegen, om te oefenen. Is maar een klein uurtje.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze heeft net weer een nieuwe vriend, helaas voor jou!
[..]
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk!Al eerder samen op vakantie geweest?
Komt wel goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sterkte. ook voor je vriendingen
Zag vandaag dat er ook aardig wat uit de 2100 serie op staanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Lada 1200 waar ik 2 weken geleden passagier in was he?
Daar heb ik een half serieus bod op gedaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag vandaag dat er ook aardig wat uit de 2100 serie op staan
Hoeft ook niet; goed gezelschap heeft een eigen motorquote:
Ga jij mee danquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet; goed gezelschap heeft een eigen motor
Hij is leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik één van je beste vriendinnetjes ben, dus ik gok zomaar van nietquote:
hij wil je vriendinnetjes achteropquote:
yup en yupquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij is leuk.. En dat is toch best een vertrouwd adres?
Daarmee ga ik ook niet op de motor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik één van je beste vriendinnetjes ben, dus ik gok zomaar van niet
Zou goede ruil voor je zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij wil je vriendinnetjes achterop
[..]
yup en yup
hij moet weg omdat hij dus echt ladas verzamelt en van dit type heeft ie er al 3Een 111 heeft ie nog niet, dus heb gewoon voorgesteld te ruilen
win win situatie voor beide iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou goede ruil voor je zijn.. Iets onverwoestbaars tegen een kapotte bak
Ik begin steeds meer verliefd te raken op de Volvo 240 om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
win win situatie voor beide idd
Je zei: ga je méé, dus ik nam even aan dat je dezelfde vakantie bedoeldequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarmee ga ik ook niet op de motor.
En ik wist niet dat je maar 1x per jaar op vakantie mag gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zei: ga je méé, dus ik nam even aan dat je dezelfde vakantie bedoeldeNee, tuurlijk niet. Dat mag je niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Terecht. De 850 mist alle gratie van de 240.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer verliefd te raken op de Volvo 240 om eerlijk te zijn.. Nog meer dan op de 850
kenisvan me heeft er vandaag net een gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer verliefd te raken op de Volvo 240 om eerlijk te zijn.. Nog meer dan op de 850
T5 blok is wel gaafquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terecht. De 850 mist alle gratie van de 240.
*pffffiewwquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dat mag je niet eens.
140 serie is ook tofquote:
Gratie ??quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terecht. De 850 mist alle gratie van de 240.
Je boobjens ?quote:
quote:
Ik had voor de Dafjes een 142 op het oog. Moest alleen aardig wat aan gelast worden wat mijn pa niet aandurfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5.5 jaar mee gereden. Heeft me nooit in de steek gelaten.
Zeg tegen je pa dat hij een angsthaas is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had voor de Dafjes een 142 op het oog. Moest alleen aardig wat aan gelast worden wat mijn pa niet aandurfde
Mijn pa is niet gauw een angsthaas daarmee hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg tegen je pa dat hij een angsthaas is.
Wel een gracieus tuinhuis dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gratie ??
Zo'n ding is een tuinhuis op wielen, mist alleen een afdak
Krijgt ie vanzelf als ie weer eens door de achterveren heenzaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gratie ??
Zo'n ding is een tuinhuis op wielen, mist alleen een afdak
als iemand niet sexbelust is, is het 2cvquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Adem rustig in en uit. Als je iemand aankijkt, kijk dan iets hoger dan nu.
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als iemand niet sexbelust is, is het 2cv
Moet ik naar haar kruis gaan kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Adem rustig in en uit. Als je iemand aankijkt, kijk dan iets hoger dan nu.
Als je een beetje actief wil sturen moet je die passenroute nemen die ik dit jaar heb geredenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Route Des Grandes Alps, D902 ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je een beetje actief wil sturen moet je die passenroute nemen die ik dit jaar heb gereden
Dat kan ook, maar ik heb een hele reeks passen in Zwitserland/Italië/Oostenrijk gereden (Sustenpas, Furkapas, Grimmselpas, Novenapas, oude Gotthardpas, Oberalppas, oude San Bernandinopas, Fluëlapas, Umbrailpas, Stelviopas, Timmelsjochpas en de weinige imposante Fernpas).quote:
Als jij nou eens gewoon zelf leert lassen ipv naar je pa te stappenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn pa is niet gauw een angsthaas daarmee hoor.. Het waren volgens hem lastige plekken iig, weet al niet meer wat
..
Ik wil ook leren lassen stiekemquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon zelf leert lassen ipv naar je pa te stappen
Ja, als je niet aan de andere kant van het land woonde had je het mij ook kunnen lerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn pa heeft me 1x laten zien hoe ik een lasje moet leggen en de rest moest ik zelf uitzoeken. Heeft heel wat verrot plaatwerk opgeleverd maar ik kan het inmiddels behoorlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Kom maar een keer langs
In de buurt van Breda woonde je toch? Ik kom nog wel eens in die hoek dus de volgende keer zal ik je even een PM sturen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me niet druk, ik zeg het alleen maar. Je wilt immers een auto kopen met rot, dus er zal gelast moeten worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil het ook nog wel leren hoor.. Maak je maar niet druk
..
Willen, liever nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik zeg het alleen maar. Je wilt immers een auto kopen met rot, dus er zal gelast moeten worden.
Dat lijkt me dus ook, de voldoening van je eigen werkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Het opknappen van een auto is voor mij al 90% van het plezier van de hele auto. Het is verslavend om het steeds maar mooier te maken.
Waar ben jij mee begonnen trouwens?quote:
Ja die heb ik nietquote:
Ik las laatst een artikel over een flatnose 240 turbo.. Ik weet alleen niet meer waar ik dat tijdschrift hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:42 schreef Barcaconia het volgende:
Regel eens wat foto's dan360's met een turbo zijn altijd mooi om te zien. Zelf heb ik een atmosferische 2.3 en dat vind ik al leuk
Lada 111 kopen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Het opknappen van een auto is voor mij al 90% van het plezier van de hele auto. Het is verslavend om het steeds maar mooier te maken.
Sorry, ik heb helemaal niets met volvo's. Slechts de 300 serie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel over een flatnose 240 turbo.. Ik weet alleen niet meer waar ik dat tijdschrift heb
quote:
Wat vind je zo leuk aan de 300 serie dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sorry, ik heb helemaal niets met volvo's. Slechts de 300 serie.
[..]!
Het zijn niet van die grote tanks, je kunt ze behoorlijk sportief maken en ze zijn licht met toch een dikke redblock.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan de 300 serie dan?
Ben het best wel met je eens. Op de laatste zin na danquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het zijn niet van die grote tanks, je kunt ze behoorlijk sportief maken en ze zijn licht met toch een dikke redblock.
Daarnaast zie je ze haast nooit meer rijden. Zeker 343's en 360's niet zoals ik heb.
Daarnaast vind ik ze zelfs best mooi, in tegenstelling tot 99% van alle andere volvo's
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef Rosbief het volgende:
Volvo 360 est vraiment une cage grave laid, pas normal. Comment pouvez-vous dire de vous concocter un designer.
That would be "Into Volvo"quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel over een flatnose 240 turbo.. Ik weet alleen niet meer waar ik dat tijdschrift heb
Hij is effe weg: [Forum] Banmeldtopic Stay out!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Waar kom jij nu weer vandaan.
Dat is die dude van de 300-club. Grappig dat dat net je neef isquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij heeft een neefje van me ook een belastingvrije 360. Geloof dat ie m heeft omgebouwd naar een 2.3 turbo.
Wie is dat dan op de clubsite?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is die dude van de 300-club. Grappig dat dat net je neef is.
Gin idee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie is dat dan op de clubsite?
Ik zit er namelijk best veel maar ik ken niemand zo uit mijn hoofd die een 2.3 turbo heeft gebouwd.quote:
Ja klopt! Weet alleen zo gauw niet waar die ligt, wil t nog een keer lezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
That would be "Into Volvo".
Wel mooie truc van Volvo om de 240 Turbo gehomologeerd te krijgen.
Hij kan daar haast niet posten of ik heb t over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is die dude van de 300-club. Grappig dat dat net je neef is.
Trottoir, garage, carburateur, radiateur, paraplu, abbatroir.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef Rosbief het volgende:
Volvo 360 est vraiment une cage grave laid, pas normal. Comment pouvez-vous dire de vous concocter un designer.
Niet mijn neefquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef r8ality het volgende:
http://www.hcwsegers.nl/volvoturbo/ ...
He, jakkes, een newbie in de SCquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is effe weg: [Forum] Banmeldtopic Stay out!
Werkze alvast, ik ga slapenquote:
Is ook waar inderdaad! Jammer dat Nederlanders het nooit zo nauw namen met kwaliteitquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
He, jakkes, een newbie in de SC
En de Volvo 300 serie is zo tof omdat het Nederlands is natuurlijk
wat doe jij zo laat op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gast. m'n zaterdag![]()
Zaterdagen horen heel erg langzaam te gaan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zaterdagen horen heel erg langzaam te gaan
gelukkig werken er tegenwoordig vooral Polen bij nedcar, die doen dat toch een stuk beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ook waar inderdaad! Jammer dat Nederlanders het nooit zo nauw namen met kwaliteit
quote:
*schoptquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:49 schreef Anne het volgende:
Kan iemand me weer even uit bed schoppen?
Nee dank jequote:Op zaterdag 25 september 2010 03:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hey
Moest jij niet in Brussel zijn ??
Graagquote:
2 uur!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*schopt
Hoe laat moet je lessen ??
ik zal aan je denken als ik dan toevallig wakker benquote:
Die van Anjo is een 1.4 Turbo, als je die bedoeltquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef r8ality het volgende:
Euw, dan is het iemand anders. Anyhoe, tukken.
Geen idee, die eet ik nooitquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Jij past dus ook niet met je hand in een pringles-bus?
Daar ben ik wel goed inquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, die eet ik nooit![]()
Maar je moet alles op de tast doen bij het vervangen van de lamp![]()
Stekkertje eraf halen een of andere veer losmaken. Zonder dat je ook maar iets ziet![]()
Bij het stekkertje gaat het al mis, die krijg ik er niet af. Geen idee of die vast zit met een of ander clipje
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Jij past dus ook niet met je hand in een pringles-bus?
Ik moet eerst lessenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie je over een uurtje wel verschijnen
Veel plezier Alexquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
LaRo halen in Chaam gaat niet door.. dus mn broer heeft er maar een gekocht in Oldenzaal
tot vanavond, ff ophalen
ach, wees blij dat je het zelf nog kunt doen, onze buren moeten naar de garage, die is vervolgens 1 uur bezig met 1 fokking lampje te vervbangen..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, die eet ik nooit![]()
Maar je moet alles op de tast doen bij het vervangen van de lamp![]()
Stekkertje eraf halen een of andere veer losmaken. Zonder dat je ook maar iets ziet![]()
Bij het stekkertje gaat het al mis, die krijg ik er niet af. Geen idee of die vast zit met een of ander clipje
zaklamp erbij doenquote:
smegmaquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
Zeauw. Ik weet niet waar Tim mijn broek mee heeft gewassen. Maar het ruikt naar wortels.
rans aapquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:47 schreef Anne het volgende:
En ik ben pleitte. Ff snel boodschappen doen, de auto omwisselen en weer richting Nijmegen.
nee, deze is net gereviseerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rans aapga ff LaRo's slopen ofso
nietes!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Wtf. ik zit net RTL autowereld te kijken (nee er is echt niks beters op TV) daar hebben ze de nieuwe KIA Sportage en dat ding ziet er verdommen nog best goed uit ook
een beetje veel Audi designquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Wtf. ik zit net RTL autowereld te kijken (nee er is echt niks beters op TV) daar hebben ze de nieuwe KIA Sportage en dat ding ziet er verdommen nog best goed uit ook
Je weet dat Alfa en Fiat een concern zijn?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=56739&cache=no
Die ga ik kopen denk ik.
Heb wat berekeningen gedaan tegenover m'n Alfa.
Als ik dat ding 5 jaar rij ben ik dik 2100 euro per jaar goedkoper uit![]()
Dan is de keuze niet zo moeilijk natuurlijk.
Ja? Ik heb verder niks tegen Alfa/Fiat. Je moet ze alleen weg doen na 100000kmquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat Alfa en Fiat een concern zijn?
Hehe, als de garantie voorbij isquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja? Ik heb verder niks tegen Alfa/Fiat. Je moet ze alleen weg doen na 100000km
Ja zoiets. Maar inclusief afschrijving en heel de ellende scheelt het zo'n bak geld per jaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, als de garantie voorbij is
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
En het zijn leuke/fijn rijdende auto's ook nog
Gelukkig is het lang geleden dat er iets nuttigs uit jouw mond is gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef ook_gek het volgende:
het is een niets zeggende lelijk kut wagentje!
Is er ooit iets nuttigs uit zijn mond gekomen jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig is het lang geleden dat er iets nuttigs uit jouw mond is gekomen
Ik kan het me niet herinneren, maar ik kom hier nog niet zo lang als vele.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Is er ooit iets nuttigs uit zijn mond gekomen ja?
Als dat echt je auto gaat worden, is het een mooi onderwerp voor een topic.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig is het lang geleden dat er iets nuttigs uit jouw mond is gekomen
Chill, weet je al wel een beetje wat voor iets je wilt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt zo een bekende kijken met iemand die interesse heeft in m'n appartement![]()
Terwijl hij nog niet eens te koop staat
okquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als dat echt je auto gaat worden, is het een mooi onderwerp voor een topic.
Kut auto en een kut topic
Ja, dat wel. Een opknaphuisje in elk geval.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chill, weet je al wel een beetje wat voor iets je wilt?
Echt een huis deze keer dus?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Een opknaphuisje in elk geval.
Maar ligt helemaal aan de hypotheek die ik kan krijgen. Daar heb ik volgende week nog een afspraak over.
Dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, zonde VVE gezeik en ik wil een tuin+schuurtje om te kunnen hobbyen enzo.
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel lekker jahoewel je in een kleinschalig complex ook minder gezeik hebt met de VVE lijkt me?
Dat schiet ook niet op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja.
Je hebt in dit complex zo enorm veel VVE's
VVE Winkels, VVE Wonen, VVE voor elke toren apart, VVE parkeren. Echt vreselijk gewoon
probleem is dat in het totale complex ook maar 8 starters appartementen zitten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op danlijkt mij ook niks.
Schiet ook niet op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
probleem is dat in het totale complex ook maar 8 starters appartementen zitten.
Dus mensen met teveel geld duwen alle beslissingen er doorheen die bijvoorbeeld weer meer geld kosten.
Kun je eigenlijk helemaal niets aan doen
Ehm, 75 euro voor appartement en 22,50 voor m'n parkeerplaats.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schiet ook niet op danwat betaal jij aan VVE?
Hup verkopen! Of heb je zo'n bijzonder appartement dat je het wel snel kwijt raakt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
Zo die mensen waren enthousiast
Dat had ik zo kunnen verkopen
![]()
Nu alleen nog even m'n eigenlijk financiële plan op order krijgen
Dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm, 75 euro voor appartement en 22,50 voor m'n parkeerplaats.
Die 75 wordt binnenkort 80+ denk ik.
Tja, geen idee. Enige nadeel is dat deze mensen het zonder parkeerplaats willen kopen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hup verkopen! Of heb je zo'n bijzonder appartement dat je het wel snel kwijt raakt?
Gelukkig betaal je per m2. Ik zit dus inderdaad vrij goedkoop.quote:Dat valt nog wel meewat ik tot nu toe heb gezien was een stuk duurder, of slecht geregeld
Die ben je volgens mij zo kwijtquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja, geen idee. Enige nadeel is dat deze mensen het zonder parkeerplaats willen kopen.
Die moet ik daarna dus nog ziet te verkopen.
Ik verwacht echter dat dit niet zo'n probleem is.
[..]
Gelukkig betaal je per m2. Ik zit dus inderdaad vrij goedkoop.
Bovenin bij de appartementen van 6ton mogen dik 200 euro per maand aftikken
Mag ik heul hard lachen??quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:![]()
. Ik probeerde daarnet in de kattenbak te zitten (nieuw en nog schoon en leeg). En dankzij mijn moeder heb ik nu een bloedlip en ligt mijn tandvlees open. Ze duwde die deksel zo hard d'r op dat ik mijn bek aan de onderkant stootte.
Edit: ik heb maar braaf het volgende terug gestuurd:quote:Mag ik me even voorstellen, ik ben de eigenaar van -knip-. Helaas heb ik uw telefoonnummer niet, vandaar dat ik u dit mailbericht stuur.
Via Diningcity heb ik begrepen dat u recent bij ons heeft gelunchd, en dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Dit vind ik erg vervelend voor u. Graag wil ik u en een eventuele tafelgenoot uitnodigen om nagmaals een lunch bij ons te nuttigen, uiteraard op onze kosten.
Gedurende dit bezoek wil ik u ook graag laten zien hoe onze gerechten bereid worden, wij gebruiken alleen verse ingredienten.
Ik hoop van ganser harte dat u op mijn uitnodiging wilt ingaan, graag ontvang ik uw retour mail of een telefonische reactie via -knip-
quote:Heel vriendelijk aangeboden, maar ik moet helaas bekennen dat u een verkeerd e-mailadres heeft gebruikt.
Ik ben namelijk nog nooit wezen lunchen in Den Haag, laat staan bij -knip-, noch heb ik iets daarover op Diningcity geplaatst.
Succes met de zoektocht naar de juiste -knip-.
Doos, ik ben komende week in Den Haag, mail jij het alweer terugquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef Anne het volgende:
Wil er iemand gratis lunchen in Den Haag?
Ik heb weer een mail die voor iemand anders bestemd is ontvangen.
[..]
Edit: ik heb maar braaf het volgende terug gestuurd:
[..]
Ik zou zeggen, pleur iets op Diningcity met mijn achternaamquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doos, ik ben komende week in Den Haag, mail jij het alweer terug
ok, ff TF pmmenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:
![]()
. Ik probeerde daarnet in de kattenbak te zitten (nieuw en nog schoon en leeg). En dankzij mijn moeder heb ik nu een bloedlip en ligt mijn tandvlees open. Ze duwde die deksel zo hard d'r op dat ik mijn bek aan de onderkant stootte.
En niemand die er aan dacht om daar een hendig filmpje van te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:![]()
ik vind het niet meer dan normaal dat je elke keer dezelfde instrukteur hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Anne het volgende:
En mijn rijles ging nu wel goed. Had nu ook weer dezelfde rijinstructeur als de eerste 2 keer.
Ik heb nu wel de halve draai (linksom, rechtsom) gedaan, het wegrijden uit het parkeervak en zelfs 8-jes.
Ik moet het nu alleen nog met meer flairrrr doen![]()
.
Voortaan ook alleen nog maar die rijinstructeur![]()
. Maandagavond mag ik weer.
Kusjes voor Annequote:
Like whut?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:![]()
quote:
Doe jij dat nooit?quote:
Nee. Althans, tot nu toe niet.quote:
Daar kom je nooit van af. Als ze ouder worden, blijft dat hetzelfde.quote:Ik heb mezelf ook wel eens in een keukenkastje verstopt en mn broer de tering laten schrikken.
Jammer alleen dat ze je daarna altijd 2x zo hard terug pakke.
quote:.......maar al wil je de vrouwen oppiken fo "kool" zijn dan wel!!!
Je krijgt wel aandacht met zo'n autoquote:
Please, let the hurting stop..quote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je krijgt wel aandacht met zo'n autoDe Saab wordt ook nog steeds volop bekeken
Hij heeft trouwens nog een te koop met fraai getuned dashboard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en interieur:
[ afbeelding ]
Langer moet je er ook niet willen zijnquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
Ha, ik was vandaag nog in Duitsland!
Vijf minuten.
Ligt eraan hoeveel kms je voor dat geld rijdtquote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
Aral Station 26-09-2010 / ¤ -64,29
Shell Deutschland 26-09-2010 / ¤ -36,42
TINQ 25-09-2010 / ¤ -54,48
Dat ding zuipt mij nog eens arm. Is tochnie normaal!
en laat ie zich nu bij voorkeur rondrijdenquote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel kms je voor dat geld rijdtmaar daarom reed ik dus ook 2 jaar op LPG
Wènag.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel kms je voor dat geld rijdtmaar daarom reed ik dus ook 2 jaar op LPG
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:03 schreef Dingest het volgende:
We waren vanmiddag aan het toeren met de nieuwe aanwinst, en toen deed-ie het ineens niet meer. Achteraf bleek dat we de tank helemaal leeg hadden gereden, maar toen ik de klep opendeed was de koelvloeistof hard aan het overlopen. Kan dat aan elkaar gerelateerd zijn, dat de boel gaat koken als je zonder brandstof probeert te rijden?
Told 'ya soquote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
Aral Station 26-09-2010 / ¤ -64,29
Shell Deutschland 26-09-2010 / ¤ -36,42
TINQ 25-09-2010 / ¤ -54,48
Dat ding zuipt mij nog eens arm. Is tochnie normaal!
ik morgen de hele dagquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
Ha, ik was vandaag nog in Duitsland!
Vijf minuten.
onthaastenquote:Op zondag 26 september 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
.
Ik heb alweer wat ritjes in de Benz van mams geregeld.
Wat bijzonders doen ??quote:
Ik haast normaliter ook nietquote:
Crosspostquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Wat zal ik doen:
http://www.amrathhotels.nl/hotel/Heerlen/home
http://www.hoteldeburghoeve.nl/
Ah ok, tuurlijk, je had het er al met Barca overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |