Wat oefenen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil een keertje naar Berlijn vliegen, om te oefenen. Is maar een klein uurtje.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze heeft net weer een nieuwe vriend, helaas voor jou!
[..]
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk!Al eerder samen op vakantie geweest?
Komt wel goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sterkte. ook voor je vriendingen
Zag vandaag dat er ook aardig wat uit de 2100 serie op staanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Lada 1200 waar ik 2 weken geleden passagier in was he?
Daar heb ik een half serieus bod op gedaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag vandaag dat er ook aardig wat uit de 2100 serie op staan
Hoeft ook niet; goed gezelschap heeft een eigen motorquote:
Ga jij mee danquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet; goed gezelschap heeft een eigen motor
Hij is leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik één van je beste vriendinnetjes ben, dus ik gok zomaar van nietquote:
hij wil je vriendinnetjes achteropquote:
yup en yupquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij is leuk.. En dat is toch best een vertrouwd adres?
Daarmee ga ik ook niet op de motor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik één van je beste vriendinnetjes ben, dus ik gok zomaar van niet
Zou goede ruil voor je zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij wil je vriendinnetjes achterop
[..]
yup en yup
hij moet weg omdat hij dus echt ladas verzamelt en van dit type heeft ie er al 3Een 111 heeft ie nog niet, dus heb gewoon voorgesteld te ruilen
win win situatie voor beide iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou goede ruil voor je zijn.. Iets onverwoestbaars tegen een kapotte bak
Ik begin steeds meer verliefd te raken op de Volvo 240 om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
win win situatie voor beide idd
Je zei: ga je méé, dus ik nam even aan dat je dezelfde vakantie bedoeldequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarmee ga ik ook niet op de motor.
En ik wist niet dat je maar 1x per jaar op vakantie mag gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zei: ga je méé, dus ik nam even aan dat je dezelfde vakantie bedoeldeNee, tuurlijk niet. Dat mag je niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Terecht. De 850 mist alle gratie van de 240.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer verliefd te raken op de Volvo 240 om eerlijk te zijn.. Nog meer dan op de 850
kenisvan me heeft er vandaag net een gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer verliefd te raken op de Volvo 240 om eerlijk te zijn.. Nog meer dan op de 850
T5 blok is wel gaafquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terecht. De 850 mist alle gratie van de 240.
*pffffiewwquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dat mag je niet eens.
140 serie is ook tofquote:
Gratie ??quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terecht. De 850 mist alle gratie van de 240.
Je boobjens ?quote:
quote:
Ik had voor de Dafjes een 142 op het oog. Moest alleen aardig wat aan gelast worden wat mijn pa niet aandurfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5.5 jaar mee gereden. Heeft me nooit in de steek gelaten.
Zeg tegen je pa dat hij een angsthaas is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had voor de Dafjes een 142 op het oog. Moest alleen aardig wat aan gelast worden wat mijn pa niet aandurfde
Mijn pa is niet gauw een angsthaas daarmee hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg tegen je pa dat hij een angsthaas is.
Wel een gracieus tuinhuis dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gratie ??
Zo'n ding is een tuinhuis op wielen, mist alleen een afdak
Krijgt ie vanzelf als ie weer eens door de achterveren heenzaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gratie ??
Zo'n ding is een tuinhuis op wielen, mist alleen een afdak
als iemand niet sexbelust is, is het 2cvquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Adem rustig in en uit. Als je iemand aankijkt, kijk dan iets hoger dan nu.
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als iemand niet sexbelust is, is het 2cv
Moet ik naar haar kruis gaan kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Adem rustig in en uit. Als je iemand aankijkt, kijk dan iets hoger dan nu.
Als je een beetje actief wil sturen moet je die passenroute nemen die ik dit jaar heb geredenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Naar 't zuiden. Gewoon gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |