Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel lekker jahoewel je in een kleinschalig complex ook minder gezeik hebt met de VVE lijkt me?
Dat schiet ook niet op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja.
Je hebt in dit complex zo enorm veel VVE's
VVE Winkels, VVE Wonen, VVE voor elke toren apart, VVE parkeren. Echt vreselijk gewoon
probleem is dat in het totale complex ook maar 8 starters appartementen zitten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op danlijkt mij ook niks.
Schiet ook niet op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
probleem is dat in het totale complex ook maar 8 starters appartementen zitten.
Dus mensen met teveel geld duwen alle beslissingen er doorheen die bijvoorbeeld weer meer geld kosten.
Kun je eigenlijk helemaal niets aan doen
Ehm, 75 euro voor appartement en 22,50 voor m'n parkeerplaats.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schiet ook niet op danwat betaal jij aan VVE?
Hup verkopen! Of heb je zo'n bijzonder appartement dat je het wel snel kwijt raakt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
Zo die mensen waren enthousiast
Dat had ik zo kunnen verkopen
![]()
Nu alleen nog even m'n eigenlijk financiële plan op order krijgen
Dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm, 75 euro voor appartement en 22,50 voor m'n parkeerplaats.
Die 75 wordt binnenkort 80+ denk ik.
Tja, geen idee. Enige nadeel is dat deze mensen het zonder parkeerplaats willen kopen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hup verkopen! Of heb je zo'n bijzonder appartement dat je het wel snel kwijt raakt?
Gelukkig betaal je per m2. Ik zit dus inderdaad vrij goedkoop.quote:Dat valt nog wel meewat ik tot nu toe heb gezien was een stuk duurder, of slecht geregeld
Die ben je volgens mij zo kwijtquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja, geen idee. Enige nadeel is dat deze mensen het zonder parkeerplaats willen kopen.
Die moet ik daarna dus nog ziet te verkopen.
Ik verwacht echter dat dit niet zo'n probleem is.
[..]
Gelukkig betaal je per m2. Ik zit dus inderdaad vrij goedkoop.
Bovenin bij de appartementen van 6ton mogen dik 200 euro per maand aftikken
Mag ik heul hard lachen??quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:![]()
. Ik probeerde daarnet in de kattenbak te zitten (nieuw en nog schoon en leeg). En dankzij mijn moeder heb ik nu een bloedlip en ligt mijn tandvlees open. Ze duwde die deksel zo hard d'r op dat ik mijn bek aan de onderkant stootte.
Edit: ik heb maar braaf het volgende terug gestuurd:quote:Mag ik me even voorstellen, ik ben de eigenaar van -knip-. Helaas heb ik uw telefoonnummer niet, vandaar dat ik u dit mailbericht stuur.
Via Diningcity heb ik begrepen dat u recent bij ons heeft gelunchd, en dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Dit vind ik erg vervelend voor u. Graag wil ik u en een eventuele tafelgenoot uitnodigen om nagmaals een lunch bij ons te nuttigen, uiteraard op onze kosten.
Gedurende dit bezoek wil ik u ook graag laten zien hoe onze gerechten bereid worden, wij gebruiken alleen verse ingredienten.
Ik hoop van ganser harte dat u op mijn uitnodiging wilt ingaan, graag ontvang ik uw retour mail of een telefonische reactie via -knip-
quote:Heel vriendelijk aangeboden, maar ik moet helaas bekennen dat u een verkeerd e-mailadres heeft gebruikt.
Ik ben namelijk nog nooit wezen lunchen in Den Haag, laat staan bij -knip-, noch heb ik iets daarover op Diningcity geplaatst.
Succes met de zoektocht naar de juiste -knip-.
Doos, ik ben komende week in Den Haag, mail jij het alweer terugquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef Anne het volgende:
Wil er iemand gratis lunchen in Den Haag?
Ik heb weer een mail die voor iemand anders bestemd is ontvangen.
[..]
Edit: ik heb maar braaf het volgende terug gestuurd:
[..]
Ik zou zeggen, pleur iets op Diningcity met mijn achternaamquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doos, ik ben komende week in Den Haag, mail jij het alweer terug
ok, ff TF pmmenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:
![]()
. Ik probeerde daarnet in de kattenbak te zitten (nieuw en nog schoon en leeg). En dankzij mijn moeder heb ik nu een bloedlip en ligt mijn tandvlees open. Ze duwde die deksel zo hard d'r op dat ik mijn bek aan de onderkant stootte.
En niemand die er aan dacht om daar een hendig filmpje van te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Anne het volgende:![]()
ik vind het niet meer dan normaal dat je elke keer dezelfde instrukteur hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Anne het volgende:
En mijn rijles ging nu wel goed. Had nu ook weer dezelfde rijinstructeur als de eerste 2 keer.
Ik heb nu wel de halve draai (linksom, rechtsom) gedaan, het wegrijden uit het parkeervak en zelfs 8-jes.
Ik moet het nu alleen nog met meer flairrrr doen![]()
.
Voortaan ook alleen nog maar die rijinstructeur![]()
. Maandagavond mag ik weer.
Kusjes voor Annequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |