nietes!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Wtf. ik zit net RTL autowereld te kijken (nee er is echt niks beters op TV) daar hebben ze de nieuwe KIA Sportage en dat ding ziet er verdommen nog best goed uit ook
een beetje veel Audi designquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Wtf. ik zit net RTL autowereld te kijken (nee er is echt niks beters op TV) daar hebben ze de nieuwe KIA Sportage en dat ding ziet er verdommen nog best goed uit ook
Je weet dat Alfa en Fiat een concern zijn?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=56739&cache=no
Die ga ik kopen denk ik.
Heb wat berekeningen gedaan tegenover m'n Alfa.
Als ik dat ding 5 jaar rij ben ik dik 2100 euro per jaar goedkoper uit![]()
Dan is de keuze niet zo moeilijk natuurlijk.
Ja? Ik heb verder niks tegen Alfa/Fiat. Je moet ze alleen weg doen na 100000kmquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat Alfa en Fiat een concern zijn?
Hehe, als de garantie voorbij isquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja? Ik heb verder niks tegen Alfa/Fiat. Je moet ze alleen weg doen na 100000km
Ja zoiets. Maar inclusief afschrijving en heel de ellende scheelt het zo'n bak geld per jaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, als de garantie voorbij is
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
En het zijn leuke/fijn rijdende auto's ook nog
Gelukkig is het lang geleden dat er iets nuttigs uit jouw mond is gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef ook_gek het volgende:
het is een niets zeggende lelijk kut wagentje!
Is er ooit iets nuttigs uit zijn mond gekomen jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig is het lang geleden dat er iets nuttigs uit jouw mond is gekomen
Ik kan het me niet herinneren, maar ik kom hier nog niet zo lang als vele.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Is er ooit iets nuttigs uit zijn mond gekomen ja?
Als dat echt je auto gaat worden, is het een mooi onderwerp voor een topic.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig is het lang geleden dat er iets nuttigs uit jouw mond is gekomen
Chill, weet je al wel een beetje wat voor iets je wilt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt zo een bekende kijken met iemand die interesse heeft in m'n appartement![]()
Terwijl hij nog niet eens te koop staat
okquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als dat echt je auto gaat worden, is het een mooi onderwerp voor een topic.
Kut auto en een kut topic
Ja, dat wel. Een opknaphuisje in elk geval.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chill, weet je al wel een beetje wat voor iets je wilt?
Echt een huis deze keer dus?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Een opknaphuisje in elk geval.
Maar ligt helemaal aan de hypotheek die ik kan krijgen. Daar heb ik volgende week nog een afspraak over.
Dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, zonde VVE gezeik en ik wil een tuin+schuurtje om te kunnen hobbyen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |