Werkze alvast, ik ga slapenquote:
Is ook waar inderdaad! Jammer dat Nederlanders het nooit zo nauw namen met kwaliteitquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
He, jakkes, een newbie in de SC
En de Volvo 300 serie is zo tof omdat het Nederlands is natuurlijk
wat doe jij zo laat op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gast. m'n zaterdag![]()
Zaterdagen horen heel erg langzaam te gaan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zaterdagen horen heel erg langzaam te gaan
gelukkig werken er tegenwoordig vooral Polen bij nedcar, die doen dat toch een stuk beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ook waar inderdaad! Jammer dat Nederlanders het nooit zo nauw namen met kwaliteit
quote:
*schoptquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:49 schreef Anne het volgende:
Kan iemand me weer even uit bed schoppen?
Nee dank jequote:Op zaterdag 25 september 2010 03:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hey
Moest jij niet in Brussel zijn ??
Graagquote:
2 uur!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*schopt
Hoe laat moet je lessen ??
ik zal aan je denken als ik dan toevallig wakker benquote:
Die van Anjo is een 1.4 Turbo, als je die bedoeltquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef r8ality het volgende:
Euw, dan is het iemand anders. Anyhoe, tukken.
Geen idee, die eet ik nooitquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Jij past dus ook niet met je hand in een pringles-bus?
Daar ben ik wel goed inquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, die eet ik nooit![]()
Maar je moet alles op de tast doen bij het vervangen van de lamp![]()
Stekkertje eraf halen een of andere veer losmaken. Zonder dat je ook maar iets ziet![]()
Bij het stekkertje gaat het al mis, die krijg ik er niet af. Geen idee of die vast zit met een of ander clipje
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Jij past dus ook niet met je hand in een pringles-bus?
Ik moet eerst lessenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie je over een uurtje wel verschijnen
Veel plezier Alexquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
LaRo halen in Chaam gaat niet door.. dus mn broer heeft er maar een gekocht in Oldenzaal
tot vanavond, ff ophalen
ach, wees blij dat je het zelf nog kunt doen, onze buren moeten naar de garage, die is vervolgens 1 uur bezig met 1 fokking lampje te vervbangen..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, die eet ik nooit![]()
Maar je moet alles op de tast doen bij het vervangen van de lamp![]()
Stekkertje eraf halen een of andere veer losmaken. Zonder dat je ook maar iets ziet![]()
Bij het stekkertje gaat het al mis, die krijg ik er niet af. Geen idee of die vast zit met een of ander clipje
zaklamp erbij doenquote:
smegmaquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
Zeauw. Ik weet niet waar Tim mijn broek mee heeft gewassen. Maar het ruikt naar wortels.
rans aapquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:47 schreef Anne het volgende:
En ik ben pleitte. Ff snel boodschappen doen, de auto omwisselen en weer richting Nijmegen.
nee, deze is net gereviseerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rans aapga ff LaRo's slopen ofso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |