Senseo mot ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Simpel als een Senseo Crematorium, bijna net zo goed als een bonenapparaat
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Steppenwolf en theewat een combi
Zelf even gekeken, en nee dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Senseo mot ik niet
Maar die nespresso is dus heel anders? is zo'n ding + cups te betalen? Want ik ben ik savingmode aan het leven namelijk
* Alfisti komt geen koffie drinken bij Baraquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelf even gekeken, en nee dus150 euro voor het goedkoopste model, zijn ze wel helemaal lekker?
Ik heb ook al nooit koekjes in huisquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti komt geen koffie drinken bij Bara
en bij Lexxxx alleen als hetkoffie
meisje
er is
* Alfisti krijgt er een Ben Liebrand Grand-mix gevoel bijquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
90's, de geboorte van de smilies![]()
Die was toen nog jong; ome Ben, tha Master of mixquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti krijgt er een Ben Liebrand Grand-mix gevoel bij
Zegt mij helemaal nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
Acid, de voorloper van de house, beginning of XTC; salmi anyone ??
Commerciële baggerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets
wel nog een klassieker uit latere periode
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan open jij een topic over de 2 allergrootste flapdrollen die toen aktief warenZo lang je geen jong meisje bent valt het wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
In showbizz wordt er volgens mij ook een stuk makkelijker mee om gegaan. Er zijn genoeg BN'rs met een twijfelachtige relatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang je geen jong meisje bent valt het wel mee toch?
Wat een kutherriequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
Acid, de voorloper van de house, beginning of XTC; salmi anyone ??
Jij kent ze duidelijk nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang je geen jong meisje bent valt het wel mee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Oh, ook jonge jongetjes waren niet veilig voor Karel en Theo?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]En Duvel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Da's cultuur man, we zijn een house natie, na Chicago zijn wij de grootste uitdragers van de house stroming geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |