Daar moet je dan wel in/op kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Agenda![]()
Digitale agenda op mn telefoon/Google FTW!
Hehe, ik word gewoon altijd de dag ervoor gebeld "je weet toch dat morgen..." -> "ehhh, ja, tuurlijk!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat kan ik nog heul niet inplannen. Ik kan volgende week maandag nog maar amper onthouden
Je zult wel moeten. Herinneringen ftw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel in/op kijken
Daarom een digitale, die waarschuwt, mij automatischquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel in/op kijken
Gevulde koek bittequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?
quote:
Lastig tijdens de sexquote:
Hier thuis heb ik filterkoffie, daar is niet zoveel aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Koffie![]()
Er is een nieuwe tijdelijke Nespresso met "kracht 12"( de gewone zwarte versie is kracht 10 )
En op het werk om geen koppijn te krijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier thuis heb ik filterkoffie, daar is niet zoveel aan![]()
Dat drink ik alleen smorgens verplicht om geen koppijn te krijgen
Hmm, best prima vol te houdenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Koffie![]()
Er is een nieuwe tijdelijke Nespresso met "kracht 12"( de gewone zwarte versie is kracht 10 )
Juistquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En op het werk om geen koppijn te krijgen
Steppenwolf en theequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Steppenwolf - Born to be wildmannenmuziek
* BaraCuda sipt lekker aan de thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |