Mjah, mijn handschoenen lagen 4 meter verderop, te verquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
In een busdeurenfabriek gaat er natuurlijk ook nogal wat glas doorheen. En zo nu en dan moet je eens een paar pallets afkuerglas weggooien. Dan deed ik standaard handschoenen aan, een collega vond dat aanstellerij. Totdat hij een paar HELE diepe krassen in zijn handen had, oeps.. Vanaf die dag droeg hij ook handschoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Leuk spul he. Dat slijt op een gegeven moment welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn- en blijven altijd mongolen die met PU lijm werken zonder handschoenen, en die troep gaat er dus niet vanaf
Mijn eerste keer was toen ik leerling dakdekker was; heel de dag polystyreen isolatie op een staaldak staan lijmen, en dat ging op de kliedermanier; 10 liter blikken, 2 gaatjes onderin slaan, dop los, en S-bochtjes maken tot het blik leeg was.. heel de dag mee zoet geweest, nergens op gelet, heel mijn handen onder, echt gewoon bijna 100% dekkingquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuk spul he. Dat slijt op een gegeven moment wel
Ik heb het toen zelfs met schuurpapier geprobeerd... niet dus hequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe, dan heb je het goed voor elkaar iddDat spul is èrg hardnekkig.
Nee, dit is 100 keer hardnekkigerquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef Alicey het volgende:
Ieuw, bah... Net zoiets als kit zeg maar?
En dan open jij een topic over de 2 allergrootste flapdrollen die toen aktief warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan open jij een topic over de 2 allergrootste flapdrollen die toen aktief warenOw, ik vond/vind hem wel aardig irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjeempie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dit is 100 keer hardnekkiger![]()
Kit is een makkie.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, jij hebt tieten en een gleuf
Toen had ik nóg minder dan dat ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat maakte die mafkees geen drol uit; als je aansloot in wachtrij, kreeg je gewoon een beurtquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen had ik nóg minder dan dat ik nu heb.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat maakte die mafkees geen drol uit; als je aansloot in wachtrij, kreeg je gewoon een beurtIk sloeg altijd een beurt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die is best leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Anne het volgende:
Ik heb me om laten lullen om mee naar de Internationale Oldtimerbeurs Automobielen in Rosmalen te gaan.
20 en 21 november pas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
Wanneer is dat? Rosmalen is maar 20 minuutjes rijden en het klinkt wel geinig.
Agendaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat kan ik nog heul niet inplannen. Ik kan volgende week maandag nog maar amper onthouden
Daar moet je dan wel in/op kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Agenda![]()
Digitale agenda op mn telefoon/Google FTW!
Hehe, ik word gewoon altijd de dag ervoor gebeld "je weet toch dat morgen..." -> "ehhh, ja, tuurlijk!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat kan ik nog heul niet inplannen. Ik kan volgende week maandag nog maar amper onthouden
Je zult wel moeten. Herinneringen ftw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel in/op kijken
Daarom een digitale, die waarschuwt, mij automatischquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel in/op kijken
Gevulde koek bittequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?
quote:
Lastig tijdens de sexquote:
Hier thuis heb ik filterkoffie, daar is niet zoveel aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Koffie![]()
Er is een nieuwe tijdelijke Nespresso met "kracht 12"( de gewone zwarte versie is kracht 10 )
En op het werk om geen koppijn te krijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier thuis heb ik filterkoffie, daar is niet zoveel aan![]()
Dat drink ik alleen smorgens verplicht om geen koppijn te krijgen
Hmm, best prima vol te houdenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Koffie![]()
Er is een nieuwe tijdelijke Nespresso met "kracht 12"( de gewone zwarte versie is kracht 10 )
Juistquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En op het werk om geen koppijn te krijgen
Steppenwolf en theequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Steppenwolf - Born to be wildmannenmuziek
* BaraCuda sipt lekker aan de thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |