Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het alleen opvallend dat niemand de moeite neemt om jouw TT's door te spitten..
Je moet een newb zijn om dat te begrijpen Haraquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hoe de fuck maakt het mij verdacht dat het dorp!!!! niet naar mij kijkt
Kolere
Als ik mafia was geweest had het dorp geen schijn van kans gehad, my gothicquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet een newb zijn om dat te begrijpen Hara
Je jat mijn tekstquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik mafia was geweest had het dorp geen schijn van kans gehad, my gothic
Ho ho, dan was er zeker een ander groot leider opgestaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik mafia was geweest had het dorp geen schijn van kans gehad, my gothic
Doe je zo vaak bij mijquote:
Net had je nog een andere reden, flapdrolquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja, ik denk eigenlijk dat Hara wel degelijk maffia is, maar juist omdat de nadruk er zo op ligt dat ze het is zal ze de eerste nachten niet actief zijn. Want voor 3 moorden zijn er nu maar 4 maffia gebruikt. En blijven er dus 2 buiten schot.
Als hara vervolgens 3 nachten niets doet behalve moord en brand schreeuwen zal ze nooit in haar eigen gecreeerde lijstjes komen, aangezien er geen aanwijzingen naar haar zijn aangezien ze snachts niemand vermoord...
Dus daarom stem ik preventief op jou, voordat je je ware ik laat zien!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef ReWout het volgende:
Hey! lol ik heb op hara gestemt niet Stali!
Bingo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef ReWout het volgende:
Oh wacht dat gaat over de burgemeester right?
Het één sluit het ander niet uit...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Net had je nog een andere reden, flapdrol.
Wel als je de reden vervangt ipv uitbreidt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit...
En ik ben heul geen flapdrol...
Gelukkig ben ik niet de enigste die de doortraptheid van Hara ziet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Tombola (3) Beach, CaLeX, Trevland
Beach (13) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (2) ReWout, Rave_NL
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
Krijgt de rechercheur dan alleen te horen hoeveel maffia er tussen die drie zitten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Zou de rechercheur Tombo's lijstje willen checken op mafia? Dankjewel.
Yup.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Krijgt de rechercheur dan alleen te horen hoeveel maffia er tussen die drie zitten?
enigequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enigste die de doortraptheid van Hara ziet.
't Houdt me van de straat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:
Fijn he Hara, was je net van Duimelot af, kan je nu gaan 'discussiëren' met Rave_NL.
Oke even kijken..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel als je de reden vervangt ipv uitbreidt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
En nu de complete versie:quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja, ik denk eigenlijk dat Hara wel degelijk maffia is, maar juist omdat de nadruk er zo op ligt dat ze het is zal ze de eerste nachten niet actief zijn. Want voor 3 moorden zijn er nu maar 4 maffia gebruikt. En blijven er dus 2 buiten schot.
Als hara vervolgens 3 nachten niets doet behalve moord en brand schreeuwen zal ze nooit in haar eigen gecreeerde lijstjes komen, aangezien er geen aanwijzingen naar haar zijn aangezien ze snachts niemand vermoord...
Dus daarom stem ik preventief op jou, voordat je je ware ik laat zien!
Nee, nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Weten de BG's het eigenlijk als de BM maffia is? En kunnen BG's ook mafia zijn?
Oh sorry, dan hou ik mijn mond verder wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sorry, ik vond het allang niet boeiend meer.
Ze reageert het best op mein Fuhrerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oh sorry, dan hou ik mijn mond verder wel.
Burgermeester.
Maar Tombo, er leidt geen hint naar mij dus ik ben mafia!quote:
Geef je daar nu toe?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Tombo, er leidt geen hint naar mij dus ik ben mafia!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze reageert het best op mein Fuhrer
Ik ben aan het zoeken maar kan tot nu toe geen hint naar jou vinden neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken maar kan tot nu toe geen hint naar jou vinden nee
Nou ja, in jou fobo staat een foto die in de badkamer gemaakt is, en er is iemand in de badkamer vermoord, maar that's all
Ja, douche, foto van douche, dat leek me vrij evident, té duidelijk voor Ladi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken maar kan tot nu toe geen hint naar jou vinden nee
Nou ja, in jou fobo staat een foto die in de badkamer gemaakt is, en er is iemand in de badkamer vermoord, maar that's all
Ja echt hè. Ik keek na de hints naar mijn eigen fotoboek, en daar zag ik ineens mijn net toegevoegde foto en ik bedankte Ladididaidai even telepathisch. Kolere, kon dat nog meer in yo faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)763231_3446008_n.jpg deze is wat recenterquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef 08gnoT. het volgende:
hara, offtopic maar wat een mooie hond
Mag dat foto's toevoegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ik keek na de hints naar mijn eigen fotoboek, en daar zag ik ineens mijn net toegevoegde foto en ik bedankte Ladididaidai even telepathisch. Kolere, kon dat nog meer in yo face
Doet me echt heel erg denken aan de hond van mijn oom en tantequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)763231_3446008_n.jpg deze is wat recenter
Net voor het begon, vermoed ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag dat foto's toevoegen
[..]
Doet me echt heel erg denken aan de hond van mijn oom en tante![]()
Nee, ik deed dat net voor we begonnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag dat foto's toevoegen
[..]
Doet me echt heel erg denken aan de hond van mijn oom en tante![]()
Daar istie een stuk groter jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)763231_3446008_n.jpg deze is wat recenter
Oh ja, ik ken jou uit mijn Furminator-topicquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar istie een stuk groter jaHij heeft dezelfde uitdrukking als mijn Dalmatier
Dit nog on-topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken jou uit mijn Furminator-topic
Er is niets om nog ontopic over te praten.quote:
Da's waar ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken jou uit mijn Furminator-topic
Mensen met honden kunnen geen maffia zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Kalkmaar het volgende:
Waar the fusk gaat dit nog over, over de Wachtenden-inDeRuiRakende-uitdrukkingloze-Furminator-topics?
Isdatzo wel, Duimelot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
Tombolafan, Joe-mama, Naatje, Wendy, Isdatzo, Fenomeen hebben nog niet gestemd.. klopt toch?
had isdatzo niet ergens op duimelot gestemdquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
Tombolafan, Joe-mama, Naatje, Wendy, Isdatzo, Fenomeen hebben nog niet gestemd.. klopt toch?
We hebben geen haast, als je maar opschiet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb snel geprobeerd hints te vinden(wat een hel...
Respect voor Hara!
)
Ik ga ze zo noemen
Verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb nog een hint naar harajuku gevonden!
Harajuku,
liedje van gwen stefani, haaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaajuuuuuuuuuuukuuuuuuuuuuuuuuu girls, damn you´ve got some wicked style
Defying gravity, uit het raam vallen.
quote:
# vote beach dan maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef StijnDa het volgende:
##unvote Duimelot
##vote Hara
We kunnen het nog redden!!!111!!11 Nog 2 minuten!!
Tombola (3) Beach, CaLeX, Trevland
Beach (13) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (3) ReWout, Rave_NL, Stijn
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
Ga zelf terug zoeken in de topics danquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
En als het tot 9 uur is dan verander ik misschien nog wel, ik stem nu op degene op wie de meesten stemmen, en die op mij heeft gestemd
Wat ik nog dacht te "zien":quote:stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg
- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen
Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren
80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen
Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren
Tripack
Vallende avatar - keihard vallen
Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Het_Fenomeen
Duister persoon: Heeft Hitler als ava
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics.
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?
Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
ondertitel: in for te kill!!??
bodybuild topic ---> ijzerenstang ??
Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten
Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia
Beach:
[s]douche - Nachtbagger #2 nu een stuk schoner
Twee inbrekers in mijn kamer - twee mafia
man neemt hoofd vrouw mee naar kroeg - hoofd van romp gescheiden
topic nachtbaKKer - at broodje
wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood
rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd
80tong
topic met Subway
psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
Wel erg dat ik huppel nog niet aan milf gekoppeld hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat ik nog dacht te "zien":
Stuk 1:
Lynda --> gek op voetbal (icm het "scoren")
Yosander --> gluuretuurderd (ze wordt bekeken vanuit de hoek)
Stuk 2:
Kalkmaar --> onder deze username als laatste aangemeld bij FOK! (er wordt gezegd "als een van de laatsten")
Stuk 3:
Huppelmuts --> in haar fobo staat een brief aan haar zo'n, dat ze zo leuk is (MILF)
Naatje --> Sloganverzinner (zelfbedachte liedjes)
Ik heb me vooral op de FOBO's en profielen gericht eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef lynda het volgende:
Tombo vergeet je niet de andere mensen die in VBL posten?
Het linkje naar jouw posthistorie klopt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Spannend
Hara als je maffia bent vind ik je stom hoor
Als ik nu mafia ben speel ik nooit meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Spannend
Hara als je maffia bent vind ik je stom hoor
VERDACHT.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het linkje naar jouw posthistorie klopt niet
Ik heb in een topic geroepen of jij dat wilde aanpassen in de wikiquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb in een topic geroepen of jij dat wilde aanpassen in de wiki
Ow, ga je over de lynch ook een verhaal schrijven?quote:
Jepquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ga je over de lynch ook een verhaal schrijven?
En zitten daar ook hints in?
We weten toch al wie het gedaan hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ga je over de lynch ook een verhaal schrijven?
En zitten daar ook hints in?
Oh ja, iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
We weten toch al wie het gedaan hebben.
Oh is dat nog niet gefixedquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Hara gaf opdracht, en ik luister altijd naar de Burgemeesterquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh is dat nog niet gefixedHet is serieus de enige die ik fout heb gedaan dan
Ik zal de wiki wel even updaten
Oh het is al klaarScheelt weer
Viel me ook al op jahquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Damn straight.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Hara gaf opdracht, en ik luister altijd naar de Burgemeester
Nee, dat is de lynch, maar er zijn ook nog een nachtwaker en een seriemoordenaar die iemand kunnen vermoordenquote:
Samen met de mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is de lynch, maar er zijn ook nog een nachtwaker en een seriemoordenaar die iemand kunnen vermoordenEn ik vroeg me af wanneer.
Ow die komen met de dagpost! Samen met de maffia moorden..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is de lynch, maar er zijn ook nog een nachtwaker en een seriemoordenaar die iemand kunnen vermoordenEn ik vroeg me af wanneer.
welke wiki?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb deze dag ook al in de wiki gezet
Ach over 48 uur is het pas weer leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Morgen ben ik trouwens afwezig, maar zal proberen in elk geval de Nacht even te lezen
De wiki van de OP?quote:
Die had ik, geen idee wie m mee heeft genomen na mn doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Noes! Een dorpeling dood!![]()
Wie heeft er een vleesetende hamster!?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had ik, geen idee wie m mee heeft genomen na mn dood
Ja vandaag heb je dan nog lynch dus iedereen verdacht maken en stemmen, maar morgen is een hele dag nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ach over 48 uur is het pas weer leuk
Whahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ooh dacht een speciale wiki voor mafia
Wanneer mogen we weer stemmen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja vandaag heb je dan nog lynch dus iedereen verdacht maken en stemmen, maar morgen is een hele dag niets
Zondagquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer stemmen dan?
Ja, nu valt het eigenlijk helemaal stil.quote:
Nou ja, lynch 24 uur is niet zo erg want dan heb je wel wat te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, das wel lang om zonder hints te zitten iddDie tijden zijn nog best lastig om voor iedereen goed in te vullen.
Die had ik geen, maar hij heet Harriequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat stond er in je testament?
Ja kak, hoe kan dat dan weer. De twee die zo'n beetje het best waren zijn dan geen mafia :'0quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Bij dezen, ik geloof duimelot nu wel een boel meer.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had ik geen, maar hij heet Harrie
En het is wel prettig om te weten dat ie goed te eten heeft![]()
Toch jammer van Beach
Ja, klopt, maar dan zit je weer met na de lynch als je dat 24 uur doet, is het vrij lang ervoor is prima. En als je het 12 uur en 24 uur doet ofzo, is het weer verwarrend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, lynch 24 uur is niet zo erg want dan heb je wel wat te doen.
Na de lynch moet dan ook geen 24 uur. Dat zijn een paar speciale rollen die 24 uur kunnen nadenken over wat ze gaan doen. Lynch tot 20.00 en nacht van 20.00 tot 22.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dan zit je weer met na de lynch als je dat 24 uur doet, is het vrij lang ervoor is prima. En als je het 12 uur en 24 uur doet ofzo, is het weer verwarrend.
Zullen we het daar na dit spel over gaan hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na de lynch moet dan ook geen 24 uur. Dat zijn een paar speciale rollen die 24 uur kunnen nadenken over wat ze gaan doen. Lynch tot 20.00 en nacht van 20.00 tot 22.00
Waar moeten we het van nu tot en met zaterdag over gaan hebben dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we het daar na dit spel over gaan hebben?
Vind 8 uur alleen zo'n rottijd en als je het later maakt (9 uur) dan wordt t zo laat voor de speciale rollen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na de lynch moet dan ook geen 24 uur. Dat zijn een paar speciale rollen die 24 uur kunnen nadenken over wat ze gaan doen. Lynch tot 20.00 en nacht van 20.00 tot 22.00
Je hebt dan van 22.00 tot 20.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind 8 uur alleen zo'n rottijd en als je het later maakt (9 uur) dan wordt t zo laat voor de speciale rollen.
(8 uur is gewoon onhandig omdat je wel een uur nodig hebt om bij te lezen en te stemmen, en om tien uur nog allemaal hints gaan uitpluizen wordt zo laat. Tis gewoon nooit goed
Ja, maar als iedereen al hints heeft gezocht, is het lastiger en minder uitnodigend om zelf nog te gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt dan van 22.00 tot 20.00
Om 19.00 moet je dan de hints bekijken die verzameld zijn en stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen al hints heeft gezocht, is het lastiger en minder uitnodigend om zelf nog te gaan zoeken![]()
+ als je overdag geen tijd hebt (vanwege werk ofzo) moet je om een uur of 7 nog beginnen...
Zie hintslijstje. Overtuigendst waren beach, duimelot, en het_fenomeen. Duimelot verdedigde beach zo fel, dat ze dat nooit gedaan zou hebben als ze ook mob was.quote:
Ja, maar zelf hints zoeken is zo leuk WAAAquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om 19.00 moet je dan de hints bekijken die verzameld zijn en stemmen
Ja well dan krijg je 24 uur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
en 7 uur is gewoon een rottijd
Voor mij wel hoor. Eerder was het altijd 19.00 tot 22.00 of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, tis nooit goed
Sowieso lijkt het me dat bijvoorbeeld de nachtwaker tijdens het hele gedoe over de lynch wel al een beetje voorwerk doet mbt wie hij gaat afmaken in de nacht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Eerder was het altijd 19.00 tot 22.00 of zo.
Ja, klopt, dat vond ik toen ook al irritantquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Eerder was het altijd 19.00 tot 22.00 of zo.
Dat mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me dat bijvoorbeeld de nachtwaker tijdens het hele gedoe over de lynch wel al een beetje voorwerk doet mbt wie hij gaat afmaken in de nacht?
Je kunt toch wel je slachtoffer insturen tussen 19.00 en 22.00?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat vond ik toen ook al irritant
Waarom niet? Duimelot weet als ze mob is toch dat Beach dorp is dus dat is makkelijk verdedigen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie hintslijstje. Overtuigendst waren beach, duimelot, en het_fenomeen. Duimelot verdedigde beach zo fel, dat ze dat nooit gedaan zou hebben als ze ook mob was.
Ik geef mijn advies aan de NW, wat boeit mij jouw mening dan. Voel je vrij hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom niet? Duimelot weet als ze mob is toch dat Beach dorp is dus dat is amkkelijk verdedigen.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je slachtoffer insturen tussen 19.00 en 22.00?
En de meeste mensen die werken zitten ook op FOK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, ik ga te bedIk neem aan dat we deze nacht rustig kunnen slapen?
Truste, maar zo vroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Er waren in het begin meer users die vonden dat de tijd te lang zou zijn. Toen begreep ik uiteraard nog niet waarom. Maar het is wel zo. Het ligt nu stil en vrij lang. Terwijl als je met zo'n spel bezig bent wil je wel door, denk ik. Ik heb dat als lurkende dode al.
Een advies zonder uitleg daar heeft de nachwaker wat aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef mijn advies aan de NW, wat boeit mij jouw mening dan. Voel je vrij hetzelfde te doen.
Ik vond het lastig omdat ik altijd voordat de lynch komt bijgelezen wil hebben en 8 uur de tijd is dat de kindjes naar bed gaan, dan ben ik dus het uur daarvoor meestal met hen bezig en heb ik daar weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je slachtoffer insturen tussen 19.00 en 22.00?
En de meeste mensen die werken zitten ook op FOK.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Truste, maar zo vroeg?Mja, beetje een zware dag gehad, dus maar eens vroeg onder de wolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Meerdere mensen zeidenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een advies zonder uitleg daar heeft de nachwaker wat aan
Als je verder geen leven hebt, klopt dat inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het wat mee zit heb je na een uurtje een leuk lijstje liggen.. Na twee uur meer dan genoeg..
En dan heb je dus nog steeds ruim 20 uur over..
Hij heeft al 2 keer ook niet gestemd dus als die dorp is dan het ook geen groot gemis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meerdere mensen zeidenHet_Fenomeen is ook een goede
En zelfde stuk en iemand moet het toch gedaan hebben.
Joa, 24 uur niets doen zuigt. En nu we die 24 uur over hebben kunnen we daar mooi over pratenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Er waren in het begin meer users die vonden dat de tijd te lang zou zijn. Toen begreep ik uiteraard nog niet waarom. Maar het is wel zo. Het ligt nu stil en vrij lang. Terwijl als je met zo'n spel bezig bent wil je wel door, denk ik. Ik heb dat als lurkende dode al.
Good thinkin, sir!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 keer ook niet gestemd dus als die dorp is dan het ook geen groot gemis.
Die 2 uur was verspreid over de 24 uur lieve schat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je verder geen leven hebt, klopt dat inderdaad.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, beetje een zware dag gehad, dus maar eens vroeg onder de wolMoet ook gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 21.30 uur en 9.00 uur ofzo? Of slaat dat nergens op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, 24 uur niets doen zuigt. En nu we die 24 uur over hebben kunnen we daar mooi over praten
Hoezo gezeik?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ah, gewoon nog heel even doorgaan met het gezeik en dan kappen we er gewoon helemaal mee.
Volgens mij zie je veel als zeiken terwijl je het ook kan opvatten als Feedback voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ah, gewoon nog heel even doorgaan met het gezeik en dan kappen we er gewoon helemaal mee.
Neuh!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb het niet zozeer tegen de mensen die wat verbeterpunten aandragen, maar tegen de mensen die gewoon structureel alleen maar zeiken. Ik noem een Hara, tim, lynda. We hebben het erover gehad, we weten nu allemaal dat jullie het er niet mee eens zijn, kap er gewoon eens mee. Het gemekker komt continu van jullie kant terwijl de rest er wat van probeert te maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Wat ik zeg is iig helemaal niet lullig bedoeld ofzo, maar gewoon meedenken, want op zich is het wel te begrijpen toch, dat zo lang wachten niet zo fijn is?
Ik zou zeggen, neem jij de volgende ronde de hondebaan van SL eens op je, dan neem ik jouw taak over.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Volgens mij zie je veel als zeiken terwijl je het ook kan opvatten als Feedback voor de volgende keer.
Vat nou niet alles zo op zeg
Ja, dat ik pro 24 uur lynch ben zie je voor het gemak maar over het hoofd hè. Dag hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer tegen de mensen die wat verbeterpunten aandragen, maar tegen de mensen die gewoon structureel alleen maar zeiken. Ik noem een Hara, tim, lynda. We hebben het erover gehad, we weten nu allemaal dat jullie het er niet mee eens zijn, kap er gewoon eens mee. Het gemekker komt continu van jullie kant terwijl de rest er wat van probeert te maken.
Sfeerverziekers. Echt hoor, ik word er bloedchagrijnig van.
Neem een borrel en geniet van de aankomende 20 uur vrijquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer tegen de mensen die wat verbeterpunten aandragen, maar tegen de mensen die gewoon structureel alleen maar zeiken. Ik noem een Hara, tim, lynda. We hebben het erover gehad, we weten nu allemaal dat jullie het er niet mee eens zijn, kap er gewoon eens mee. Het gemekker komt continu van jullie kant terwijl de rest er wat van probeert te maken.
Sfeerverziekers. Echt hoor, ik word er bloedchagrijnig van.
Begin je nu lekker zo terwijl je het altijd zelf aanbiedt, dit er zelf doordrukt terwijl je wéét dat de helft tegen is (ja, mensen zeiden dat ze tegen waren en je deed het toch)quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem jij de volgende ronde de hondebaan van SL eens op je, dan neem ik jouw taak over.
Neuh bedankt, dat roep ik al vanaf deel 1quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem jij de volgende ronde de hondebaan van SL eens op je, dan neem ik jouw taak over.
Dat laatste is alles waar ik om vroeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Begin je nu lekker zo terwijl je het altijd zelf aanbiedt, dit er zelf doordrukt terwijl je wéét dat de helft tegen is (ja, mensen zeiden dat ze tegen waren en je deed het toch)
Jij bent er klaar mee? Ik ben er klaar mee
Ik heb geen moeite met PM's hoor, die beantwoord ik dan ook allemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh bedankt, dat roep ik al vanaf deel 1
En by the way, die PM's die ik je stuur zijn ook kut zeker? Zijn gewoon normale vragen die spelgericht zijn.
Ik blijf erbij dat ik dorp ben! Ik zou dan ook niet op Beach gaan stemmen, witte ge nog.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef Susi het volgende:
Beach dorp ?
Man, doe eens niet zo raar in je acties dan :/
Bagger![]()
Hara, in jouw fotoboek sta je in de douche he, daar moeten we dan toch niets raars van gaan vinden ?
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met PM's hoor, die beantwoord ik dan ook allemaal.
Wat ben jij opeens actiefquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef psaexorp het volgende:
braaf, en nu allemaal zit! voor 24 uur
Is 22 uur en 50 min ook goed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef psaexorp het volgende:
braaf, en nu allemaal zit! voor 24 uur
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef psaexorp het volgende:
[..]
dat komt omdat ik vandaag dreadmaintenance heb
Schijt op met die loze beschuldigen en help met de hints of zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef ReWout het volgende:
Ik zei het toch Hara is mafia en zet jullie allemaal op het verkeerde been
Kan ik me heel goed voorstellen. Sowieso jammer dat de mafia er baat bij heeft de actieven als eerst te doden, maar daar kunnen we ook niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wapwap wordt het me weer in het gezicht gesmeten dat ik dood ben haha. Trouwens, als dat (in het geval van) een volgende keer gebeurt, kap ik er meespel is voor mij zo niet leuk meer, terwijl ik best minstens één nachtje mee zou willen denken
Jij zit je al in te graven voor de volgende keer he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wapwap wordt het me weer in het gezicht gesmeten dat ik dood ben haha. Trouwens, als dat (in het geval van) een volgende keer gebeurt, kap ik er meespel is voor mij zo niet leuk meer, terwijl ik best minstens één nachtje mee zou willen denken
Ja, maar PS wordt altijd als eerste gedood.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zit je al in te graven voor de volgende keer he?.
Je hebt wel gelijk. Het is erg jammer om niet meer mee te mogen denken of te kloten.
Maar goed, doodgaan is all in the game. Zo is het ook. Je steekt toch wat spelelementen op.
Al ga je de volgende keer dood, de keer erna win je het misschien.
Weet je wat me trouwens nu wel opvaltquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar PS wordt altijd als eerste gedood.
Is geen ingraven hoor! Als je eenmaal een paar keer het spel hebt gedaan raak je dat echt spuugzat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zit je al in te graven voor de volgende keer he?.
Je hebt wel gelijk. Het is erg jammer om niet meer mee te mogen denken of te kloten.
Maar goed, doodgaan is all in the game. Zo is het ook. Je steekt toch wat spelelementen op.
Al ga je de volgende keer dood, de keer erna win je het misschien.
Oja, inderdaad. Kwam PS al in dat eerdere topic tegen. Dat is wel erg sip.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar PS wordt altijd als eerste gedood.
Vanaf het begin ook zo'n beetje volgens mij, en de laatste tig rondes altijd rap dood.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Oja, inderdaad. Kwam PS al in dat eerdere topic tegen. Dat is wel erg sip.
Hoevaak heeft ze al meegedaan dan?
Nou, surprise me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je wat me trouwens nu wel opvalt
In het begin met die rol was het echt pech als je hem was want om een of andere vage reden ging die er eerste nacht doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
Ah, dat vind ik echt wel heel erg lullig.
Iemand een soort pechrol geven is natuurlijk ook not done.
Was dat niet de Neger ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
In het begin met die rol was het echt pech als je hem was want om een of andere vage reden ging die er eerste nacht dood
PS zou het best onze volgende SL kunnen zijn. *HINT*.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
In het begin met die rol was het echt pech als je hem was want om een of andere vage reden ging die er eerste nacht dood
PS volgende keer BM maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Stali het volgende:
[..]
PS zou het best onze volgende SL kunnen zijn. *HINT*.
Ben waaien want jullie hebben hier andere hints te zoeken. Succes all..
Dan was dat in een ander spelletje van WvW. Was in elk geval een rol waarbij je de Neger was en sowieso na de eerste nacht altijd stierf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar hoe anders de bijnaam cupidood?
Volgens mij denkt Trevland dat over cupido omdat PS vaker cupido was toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan was dat in een ander spelletje van WvW. Was in elk geval een rol waarbij je de Neger was en sowieso na de eerste nacht altijd stierf.
Nu mogen de speciale rollen en maffia hun targets doorgeven per PM.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Zo.... en ff voor de record..... hoe lang duurt het nu voor we hints krijgen?
Want ik snap er igg niks meer van
'k Weet wel dat die zin niet lekker bekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg jongens, je zou denken dat er iets met "hee joh jij malle loeder" moet zijn. Ik kan niets verzinnen.
Ik kan ook zo niks vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg jongens, je zou denken dat er iets met "hee joh jij malle loeder" moet zijn. Ik kan niets verzinnen.
Lijkt me lastig met al die kennis die je op dat moment al hebt,quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
Ah, dat vind ik echt wel heel erg lullig.
Iemand een soort pechrol geven is natuurlijk ook not done.
“Ik hoop dat je er keihard van af valt!”,quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
'k Weet wel dat die zin niet lekker bekt.
Trrrue. Dat heeft te maken met afvallen/dieetclubtopics enzo lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef lynda het volgende:
[..]
“Ik hoop dat je er keihard van af valt!”,
Idem.
Oke...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef lynda het volgende:
Nu mogen de speciale rollen en maffia hun targets doorgeven per PM.
Moet voor morgenavond half 9.
Om 9 uur morgenavond krijgen wij de moorden te zien in een verhaaltje met nieuwe hints.
Om half 9 zondagavond is de stemronde dan weer afgelopen.
Snap?
Ja, dus kom op! Die mafia leven allemaal nog dus die moeten we nog eens nakijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke...
Dan heb ik eindelijk veel tijd om hints op te lossen ...... of gelden die van de laatste keer nog?
Nee dat gejank over de SL en regels, 110 PM's per dag en geen tijd om actief te doen nekken het. Tenzij je regelt dat het de volgende keer rellen-maffia wordt, dan ben ik erbij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, helaas dat je niet mee doet
Die gelden net zo lang tot de maffia dood is die erbij die hints passen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke...
Dan heb ik eindelijk veel tijd om hints op te lossen ...... of gelden die van de laatste keer nog?
Waarom zou ik die link wel gaan opzoeken? Ik ben bezig met tig profielen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, of iemand anders, ik zou graag een linkje willen met alle hints tot nog toe, deze had ik zelf al gevonden, maar om nu weer een heel topic door te lezen...: Het grote FOK! Maffiaspel #7 Met de eerste doden.
om ervoor te zorgen dat ik je niet nog meer verdenkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou ik die link wel gaan opzoeken? Ik ben bezig met tig profielen.
Lol, ik weet dat ik onschuldig ben dus zo haal je me niet over. En nu ga ik verder denken over malle loederquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om ervoor te zorgen dat ik je niet nog meer verdenk
je hebt ze zelf gemaakt, je kan toch een beetje gokkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol, ik weet dat ik onschuldig ben dus zo haal je me niet over. En nu ga ik verder denken over malle loeder
Ik weet ook niet waar die lijsten staan.
En mensen nemen de lijst over en voegen dingen toe. Onbekend bij jou misschien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt ze zelf gemaakt, je kan toch een beetje gokken
Topic op 1 pagina gooien en snel doorscrollen maar! Zelfde als wat een ander moetquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, of iemand anders, ik zou graag een linkje willen met alle hints tot nog toe, deze had ik zelf al gevonden, maar om nu weer een heel topic door te lezen...: Het grote FOK! Maffiaspel #7 Met de eerste doden.
Jij doet toch niet mee? Waarom spam je dan wel het topic vol? Ik heb al genoeg om terug te lezenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
ik doe wel mee? Alleen ik was gister vergeten door dat drawball gedoequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet toch niet mee? Waarom spam je dan wel het topic vol? Ik heb al genoeg om terug te lezen
Oh, ja had net over je heen gelezen in de OPquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe wel mee? Alleen ik was gister vergeten door dat drawball gedoe
Man, iedereen is verdacht gemaakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben zelfs al verdacht gemaakt, wat ik toch knap vind, aangezien ik een newbie ben en net geconstateerd heb dat alleen de oldbies weten wie actief is en wie niet.
Ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Man, iedereen is verdacht gemaakt.
Maar waarom hadden we haar nog niet aan Milf gekoppeld?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij staat er ook in met singles.
Is wel gebeurd, geen idee of iemand dat erbij heeft gezet of niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom hadden we haar nog niet aan Milf gekoppeld?
Dan is het er dus niet bijgezetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is wel gebeurd, geen idee of iemand dat erbij heeft gezet of niet.
Omdat ik geen milf ben natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom hadden we haar nog niet aan Milf gekoppeld?
Eerst bewijs zienquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik geen milf ben natuurlijk
Ik stem op jou voor burgemeester de volgende keer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was inderdaad vaak Cupido![]()
En ik doe al mee sinds ronde twee
yesquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stem op jou voor burgemeester de volgende keer.
Of mafia.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yes(zul je zien dat ik bodyguard wordt
)
ja maar dan kan ik me verkiesbaar stellen. Als BG nietquote:
Maar niet leuk voor mij als ik op je stem terwijl je mafia bent. Tenzij ik ook mafia ben dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik me verkiesbaar stellen. Als BG niet
dan zou het episch zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar niet leuk voor mij als ik op je stem terwijl je mafia bent. Tenzij ik ook mafia ben dan.
Wat heb je al bedacht dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben aan het zoeken ...maar ik heb nog steeds geen idee hoever ik nu moet doordenken of niet
8014f4 is paarsig in de hexadecimale codering, maar ik betwijfel of het dat betekendquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Harajuku. het volgende:
En wat moet 70|/|8014f4||! voorstellen?
Dat heb je opgezocht hoop ik?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
8014f4 is paarsig in de hexadecimale codering, maar ik betwijfel of het dat betekend
Als ik dat gehele ding zoek krijg ik alleen maar pagina's over 70quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
8014f4 is paarsig in de hexadecimale codering, maar ik betwijfel of het dat betekend
de post dat ik verdacht word gemaakt is dezelfde als dat jij verdacht wordt gemaakt, lieve schatquote:
Weet niet of iemand die al had:quote:
Dan houd ik het op andere verdachte mensen, ik schuif de schuld in de schoenen van Susi, zij doet immers heel goed mee, waardoor het lijkt alsof zij het niet is, maar de verdachten die ze naar voren schuift zijn alles behalve bekend met dit spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |