Oh is dat nog niet gefixedquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het linkje naar jouw posthistorie klopt niet
Ja, Hara gaf opdracht, en ik luister altijd naar de Burgemeesterquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh is dat nog niet gefixedHet is serieus de enige die ik fout heb gedaan dan
Ik zal de wiki wel even updaten
Oh het is al klaarScheelt weer
Viel me ook al op jahquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het linkje naar jouw posthistorie klopt niet
Damn straight.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Hara gaf opdracht, en ik luister altijd naar de Burgemeester
Nee, dat is de lynch, maar er zijn ook nog een nachtwaker en een seriemoordenaar die iemand kunnen vermoordenquote:
Samen met de mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is de lynch, maar er zijn ook nog een nachtwaker en een seriemoordenaar die iemand kunnen vermoordenEn ik vroeg me af wanneer.
Ow die komen met de dagpost! Samen met de maffia moorden..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is de lynch, maar er zijn ook nog een nachtwaker en een seriemoordenaar die iemand kunnen vermoordenEn ik vroeg me af wanneer.
welke wiki?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb deze dag ook al in de wiki gezet
Ach over 48 uur is het pas weer leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Morgen ben ik trouwens afwezig, maar zal proberen in elk geval de Nacht even te lezen
De wiki van de OP?quote:
Die had ik, geen idee wie m mee heeft genomen na mn doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Noes! Een dorpeling dood!![]()
Wie heeft er een vleesetende hamster!?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had ik, geen idee wie m mee heeft genomen na mn dood
Ja vandaag heb je dan nog lynch dus iedereen verdacht maken en stemmen, maar morgen is een hele dag nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ach over 48 uur is het pas weer leuk
Whahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ooh dacht een speciale wiki voor mafia
Wanneer mogen we weer stemmen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja vandaag heb je dan nog lynch dus iedereen verdacht maken en stemmen, maar morgen is een hele dag niets
Zondagquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer stemmen dan?
Ja, nu valt het eigenlijk helemaal stil.quote:
Nou ja, lynch 24 uur is niet zo erg want dan heb je wel wat te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, das wel lang om zonder hints te zitten iddDie tijden zijn nog best lastig om voor iedereen goed in te vullen.
Die had ik geen, maar hij heet Harriequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat stond er in je testament?
Ja kak, hoe kan dat dan weer. De twee die zo'n beetje het best waren zijn dan geen mafia :'0quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Bij dezen, ik geloof duimelot nu wel een boel meer.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had ik geen, maar hij heet Harrie
En het is wel prettig om te weten dat ie goed te eten heeft![]()
Toch jammer van Beach
Ja, klopt, maar dan zit je weer met na de lynch als je dat 24 uur doet, is het vrij lang ervoor is prima. En als je het 12 uur en 24 uur doet ofzo, is het weer verwarrend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, lynch 24 uur is niet zo erg want dan heb je wel wat te doen.
Na de lynch moet dan ook geen 24 uur. Dat zijn een paar speciale rollen die 24 uur kunnen nadenken over wat ze gaan doen. Lynch tot 20.00 en nacht van 20.00 tot 22.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dan zit je weer met na de lynch als je dat 24 uur doet, is het vrij lang ervoor is prima. En als je het 12 uur en 24 uur doet ofzo, is het weer verwarrend.
Zullen we het daar na dit spel over gaan hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na de lynch moet dan ook geen 24 uur. Dat zijn een paar speciale rollen die 24 uur kunnen nadenken over wat ze gaan doen. Lynch tot 20.00 en nacht van 20.00 tot 22.00
Waar moeten we het van nu tot en met zaterdag over gaan hebben dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we het daar na dit spel over gaan hebben?
Vind 8 uur alleen zo'n rottijd en als je het later maakt (9 uur) dan wordt t zo laat voor de speciale rollen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na de lynch moet dan ook geen 24 uur. Dat zijn een paar speciale rollen die 24 uur kunnen nadenken over wat ze gaan doen. Lynch tot 20.00 en nacht van 20.00 tot 22.00
Je hebt dan van 22.00 tot 20.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind 8 uur alleen zo'n rottijd en als je het later maakt (9 uur) dan wordt t zo laat voor de speciale rollen.
(8 uur is gewoon onhandig omdat je wel een uur nodig hebt om bij te lezen en te stemmen, en om tien uur nog allemaal hints gaan uitpluizen wordt zo laat. Tis gewoon nooit goed
Ja, maar als iedereen al hints heeft gezocht, is het lastiger en minder uitnodigend om zelf nog te gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt dan van 22.00 tot 20.00
Om 19.00 moet je dan de hints bekijken die verzameld zijn en stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen al hints heeft gezocht, is het lastiger en minder uitnodigend om zelf nog te gaan zoeken![]()
+ als je overdag geen tijd hebt (vanwege werk ofzo) moet je om een uur of 7 nog beginnen...
Zie hintslijstje. Overtuigendst waren beach, duimelot, en het_fenomeen. Duimelot verdedigde beach zo fel, dat ze dat nooit gedaan zou hebben als ze ook mob was.quote:
Ja, maar zelf hints zoeken is zo leuk WAAAquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om 19.00 moet je dan de hints bekijken die verzameld zijn en stemmen
Ja well dan krijg je 24 uur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
en 7 uur is gewoon een rottijd
Voor mij wel hoor. Eerder was het altijd 19.00 tot 22.00 of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, tis nooit goed
Sowieso lijkt het me dat bijvoorbeeld de nachtwaker tijdens het hele gedoe over de lynch wel al een beetje voorwerk doet mbt wie hij gaat afmaken in de nacht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Eerder was het altijd 19.00 tot 22.00 of zo.
Ja, klopt, dat vond ik toen ook al irritantquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Eerder was het altijd 19.00 tot 22.00 of zo.
Dat mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me dat bijvoorbeeld de nachtwaker tijdens het hele gedoe over de lynch wel al een beetje voorwerk doet mbt wie hij gaat afmaken in de nacht?
Je kunt toch wel je slachtoffer insturen tussen 19.00 en 22.00?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat vond ik toen ook al irritant
Waarom niet? Duimelot weet als ze mob is toch dat Beach dorp is dus dat is makkelijk verdedigen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie hintslijstje. Overtuigendst waren beach, duimelot, en het_fenomeen. Duimelot verdedigde beach zo fel, dat ze dat nooit gedaan zou hebben als ze ook mob was.
Ik geef mijn advies aan de NW, wat boeit mij jouw mening dan. Voel je vrij hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom niet? Duimelot weet als ze mob is toch dat Beach dorp is dus dat is amkkelijk verdedigen.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je slachtoffer insturen tussen 19.00 en 22.00?
En de meeste mensen die werken zitten ook op FOK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, ik ga te bedIk neem aan dat we deze nacht rustig kunnen slapen?
Truste, maar zo vroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Er waren in het begin meer users die vonden dat de tijd te lang zou zijn. Toen begreep ik uiteraard nog niet waarom. Maar het is wel zo. Het ligt nu stil en vrij lang. Terwijl als je met zo'n spel bezig bent wil je wel door, denk ik. Ik heb dat als lurkende dode al.
Een advies zonder uitleg daar heeft de nachwaker wat aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef mijn advies aan de NW, wat boeit mij jouw mening dan. Voel je vrij hetzelfde te doen.
Ik vond het lastig omdat ik altijd voordat de lynch komt bijgelezen wil hebben en 8 uur de tijd is dat de kindjes naar bed gaan, dan ben ik dus het uur daarvoor meestal met hen bezig en heb ik daar weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je slachtoffer insturen tussen 19.00 en 22.00?
En de meeste mensen die werken zitten ook op FOK.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Truste, maar zo vroeg?Mja, beetje een zware dag gehad, dus maar eens vroeg onder de wolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Meerdere mensen zeidenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een advies zonder uitleg daar heeft de nachwaker wat aan
Als je verder geen leven hebt, klopt dat inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het wat mee zit heb je na een uurtje een leuk lijstje liggen.. Na twee uur meer dan genoeg..
En dan heb je dus nog steeds ruim 20 uur over..
Hij heeft al 2 keer ook niet gestemd dus als die dorp is dan het ook geen groot gemis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meerdere mensen zeidenHet_Fenomeen is ook een goede
En zelfde stuk en iemand moet het toch gedaan hebben.
Joa, 24 uur niets doen zuigt. En nu we die 24 uur over hebben kunnen we daar mooi over pratenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Er waren in het begin meer users die vonden dat de tijd te lang zou zijn. Toen begreep ik uiteraard nog niet waarom. Maar het is wel zo. Het ligt nu stil en vrij lang. Terwijl als je met zo'n spel bezig bent wil je wel door, denk ik. Ik heb dat als lurkende dode al.
Good thinkin, sir!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 keer ook niet gestemd dus als die dorp is dan het ook geen groot gemis.
Die 2 uur was verspreid over de 24 uur lieve schat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je verder geen leven hebt, klopt dat inderdaad.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, beetje een zware dag gehad, dus maar eens vroeg onder de wolMoet ook gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 21.30 uur en 9.00 uur ofzo? Of slaat dat nergens op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, 24 uur niets doen zuigt. En nu we die 24 uur over hebben kunnen we daar mooi over praten
Hoezo gezeik?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ah, gewoon nog heel even doorgaan met het gezeik en dan kappen we er gewoon helemaal mee.
Volgens mij zie je veel als zeiken terwijl je het ook kan opvatten als Feedback voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ah, gewoon nog heel even doorgaan met het gezeik en dan kappen we er gewoon helemaal mee.
Neuh!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb het niet zozeer tegen de mensen die wat verbeterpunten aandragen, maar tegen de mensen die gewoon structureel alleen maar zeiken. Ik noem een Hara, tim, lynda. We hebben het erover gehad, we weten nu allemaal dat jullie het er niet mee eens zijn, kap er gewoon eens mee. Het gemekker komt continu van jullie kant terwijl de rest er wat van probeert te maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Wat ik zeg is iig helemaal niet lullig bedoeld ofzo, maar gewoon meedenken, want op zich is het wel te begrijpen toch, dat zo lang wachten niet zo fijn is?
Ik zou zeggen, neem jij de volgende ronde de hondebaan van SL eens op je, dan neem ik jouw taak over.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Volgens mij zie je veel als zeiken terwijl je het ook kan opvatten als Feedback voor de volgende keer.
Vat nou niet alles zo op zeg
Ja, dat ik pro 24 uur lynch ben zie je voor het gemak maar over het hoofd hè. Dag hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer tegen de mensen die wat verbeterpunten aandragen, maar tegen de mensen die gewoon structureel alleen maar zeiken. Ik noem een Hara, tim, lynda. We hebben het erover gehad, we weten nu allemaal dat jullie het er niet mee eens zijn, kap er gewoon eens mee. Het gemekker komt continu van jullie kant terwijl de rest er wat van probeert te maken.
Sfeerverziekers. Echt hoor, ik word er bloedchagrijnig van.
Neem een borrel en geniet van de aankomende 20 uur vrijquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer tegen de mensen die wat verbeterpunten aandragen, maar tegen de mensen die gewoon structureel alleen maar zeiken. Ik noem een Hara, tim, lynda. We hebben het erover gehad, we weten nu allemaal dat jullie het er niet mee eens zijn, kap er gewoon eens mee. Het gemekker komt continu van jullie kant terwijl de rest er wat van probeert te maken.
Sfeerverziekers. Echt hoor, ik word er bloedchagrijnig van.
Begin je nu lekker zo terwijl je het altijd zelf aanbiedt, dit er zelf doordrukt terwijl je wéét dat de helft tegen is (ja, mensen zeiden dat ze tegen waren en je deed het toch)quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem jij de volgende ronde de hondebaan van SL eens op je, dan neem ik jouw taak over.
Neuh bedankt, dat roep ik al vanaf deel 1quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem jij de volgende ronde de hondebaan van SL eens op je, dan neem ik jouw taak over.
Dat laatste is alles waar ik om vroeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Begin je nu lekker zo terwijl je het altijd zelf aanbiedt, dit er zelf doordrukt terwijl je wéét dat de helft tegen is (ja, mensen zeiden dat ze tegen waren en je deed het toch)
Jij bent er klaar mee? Ik ben er klaar mee
Ik heb geen moeite met PM's hoor, die beantwoord ik dan ook allemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh bedankt, dat roep ik al vanaf deel 1
En by the way, die PM's die ik je stuur zijn ook kut zeker? Zijn gewoon normale vragen die spelgericht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |