quote:
Oke even kijken..
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Rave_NL het volgende:Nouja, ik denk eigenlijk dat Hara wel degelijk maffia is, maar juist omdat de nadruk er zo op ligt dat ze het is zal ze de eerste nachten niet actief zijn. Want voor 3 moorden zijn er nu maar 4 maffia gebruikt. En blijven er dus 2 buiten schot.
Als hara vervolgens 3 nachten niets doet behalve moord en brand schreeuwen zal ze nooit in haar eigen gecreeerde lijstjes komen, aangezien er geen aanwijzingen naar haar zijn aangezien ze snachts niemand vermoord...
Dus daarom stem ik preventief op jou, voordat je je ware ik laat zien!

En nu de complete versie:
Hara is een maffia die BM is geworden.
Zolang de BM BG's heeft zal ze niet vermoord worden dus kijkt niemand ervan op dat ze blijft leven.
Niet dat dat er toe doet want de maffia zal Hara als een van hun niet vermoorden.
Toch zal ze er de eerste dagen niet voor zorgen dat er geen vingers naar haar gewezen worden.
Dus als de eerste nacht 4 maffia er op uit gaan om te moorden, doet zij niks, want haar positie is te kostbaar om zo vroeg al op te offeren.
Hetzelfde zal gelden voor de tweede, en de mogelijk zelfs de derde nacht.
Als de kruitdampen zijn opgetrokken tikt hara vervolgens haar stukje als ultieme zand in de ogen, omdat de meeste users hartstikke graag mee willen raden maar niet al te veel extra effort willen maken als er al een kant-en-klaarlijstje klaar ligt.
In die lijstjes ontbreekt ze zelf, omdat er geen aanwijzingen naar haar leiden omdat ze geen moorden pleegd.
En tegen de tijd dat ze wel begint te moorden, is iedereen te veel aan haar lijstjes gehecht geraakt om zelf nog haar eigen posthistory uit te pluizen.
En dat was het wel zo'n beetje..
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip