't Houdt me van de straat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:
Fijn he Hara, was je net van Duimelot af, kan je nu gaan 'discussiëren' met Rave_NL.
Oke even kijken..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel als je de reden vervangt ipv uitbreidt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
En nu de complete versie:quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja, ik denk eigenlijk dat Hara wel degelijk maffia is, maar juist omdat de nadruk er zo op ligt dat ze het is zal ze de eerste nachten niet actief zijn. Want voor 3 moorden zijn er nu maar 4 maffia gebruikt. En blijven er dus 2 buiten schot.
Als hara vervolgens 3 nachten niets doet behalve moord en brand schreeuwen zal ze nooit in haar eigen gecreeerde lijstjes komen, aangezien er geen aanwijzingen naar haar zijn aangezien ze snachts niemand vermoord...
Dus daarom stem ik preventief op jou, voordat je je ware ik laat zien!
Nee, nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Weten de BG's het eigenlijk als de BM maffia is? En kunnen BG's ook mafia zijn?
Oh sorry, dan hou ik mijn mond verder wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sorry, ik vond het allang niet boeiend meer.
Ze reageert het best op mein Fuhrerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oh sorry, dan hou ik mijn mond verder wel.
Burgermeester.
Maar Tombo, er leidt geen hint naar mij dus ik ben mafia!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Tombo, er leidt geen hint naar mij dus ik ben mafia!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze reageert het best op mein Fuhrer
Ik ben aan het zoeken maar kan tot nu toe geen hint naar jou vinden neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Tombo, er leidt geen hint naar mij dus ik ben mafia!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken maar kan tot nu toe geen hint naar jou vinden nee
Nou ja, in jou fobo staat een foto die in de badkamer gemaakt is, en er is iemand in de badkamer vermoord, maar that's all
Ja, douche, foto van douche, dat leek me vrij evident, té duidelijk voor Ladi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken maar kan tot nu toe geen hint naar jou vinden nee
Nou ja, in jou fobo staat een foto die in de badkamer gemaakt is, en er is iemand in de badkamer vermoord, maar that's all
Ja echt hè. Ik keek na de hints naar mijn eigen fotoboek, en daar zag ik ineens mijn net toegevoegde foto en ik bedankte Ladididaidai even telepathisch. Kolere, kon dat nog meer in yo faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)763231_3446008_n.jpg deze is wat recenterquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef 08gnoT. het volgende:
hara, offtopic maar wat een mooie hond
Mag dat foto's toevoegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ik keek na de hints naar mijn eigen fotoboek, en daar zag ik ineens mijn net toegevoegde foto en ik bedankte Ladididaidai even telepathisch. Kolere, kon dat nog meer in yo face
Doet me echt heel erg denken aan de hond van mijn oom en tantequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)763231_3446008_n.jpg deze is wat recenter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |