Is wel gebeurd, geen idee of iemand dat erbij heeft gezet of niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom hadden we haar nog niet aan Milf gekoppeld?
Dan is het er dus niet bijgezetquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is wel gebeurd, geen idee of iemand dat erbij heeft gezet of niet.
Omdat ik geen milf ben natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom hadden we haar nog niet aan Milf gekoppeld?
Eerst bewijs zienquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik geen milf ben natuurlijk
Ik stem op jou voor burgemeester de volgende keer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was inderdaad vaak Cupido![]()
En ik doe al mee sinds ronde twee
yesquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stem op jou voor burgemeester de volgende keer.
Of mafia.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yes(zul je zien dat ik bodyguard wordt
)
ja maar dan kan ik me verkiesbaar stellen. Als BG nietquote:
Maar niet leuk voor mij als ik op je stem terwijl je mafia bent. Tenzij ik ook mafia ben dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik me verkiesbaar stellen. Als BG niet
dan zou het episch zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar niet leuk voor mij als ik op je stem terwijl je mafia bent. Tenzij ik ook mafia ben dan.
Wat heb je al bedacht dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben aan het zoeken ...maar ik heb nog steeds geen idee hoever ik nu moet doordenken of niet
8014f4 is paarsig in de hexadecimale codering, maar ik betwijfel of het dat betekendquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef Harajuku. het volgende:
En wat moet 70|/|8014f4||! voorstellen?
Dat heb je opgezocht hoop ik?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
8014f4 is paarsig in de hexadecimale codering, maar ik betwijfel of het dat betekend
Als ik dat gehele ding zoek krijg ik alleen maar pagina's over 70quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
8014f4 is paarsig in de hexadecimale codering, maar ik betwijfel of het dat betekend
de post dat ik verdacht word gemaakt is dezelfde als dat jij verdacht wordt gemaakt, lieve schatquote:
Weet niet of iemand die al had:quote:
Dan houd ik het op andere verdachte mensen, ik schuif de schuld in de schoenen van Susi, zij doet immers heel goed mee, waardoor het lijkt alsof zij het niet is, maar de verdachten die ze naar voren schuift zijn alles behalve bekend met dit spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |