In het begin met die rol was het echt pech als je hem was want om een of andere vage reden ging die er eerste nacht doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
Ah, dat vind ik echt wel heel erg lullig.
Iemand een soort pechrol geven is natuurlijk ook not done.
Was dat niet de Neger ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
In het begin met die rol was het echt pech als je hem was want om een of andere vage reden ging die er eerste nacht dood
PS zou het best onze volgende SL kunnen zijn. *HINT*.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
In het begin met die rol was het echt pech als je hem was want om een of andere vage reden ging die er eerste nacht dood
PS volgende keer BM maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Stali het volgende:
[..]
PS zou het best onze volgende SL kunnen zijn. *HINT*.
Ben waaien want jullie hebben hier andere hints te zoeken. Succes all..
Dan was dat in een ander spelletje van WvW. Was in elk geval een rol waarbij je de Neger was en sowieso na de eerste nacht altijd stierf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar hoe anders de bijnaam cupidood?
Volgens mij denkt Trevland dat over cupido omdat PS vaker cupido was toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan was dat in een ander spelletje van WvW. Was in elk geval een rol waarbij je de Neger was en sowieso na de eerste nacht altijd stierf.
Nu mogen de speciale rollen en maffia hun targets doorgeven per PM.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Zo.... en ff voor de record..... hoe lang duurt het nu voor we hints krijgen?
Want ik snap er igg niks meer van
'k Weet wel dat die zin niet lekker bekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg jongens, je zou denken dat er iets met "hee joh jij malle loeder" moet zijn. Ik kan niets verzinnen.
Ik kan ook zo niks vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg jongens, je zou denken dat er iets met "hee joh jij malle loeder" moet zijn. Ik kan niets verzinnen.
Lijkt me lastig met al die kennis die je op dat moment al hebt,quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Stali het volgende:
Ah, dat vind ik echt wel heel erg lullig.
Iemand een soort pechrol geven is natuurlijk ook not done.
“Ik hoop dat je er keihard van af valt!”,quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
'k Weet wel dat die zin niet lekker bekt.
Trrrue. Dat heeft te maken met afvallen/dieetclubtopics enzo lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef lynda het volgende:
[..]
“Ik hoop dat je er keihard van af valt!”,
Idem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |