Net voor het begon, vermoed ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag dat foto's toevoegen
[..]
Doet me echt heel erg denken aan de hond van mijn oom en tante![]()
Nee, ik deed dat net voor we begonnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag dat foto's toevoegen
[..]
Doet me echt heel erg denken aan de hond van mijn oom en tante![]()
Daar istie een stuk groter jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)763231_3446008_n.jpg deze is wat recenter
Oh ja, ik ken jou uit mijn Furminator-topicquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar istie een stuk groter jaHij heeft dezelfde uitdrukking als mijn Dalmatier
Dit nog on-topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken jou uit mijn Furminator-topic
Er is niets om nog ontopic over te praten.quote:
Da's waar ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken jou uit mijn Furminator-topic
Mensen met honden kunnen geen maffia zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Kalkmaar het volgende:
Waar the fusk gaat dit nog over, over de Wachtenden-inDeRuiRakende-uitdrukkingloze-Furminator-topics?
Isdatzo wel, Duimelot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
Tombolafan, Joe-mama, Naatje, Wendy, Isdatzo, Fenomeen hebben nog niet gestemd.. klopt toch?
had isdatzo niet ergens op duimelot gestemdquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
Tombolafan, Joe-mama, Naatje, Wendy, Isdatzo, Fenomeen hebben nog niet gestemd.. klopt toch?
We hebben geen haast, als je maar opschiet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb snel geprobeerd hints te vinden(wat een hel...
Respect voor Hara!
)
Ik ga ze zo noemen
Verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb nog een hint naar harajuku gevonden!
Harajuku,
liedje van gwen stefani, haaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaajuuuuuuuuuuukuuuuuuuuuuuuuuu girls, damn you´ve got some wicked style
Defying gravity, uit het raam vallen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |