quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ja niks, eigenlijk.quote:
Je moet gewoon betalen! Geen uitzondering!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGGGG!!!!
Ik sta echt op het punt om dat kolere bedrijf wat hier de VVE doet alle ruiten in de gooien.
3 maanden geleden blijkbaar 2 maanden VVE niet betaald door een of andere fout.
Kreeg ik daarbovenop 25 euro aanmaningskosten. Over een bedrag van 45 euro![]()
Ik heb netjes de 45 euro over gemaakt en de 25 euro kunnen ze in hun reet steken.
3 maanden later een brief of ik de 25 euro nog even kan over maken![]()
Echt ik ga die lullen morgen bellen en ze eerst vriendelijk verzoeken om die 25 euro te laten zitten.
Zo niet.... Dan ben ik bang dat ik ontplof.
Zo, goede middag lieve mensjes
Die Volvo truckquote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Kvind die Volvo op de achtergrond interessanter
Dat komen ze het maar halenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet gewoon betalen! Geen uitzondering!
Wanbetaler
nomnomnomquote:
Dat doet de incassoboer dan, en die kost iets meer aan 'administratie'kostenquote:
Dit.quote:
Kijk even in je VVE reglement wat de sancties zijn bij niet betalen. Als daar niets in staat: niet betalen.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGGGG!!!!
Ik sta echt op het punt om dat kolere bedrijf wat hier de VVE doet alle ruiten in de gooien.
3 maanden geleden blijkbaar 2 maanden VVE niet betaald door een of andere fout.
Kreeg ik daarbovenop 25 euro aanmaningskosten. Over een bedrag van 45 euro![]()
Ik heb netjes de 45 euro over gemaakt en de 25 euro kunnen ze in hun reet steken.
3 maanden later een brief of ik de 25 euro nog even kan over maken![]()
Echt ik ga die lullen morgen bellen en ze eerst vriendelijk verzoeken om die 25 euro te laten zitten.
Zo niet.... Dan ben ik bang dat ik ontplof.
Zo, goede middag lieve mensjes
Anders ik welquote:
ebay Duitslandquote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens echt een baggergeluid in mijn auto zitten zeg.
Maar goed, eerst een wisselaar op de kop tikken.
Of gek! Ik heb ze niet eens één keer gezien...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
Collega van me is 2 avonden achter elkaar naar U2 in brussel![]()
Terwijl hij die show ook al heeft gezien in de ArenaBen je dan fan of niet
Ik ook niet, kijk de DVD wel ooitquote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of gek! Ik heb ze niet eens één keer gezien...
quote:
* Alfisti koopt hem wel een keer in de Eweka winkelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet, kijk de DVD wel ooit
extra (of juist alleen wel goede) boxen doen wonderenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens echt een baggergeluid in mijn auto zitten zeg.
Maar goed, eerst een wisselaar op de kop tikken.
Owww, dat ken ik trouwens wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
Anne! http://www.tvgids.nl/nustraks/ Nickelodeon om 19:35
Uhu HD enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti koopt hem wel een keer in de Eweka winkel
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Anne het volgende:
Valt het huishouden ook onder zwoegen?
Klinkt bekendquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
Irritant eigenlijk. Huurhuizen checken, maar nog niet kunnen reageren. Ik zie weer wat voorbij komen wat erg geschikt is pour moi
.
* Alfisti is diep teleurgesteldquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik drink alleen overdag koffie
Ik durf niet meer met de bank te bellen/te mailenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klinkt bekendMorgen m'n hypotheekboer maar eens bellen
Ik wist het eigenlijk alquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is diep teleurgesteld
en Anne vast ook
Er komt nog een dikke bui aan, maar die gaat hier net langsaf bent ik bangquote:
Ja, vrij kut als je vast zit aan iets waar je weg wil.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met de bank te bellen/te mailen. Ik word er steeds ongelukkiger van. *dipje*
[..]
Ik wist het eigenlijk al.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Thee wordt de nieuwe toffe mannendrank
Je mag hier wel onder de bank, kun je naast de kat zittenquote:
* Alfisti heeft ook wel een beetje medelijden met Anne.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, vrij kut als je vast zit aan iets waar je weg wil.
Bij jou is dat nog vele malen kutter.
ja moest ff vlug wat doen he, hij was vol!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje magere OP trouwens Alex; toffe auto, maar beetje weinig info
NH12quote:
het huishouden mag op zondag ookquote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Anne het volgende:
Valt het huishouden ook onder zwoegen?
Ik hoor hier anders genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verwacht wel onweer, de koeien waren aardig luidruchtig net, maar nu is er nog niks
Wat stond er qua interessant spul? ik ga maandagquote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
Hoeren autobahn... Vandaag 350km heen en 350km terug door Duitsland van wegwerkzaamheden naar wegwerkzaamheden gereden. Als ik godverdomme terug kom naar Nederland wil ik ook een keer hard kunnen rijden
IAA was wel mooi!
Oei, deadlines...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over 3 weken een Lada offroad rit.. beter is de Niva klaar dan
Ik ben persoonlijk natuurlijk erg van de trailers en toeleveranciers voor trailerbouwers. Ik vond de hallen waar Goldhofer in staat en die waar o.a. Hendrickson in staat het mooiste.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat stond er qua interessant spul? ik ga maandag
over 3 weken een Lada offroad rit.. beter is de Niva klaar dan
Kost ie?quote:
Goede vraag, moet je m mailenquote:
Het zelfrijdend spul heeft wel mijn voorkeur, of het nu trucks, bestellers of bussen zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk natuurlijk erg van de trailers en toeleveranciers voor trailerbouwers. Ik vond de hallen waar Goldhofer in staat en die waar o.a. Hendrickson in staat het mooiste.
Trucks is natuurlijk altijd wel geinig maar niet mijn persoonlijke voorkeur.
Is de zescilinder met de rechte neus? Dus niet gelijk met de koplampen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef r8ality het volgende:
Kijk ff goed eronder. Het is een NL auto, dus ondanks de advertentie kunnen er nog best rotte kokers onderzitten.
En mijn zescilinder-neus is mooier.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan jullie mij slaan en schoppen als ik zeg dat ik 3 oktober andere verplichtingen heb?
"In goede staat bodem is hard" betekent meestal: "Ik heb er even met een zaklamp onder gekeken en het lijkt wel in orde, verder boeit het me niet als het ding maar weg gaat".quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef r8ality het volgende:
Kijk ff goed eronder. Het is een NL auto, dus ondanks de advertentie kunnen er nog best rotte kokers onderzitten.
En mijn zescilinder-neus is mooier.
Exactquote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is de zescilinder met de rechte neus? Dus niet gelijk met de koplampen?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
"In goede staat bodem is hard" betekent meestal: "Ik heb er even met een zaklamp onder gekeken en het lijkt wel in orde, verder boeit het me niet als het ding maar weg gaat".
Vind die juist een stuk minder mooiquote:
Ik heb geen foto's gemaakt, ik ben niet zo'n fotograafquote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zelfrijdend spul heeft wel mijn voorkeur, of het nu trucks, bestellers of bussen zijn![]()
ff wat primeurs van de IAA site die ik wil gaan zien:
• BMC heeft weer een stand, met een paar wereldprimeurs, waaronder een low entry cabine
• Iveco komt met de EcoStralis
• MAN heeft een gestroomlijnd prototype
• Al-Ko komt met een elektrische bestelwagen
• German E-Cars komt met de Plantos, een elektrische besteller
• Multicar komt met een nieuw type, de M27
• Peugeot komt ook met een elektisch model, de ion
• Ruthmann knielvloer is er nu ook voor 3,5 tons bestellers
• VW komt met een facelift voor de Caddy en de enkele cabine variant van de Amorak
• Kutsenits komt met een nieuwe midibus
• De Neoplan Skyliner is volledig vernieuwd
• Van Hool, VDL en Viseon komen met nieuwe typen
nog foto;s gemaakt ?
Maar met wat voor budget moet ik dan komenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef r8ality het volgende:
Als je echt een mooie 240 zoekt weet ik nog wel een adresje.
Wat je net al zei. Richting de 5000. Maar dan heb je een harde Zweedse (quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar met wat voor budget moet ik dan komen
De dubbelzinnigheidquote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat je net al zei. Richting de 5000. Maar dan heb je een harde Zweedse ().
Turken en Chinezen hadden een eigen paviljoen. Leuk om te zien dat Chinezen nog steeds niet snappen hoe de markt werkt. Turken hadden vooral gietstukken en klein verbindingsmateriaal. Allemaal metaalwerk dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
BMC vind ik juist tof![]()
Ook nog andere Turkse, Russische, Chinese, Indiaase of Braziliaanse producten gezien?
Neuh, die zijn er nog wel een heel aantal. Zelfbouw komt echt niet veel voor aangezien die toch niet interessant zijn voor goeiekopen die op LPG willen rijden plus je moet wel ff wat aanpassen voordat je daadwerkelijk de sleutel kan omdraaien...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Weet jij trouwens of er nog 240 Turbo's in de omloop zijn? Of is het allemaal zelfbouw?
Mooie projectauto voor de fun en eentje op gas voor dagelijksquote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neuh, die zijn er nog wel een heel aantal. Zelfbouw komt echt niet veel voor aangezien die toch niet interessant zijn voor goeiekopen die op LPG willen rijden plus je moet wel ff wat aanpassen voordat je daadwerkelijk de sleutel kan omdraaien...
Ik vind het maar een triest stelletje clowns, met als toppunt die gore overvoede makeupsnol die erbij loopt, Barbie ofzo ??quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef r8ality het volgende:
Oh oh Cherso blijft briljant. Godver heel die tent vol snollen
.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het maar een triest stelletje clowns, met als toppunt die gore overvoede makeupsnol die erbij loopt, Barbie ofzo ??
Mên, echt onbegrijpelijk dat dit zo populair is
Was al een topic over in KLB volgens mij, schijnt dat ze alles van buiten de US blokkeren (niet gelezen, alleen TT gezien)..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom blokkeert tinypic nu opeens weer afbeeldingen in Nederland
Routertje is toch wel te fiksen ??quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb bij mijn ouders thuis geen wifi dus ik zit in de keuken
Enneuh, hoeren tinypic
Mjah, internet is onveilig.. een hacker heeft liever een vaste lijn volgens mij, erin komt ie toch wel, en dan gaat het rippen wat snellerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Klopt, maar ze willen het niet. Dat is onveilig ofzo
Wie verdenk jij dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef Anne het volgende:
Wij zijn best wel vaak eruit gegooid door de provider in het begin omdat iemand ons netwerk lag plat te pingen.
*verdenkt een bepaald iemand*
Ahquote:Op donderdag 23 september 2010 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Allang gecheckt, daarom moest ik laatst weten wat het ook alweer in het Duits was
.
Dat lijkt me niet aannemelijk. Dan is het of alles of niets. Bovendien merk je dat eerder aan apparatuur die een beetje verschroeid ruikt dan aan een zekering.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
Hier lag er 1 groep uit de meterkast plat. Zal misschien lichtjes bliksem ingeslagen zijn ofzo?
->quote:
pilletje ??quote:
Het kwam door de reanimatie.quote:
Ah beetje over de schreef gegaan gisteravond ??quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kwam door de reanimatie.Maar hoofdpijnpilletjes gaan misschien straks ook nog wel gepakt worden.
Nee, ik heb gisteren weinig gedronken bij het eten en was ook nog eens redelijk op tijd thuis. Ik ben ook niet opgestaan met hoofdpijn. Het begint nu op te komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ah beetje over de schreef gegaan gisteravond ??
Ah ok, dan ram ik daar meestal meteen op met pillen; hoe eerder hoe beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren weinig gedronken bij het eten en was ook nog eens redelijk op tijd thuis. Ik ben ook niet opgestaan met hoofdpijn. Het begint nu op te komen.
Shame on you !quote:
Ik wacht meestal eerst of het doorzet. Wat het 9 van de 10 keer doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ah ok, dan ram ik daar meestal meteen op met pillen; hoe eerder hoe beter
morning !quote:
Deed ik vroeger ook, maar tegenwoordig wacht ik niet meer; meteen de beuk erinquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wacht meestal eerst of het doorzet. Wat het 9 van de 10 keer doet.
Migraine is helemaal bal.. Heb ik gelukkig al jaren lang geen last meer van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, maar tegenwoordig wacht ik niet meer; meteen de beuk erin![]()
*SD heeft last van migraine af en toe, en neemt geen enkel risico
Dit jaar al een paar keer helaas, is bij mij ook stress gerelateerd, en daar heb ik dit jaar zat van gehadquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Migraine is helemaal bal.. Heb ik gelukkig al jaren lang geen last meer van.
datquote:
Bij mij ook wel denk ik. Toen ik er last van had had ik ook veel last van allerlei stress-situaties.. Tegenwoordig kan ik daar iets beter mee omgaan geloof ik..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dit jaar al een paar keer helaas, is bij mij ook stress gerelateerd, en daar heb ik dit jaar zat van gehad
Dat lijkt me helemaal vreselijk inderdaad, als je er dagen lang last van hebt.. Ik heb zelf van de pijn nooit zoveel last gehad, maar wel van concentratiegebrek, moeheid, misselijkheid, slecht zien, overgevoeligheid voor licht etc.quote:Zolang ik op tijd ben met slikken loopt het vaak wel los, en het is bnij mij redelijk kortstondig; een dag of hooguit 2.. ik lig dan gelukkig niet meteen een hele week plat zoals bij sommigen...
idd.quote:dat
Heb je als je 's avonds of in de schemer op straat loopt daar dan ook geen last van, bijv. koplampen die in je richting schijnen etc.?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb als kind met zeilen iets in mijn ogen verbrand gehad; iets met mijn netvlies ofzo, veeeeels te lang zonder bril op het water gezeild met felle zon, waardoor mijn oogjes nu ietswat overgevoelig zijn voor fel licht en scherpe luchten enzo. Vandaar dat ik ook vaak met een zonnebril oploop terwijl de zon niet schijnt, gewoon omdat de lucht scherp is.. maja, beter dat als pijn in mij kop, en als ik dáárvan eenmaal koppijn heb, gaat het ook met pillen niet meer weg![]()
quote:[ afbeelding ]
neequote:
ja, maar alleen op onverlichte wegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je als je 's avonds of in de schemer op straat loopt daar dan ook geen last van, bijv. koplampen die in je richting schijnen etc.?
[..]
Dat valt dan nog wel mee. Althans, ik loop eigenlijk nooit op onverlichte wegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, maar alleen op onverlichte wegen
ik kijk m niet, ben al ziek.quote:
hier in de randstad valt het ook wel mee, maar zo'n rit als vannacht over onverlichte 2 baans wegen is soms wat minder fijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee. Althans, ik loop eigenlijk nooit op onverlichte wegen.
Ah, rijdend bedoel je. Daar heb ik ook een hekel aan. Mijn spiegel die dimt wel zelf, maar mijn voorruit niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hier in de randstad valt het ook wel mee, maar zo'n rit als vannacht over onverlichte 2 baans wegen is soms wat minder fijn
quote:
* Alfisti wist dat nietquote:Er was een klacht over te weinig info: Wisten jullie dat het DB van Aston Martin slaat op David Brown, de man achter het gelijknamige tractormerk? En ook DJB, de bouwmachinefabriek, dankt haar naam aan deze man.
Natuurlijk wist ik dat. In het oude logo van AM staat het zelfs...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
Er was een klacht over te weinig info: Wisten jullie dat het DB van Aston Martin slaat op David Brown, de man achter het gelijknamige tractormerk? En ook DJB, de bouwmachinefabriek, dankt haar naam aan deze man.
Gaafquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ik dat. In het oude logo van AM staat het zelfs...
[ afbeelding ]
Een volvo 340 met AM logo zou ook wel dom zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef Barcaconia het volgende:
Is niet mijn auto trouwens, voor jullie het vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoerquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt het niet goed zien, maar hier staat DAF 88 op
Volvo 343 wordt Daf 77 genoemd. 340 is dan 88.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had zelf Daf 77 in gedachte
Ben uitgenodigd voor een Friezen-meeting in Nieuw-Zeeland
mja zit wat inquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volvo 343 wordt Daf 77 genoemd. 340 is dan 88.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef r8ality het volgende:
Ik haat gebakje detacheringsopdrachten![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
45 boterhamzakken haardhout in een Caprice past best
Echniequote:
he, bah, dikke mensenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef r8ality het volgende:
Hehehe. De ICT-kar was wat minder stevig dan verwacht. Ging erop zitten, maar de kar had zoiets van, toedeledokie, je gaat met je 100+ kilo maar ergens anders op zitten. De bodemplaat overleefde het ook niet
.
Dat kan ik ook bijna zeggenquote:
Ik ookquote:
Hermandepermanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn- en blijven altijd mongolen die met PU lijm werken zonder handschoenen, en die troep gaat er dus niet vanaf
Ikquote:
Mjah, mijn handschoenen lagen 4 meter verderop, te verquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
In een busdeurenfabriek gaat er natuurlijk ook nogal wat glas doorheen. En zo nu en dan moet je eens een paar pallets afkuerglas weggooien. Dan deed ik standaard handschoenen aan, een collega vond dat aanstellerij. Totdat hij een paar HELE diepe krassen in zijn handen had, oeps.. Vanaf die dag droeg hij ook handschoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Leuk spul he. Dat slijt op een gegeven moment welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn- en blijven altijd mongolen die met PU lijm werken zonder handschoenen, en die troep gaat er dus niet vanaf
Mijn eerste keer was toen ik leerling dakdekker was; heel de dag polystyreen isolatie op een staaldak staan lijmen, en dat ging op de kliedermanier; 10 liter blikken, 2 gaatjes onderin slaan, dop los, en S-bochtjes maken tot het blik leeg was.. heel de dag mee zoet geweest, nergens op gelet, heel mijn handen onder, echt gewoon bijna 100% dekkingquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuk spul he. Dat slijt op een gegeven moment wel
Ik heb het toen zelfs met schuurpapier geprobeerd... niet dus hequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe, dan heb je het goed voor elkaar iddDat spul is èrg hardnekkig.
Nee, dit is 100 keer hardnekkigerquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef Alicey het volgende:
Ieuw, bah... Net zoiets als kit zeg maar?
En dan open jij een topic over de 2 allergrootste flapdrollen die toen aktief warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan open jij een topic over de 2 allergrootste flapdrollen die toen aktief warenOw, ik vond/vind hem wel aardig irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjeempie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dit is 100 keer hardnekkiger![]()
Kit is een makkie.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, jij hebt tieten en een gleuf
Toen had ik nóg minder dan dat ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat maakte die mafkees geen drol uit; als je aansloot in wachtrij, kreeg je gewoon een beurtquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen had ik nóg minder dan dat ik nu heb.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat maakte die mafkees geen drol uit; als je aansloot in wachtrij, kreeg je gewoon een beurtIk sloeg altijd een beurt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die is best leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Anne het volgende:
Ik heb me om laten lullen om mee naar de Internationale Oldtimerbeurs Automobielen in Rosmalen te gaan.
20 en 21 november pas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
Wanneer is dat? Rosmalen is maar 20 minuutjes rijden en het klinkt wel geinig.
Agendaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat kan ik nog heul niet inplannen. Ik kan volgende week maandag nog maar amper onthouden
Daar moet je dan wel in/op kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Agenda![]()
Digitale agenda op mn telefoon/Google FTW!
Hehe, ik word gewoon altijd de dag ervoor gebeld "je weet toch dat morgen..." -> "ehhh, ja, tuurlijk!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat kan ik nog heul niet inplannen. Ik kan volgende week maandag nog maar amper onthouden
Je zult wel moeten. Herinneringen ftw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel in/op kijken
Daarom een digitale, die waarschuwt, mij automatischquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel in/op kijken
Gevulde koek bittequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?
quote:
Lastig tijdens de sexquote:
Hier thuis heb ik filterkoffie, daar is niet zoveel aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Koffie![]()
Er is een nieuwe tijdelijke Nespresso met "kracht 12"( de gewone zwarte versie is kracht 10 )
En op het werk om geen koppijn te krijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier thuis heb ik filterkoffie, daar is niet zoveel aan![]()
Dat drink ik alleen smorgens verplicht om geen koppijn te krijgen
Hmm, best prima vol te houdenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Koffie![]()
Er is een nieuwe tijdelijke Nespresso met "kracht 12"( de gewone zwarte versie is kracht 10 )
Juistquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En op het werk om geen koppijn te krijgen
Steppenwolf en theequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Steppenwolf - Born to be wildmannenmuziek
* BaraCuda sipt lekker aan de thee
Senseo mot ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Simpel als een Senseo Crematorium, bijna net zo goed als een bonenapparaat
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Steppenwolf en theewat een combi
Zelf even gekeken, en nee dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Senseo mot ik niet
Maar die nespresso is dus heel anders? is zo'n ding + cups te betalen? Want ik ben ik savingmode aan het leven namelijk
* Alfisti komt geen koffie drinken bij Baraquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelf even gekeken, en nee dus150 euro voor het goedkoopste model, zijn ze wel helemaal lekker?
Ik heb ook al nooit koekjes in huisquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti komt geen koffie drinken bij Bara
en bij Lexxxx alleen als hetkoffie
meisje
er is
* Alfisti krijgt er een Ben Liebrand Grand-mix gevoel bijquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
90's, de geboorte van de smilies![]()
Die was toen nog jong; ome Ben, tha Master of mixquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti krijgt er een Ben Liebrand Grand-mix gevoel bij
Zegt mij helemaal nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
Acid, de voorloper van de house, beginning of XTC; salmi anyone ??
Commerciële baggerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets
wel nog een klassieker uit latere periode
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan open jij een topic over de 2 allergrootste flapdrollen die toen aktief warenZo lang je geen jong meisje bent valt het wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
In showbizz wordt er volgens mij ook een stuk makkelijker mee om gegaan. Er zijn genoeg BN'rs met een twijfelachtige relatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang je geen jong meisje bent valt het wel mee toch?
Wat een kutherriequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
Acid, de voorloper van de house, beginning of XTC; salmi anyone ??
Jij kent ze duidelijk nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang je geen jong meisje bent valt het wel mee toch?
Oh, ook jonge jongetjes waren niet veilig voor Karel en Theo?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]En Duvel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Da's cultuur man, we zijn een house natie, na Chicago zijn wij de grootste uitdragers van de house stroming geweestquote:
Mannen werden genegeerd, óf je moest wat vrouwelijk schoon bij je hebben, óf ze hadden wat van je nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, ook jonge jongetjes waren niet veilig voor Karel en Theo?
Jullie stellen me zwaar teleurquote:
Zo oud ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jullie stellen me zwaar teleur
Da's inderdaad niet heel best voor je oortjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
enige keer dat ik de volgende dag pijn in mijn oren had van een concert
En bedanktquote:
Ik behoorde tot de alto club, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jullie stellen me zwaar teleur
Ik behoor er toequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik behoorde tot de alto club, geloof ik.
quote:
Ik doe niet aan clubs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik behoor er toe...
House
Motörhead
quote:
Mike en thomas zijn helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Duvel het volgende:
Een vergiet volquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |