Ik hoor hier anders genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verwacht wel onweer, de koeien waren aardig luidruchtig net, maar nu is er nog niks
Wat stond er qua interessant spul? ik ga maandagquote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
Hoeren autobahn... Vandaag 350km heen en 350km terug door Duitsland van wegwerkzaamheden naar wegwerkzaamheden gereden. Als ik godverdomme terug kom naar Nederland wil ik ook een keer hard kunnen rijden
IAA was wel mooi!
Oei, deadlines...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over 3 weken een Lada offroad rit.. beter is de Niva klaar dan
Ik ben persoonlijk natuurlijk erg van de trailers en toeleveranciers voor trailerbouwers. Ik vond de hallen waar Goldhofer in staat en die waar o.a. Hendrickson in staat het mooiste.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat stond er qua interessant spul? ik ga maandag
over 3 weken een Lada offroad rit.. beter is de Niva klaar dan
Kost ie?quote:
Goede vraag, moet je m mailenquote:
Het zelfrijdend spul heeft wel mijn voorkeur, of het nu trucks, bestellers of bussen zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk natuurlijk erg van de trailers en toeleveranciers voor trailerbouwers. Ik vond de hallen waar Goldhofer in staat en die waar o.a. Hendrickson in staat het mooiste.
Trucks is natuurlijk altijd wel geinig maar niet mijn persoonlijke voorkeur.
Is de zescilinder met de rechte neus? Dus niet gelijk met de koplampen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef r8ality het volgende:
Kijk ff goed eronder. Het is een NL auto, dus ondanks de advertentie kunnen er nog best rotte kokers onderzitten.
En mijn zescilinder-neus is mooier.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan jullie mij slaan en schoppen als ik zeg dat ik 3 oktober andere verplichtingen heb?
"In goede staat bodem is hard" betekent meestal: "Ik heb er even met een zaklamp onder gekeken en het lijkt wel in orde, verder boeit het me niet als het ding maar weg gaat".quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef r8ality het volgende:
Kijk ff goed eronder. Het is een NL auto, dus ondanks de advertentie kunnen er nog best rotte kokers onderzitten.
En mijn zescilinder-neus is mooier.
Exactquote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is de zescilinder met de rechte neus? Dus niet gelijk met de koplampen?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
"In goede staat bodem is hard" betekent meestal: "Ik heb er even met een zaklamp onder gekeken en het lijkt wel in orde, verder boeit het me niet als het ding maar weg gaat".
Vind die juist een stuk minder mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |