Klinkt bekendquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
Irritant eigenlijk. Huurhuizen checken, maar nog niet kunnen reageren. Ik zie weer wat voorbij komen wat erg geschikt is pour moi
.
* Alfisti is diep teleurgesteldquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik drink alleen overdag koffie
Ik durf niet meer met de bank te bellen/te mailenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klinkt bekendMorgen m'n hypotheekboer maar eens bellen
Ik wist het eigenlijk alquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is diep teleurgesteld
en Anne vast ook
Er komt nog een dikke bui aan, maar die gaat hier net langsaf bent ik bangquote:
Ja, vrij kut als je vast zit aan iets waar je weg wil.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met de bank te bellen/te mailen. Ik word er steeds ongelukkiger van. *dipje*
[..]
Ik wist het eigenlijk al.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Thee wordt de nieuwe toffe mannendrank
Je mag hier wel onder de bank, kun je naast de kat zittenquote:
* Alfisti heeft ook wel een beetje medelijden met Anne.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, vrij kut als je vast zit aan iets waar je weg wil.
Bij jou is dat nog vele malen kutter.
ja moest ff vlug wat doen he, hij was vol!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje magere OP trouwens Alex; toffe auto, maar beetje weinig info
NH12quote:
het huishouden mag op zondag ookquote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Anne het volgende:
Valt het huishouden ook onder zwoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |