Ja, doe dat maarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou maar even wijselijk mijn mond. Staat ook interessanter.
Misschien moet je toch eens wat meer gaan twitteren, dat is nog wel kort en overzichtelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is een TT gebonden aan een max aantal karakters.
Wtfquote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
ik moet het even kwijt.....Ben net geb eld door de gemeente dat er een woning vrij komt die voor mij geschikt is en dat ik moet reageren....maar nu mag ik dat officieel niet van de urgentie commisie....Nu gaan ze regelen dat het wel kan....
![]()
![]()
![]()
Ik word hier echt peunerveu van
Ja...maar de gemeente gaat gewoon zorgen dat we wel in aanmerking komen...Het zou wel mooi zijn want dan kunnen we in Nijmegen blijven....En heb ik een trapliftquote:Op donderdag 23 september 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WtfDat werkt ook weer lekker met elkaar samen hè
Oeh, ik hoop dat het lukt, is het een beetje wat je graag wil en in de juiste buurt?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
ik moet het even kwijt.....Ben net geb eld door de gemeente dat er een woning vrij komt die voor mij geschikt is en dat ik moet reageren....maar nu mag ik dat officieel niet van de urgentie commisie....Nu gaan ze regelen dat het wel kan....
![]()
![]()
![]()
Geen idee. Hij heeft wel 824367 followers op Twitter. En hij volgt zelf niemandquote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de Dalai Lama ook een creditcard hebben?
Top, als ambtenaren elkaar gaan vertellen wat wel en niet mag, en het wel gaan regelen dan komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja het ziet er heel netjes uitquote:Op donderdag 23 september 2010 14:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oeh, ik hoop dat het lukt, is het een beetje wat je graag wil en in de juiste buurt?
Succes met wachten en duimendraaien.
Wie zegt dat die CDA-er er zich zo druk over maakt? Ik zie vooral hier mensen zich druk maken over zijn houding en mijn stelling.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als mensen zich niet zo druk zouden maken over wat een ander in de slaapkamer doet, en een ander daar niet op beoordeelt of veroordeelt dan hoeft die ander ook niet zo zijn best te doen om maar vooral "gewoon" te lijken..... dat "hetzelfde willen" komt voort uit eeuwen niet hetzelfde mogen, of zelfs maar niet jezelf mogen zijn.
Prima, dan zet ik er het volgende tegenover: "Ik sluit niet uit dat homo zijn een ernstige ziekte betreft die nog niet bewezen is maar waar over 100 jaar iedereen aan zal gaan sterven". Dat is ongeveer net zo bizar als wat jij als argument gebruikt om de bewezen stelling dat het doel van seks de voortplanting en dus de instandhouding van de soort is. Dat het daarnaast gewoon ook lekker is, je diverse varianten kunt bedenken doet daar niets aan af. Echte homo's zijn wat mij betreft afwijkend, niet gelijk, maar wel gelijkwaardig.quote:Nog een keer dan; Het zou kunnen zijn dat het een manier van de aarde is.....
Ik stel niet dat homoseksualiteit de oplossing is die de aarde zelf aandraagt om de overbevolking tegen te gaan, maar het zou wel een manier van zelfredzaamheid van de natuur kunnen zijn. Dat jij daarmee iedere keer zegt dat ik vind dat het een eigen oplossing van de wereld is, is jouw manier van lezen.
Ik sluit alleen niet uit dat het een manier is waarop de aarde zorgt dat iemand zich in principe niet voortplant.
Nog maar een keer, wat je doet is niet wie of wat je bent en wat je bent wordt niet altijd zichtbaar door wat je doet. Daar kunnen allerlei redenen aan ten grondslag liggen. Er zullen ook vast wel ergens een paar homo's zijn die het heel af en toe met vrouwen doen, maar dat maakt nog steeds niet dat ze dan hetero zijn.quote:Nee, natuurlijk kun je daar niets mee...... mijn vraag ging over latente homoseksualiteit.
Wederom hebben we er niets mee te maken wat een ander in de slaapkamer doet, maar als een hetroseksueel stel anale seks heeft, maakt dat de man dan een latente homo?
En vooral: heeft hij een doos waarin hij zijn zak kan legen die die creditcard af en toe mee wil nemen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de Dalai Lama ook een creditcard hebben?
Nog voor het symposium, dus?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc! Zojuist een exemplaar van Hondenbrokken in mijn handen gedrukt gekregen
Ja, want door het zelfs in de 21ste eeuw nogmaals als "onnatuurlijk" te benoemen is het niet vreemd dat men nog steeds moeite heeft geaccepteerd te worden om niets ergers dan een seksuele voorkeur is die een andere is dan die van de meeste mensen om hen heen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie zegt dat die CDA-er er zich zo druk over maakt? Ik zie vooral hier mensen zich druk maken over zijn houding en mijn stelling.
Dat ik niet uitsluit dat niet iedereen op deze wereld is om zich voort te planten en de natuur verschillende vormen heeft om dat eventueel te voorkomen, is iig een stuk waarschijnlijker dan dat het een ziekte zou zijn... dan is het immers een ziekte die al eeuwen voorkomt en ook onder dieren voorkomt, en als er een groep is die voornamelijk seks heeft om zich voort te planten en niet om het genot, dan zijn het dieren.quote:Prima, dan zet ik er het volgende tegenover: "Ik sluit niet uit dat homo zijn een ernstige ziekte betreft die nog niet bewezen is maar waar over 100 jaar iedereen aan zal gaan sterven". Dat is ongeveer net zo bizar als wat jij als argument gebruikt om de bewezen stelling dat het doel van seks de voortplanting en dus de instandhouding van de soort is. Dat het daarnaast gewoon ook lekker is, je diverse varianten kunt bedenken doet daar niets aan af. Echte homo's zijn wat mij betreft afwijkend, niet gelijk, maar wel gelijkwaardig.
Als mensen zich eens niet genoodzaakt zouden voelen een waardeoordeel (natuurlijk/onnatuurlijk is ook een waardeoordeel) aan de seksuele activiteiten van een ander te geven dan maakte het allemaal weinig uit wat men wel of niet doet, en met wie.quote:Nog maar een keer, wat je doet is niet wie of wat je bent en wat je bent wordt niet altijd zichtbaar door wat je doet. Daar kunnen allerlei redenen aan ten grondslag liggen. Er zullen ook vast wel ergens een paar homo's zijn die het heel af en toe met vrouwen doen, maar dat maakt nog steeds niet dat ze dan hetero zijn.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Laysa en D-K, toppie en als alles door gaat nog meer toppie
![]()
zo terug van de Ikea, gescoord, een rood tafeltje, 2 afwasborstels een rooie en een gele, een pan plus deksel, 2 rooie kussentjes, en een bankkleed/hoes lag bij de koopjeshoek een witte, past ie niet dan zet ik hier het merk en de grote neer en wie het eerst pmt krijgt hem van me.
maar eerst ff een lekker bakkie koffie
Ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog voor het symposium, dus?
Laysa, ik duim voor jullie!
Maar heb je ook zweedse gehaktballen gegeten??quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Laysa en D-K, toppie en als alles door gaat nog meer toppie
![]()
zo terug van de Ikea, gescoord, een rood tafeltje, 2 afwasborstels een rooie en een gele, een pan plus deksel, 2 rooie kussentjes, en een bankkleed/hoes lag bij de koopjeshoek een witte, past ie niet dan zet ik hier het merk en de grote neer en wie het eerst pmt krijgt hem van me.
maar eerst ff een lekker bakkie koffie
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja!Anderhalve week de tijd om het te lezen. Gaat wel lukken, het zijn maar 120 pagina's
![]()
En Laysa, ik ook!
quote:
Je hebt toch wel een creditcard?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
Ik wist niet dat seks zo ingewikkeld was, heb ik weer
Je zou er bijna geen zin meer in hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
Wel koffiepuntenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een creditcard?
Aanstekelijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erse_minister__.html
Ja, dacht je er na je puberteit eindelijk verstand van te krijgen, heb je op je 40ste ineens het gevoel dat het toch hogere wiskunde blijkt te zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
nee, want dat plaatje al die ballen met jam nee, en mijn oudste had wel een keertje zweedse gehaktballen gegeten in Haarlem, nou ze was me er een partijtje ziek van geworden.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar heb je ook zweedse gehaktballen gegeten??
ghehe ja ééns zullen we het juiste huis krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt goed, let maar op
Gewoon volgens de simpele logica dat het ook een keer méé moet zitten.
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hellup, kan iemand dit filmpje zien?
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/250813
Yep, hier doet hij het gewoon.... maar ik rij ook regelmatig door Achterveld, misschien dat het daardoor komt, m'n laptop is daar bekend zeg maarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja ikke welquote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
He? Waarom mag dat dan niet van de urgentie commissie?? Ik ga maar weer eens heftig zitten duimen voor jullie.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze het niet oke vinden dat je 2 soorten voorrang krijgt...net alsof ik dat voor me lol hebquote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
He? Waarom mag dat dan niet van de urgentie commissie?? Ik ga maar weer eens heftig zitten duimen voor jullie.
Tof!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zet m altijd op z'n kant op de grond als ik even wat anders doe.
Pas de schoorsteenveger helemaal geschrokken: "Ik geloof dat je laptop gevallen is"![]()
![]()
Oh, en ik heb tegenwoordig dat laptop geval ding van Ikea van ¤ 12,95 op m'n schoot liggen.... dat voorkomt wel dat m'n benen verbranden.
Deze, de Bräda (tegen gebraden benen).
[ afbeelding ]
Maar wel in het wit, en expres zelfs, dan zie je tenminste wanneer hij schoongemaakt moet worden![]()
DK had een tijdje terug een programma daarvoor...ik zal het hem straks even vragen ...als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tof!
Maar ik maak me meer druk om mn laptop![]()
Ben bnag dat ie doorbrandt ofzo
Kijk mij dr eens ff mooi op staanquote:Op donderdag 23 september 2010 15:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik word nog steeds telkens van Fok! geknald met deze melding![]()
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik word nog steeds telkens van Fok! geknald met deze melding![]()
[ afbeelding ]
Zit daar geen automatische warmtebeveiliging op?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tof!
Maakt me niet uit, als het maar geen Internet Explorer isquote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of Google Chrome, iig een echte browser.
Ik duim gewoon nog ff door, hoop gewoon op een mooi leuk passend huisje in de plaats van jullie voorkeur. Maar van zus en zwager weet ik dat je het af en toe voor de helsdeuren vandaan moet halen!! Echt hoor, die ambtenaren snappen soms helemaal niets!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ze het niet oke vinden dat je 2 soorten voorrang krijgt...net alsof ik dat voor me lol hebMaar goed...Die meneer van de gemeente was heel stellig...onzin vond hij dat , dus ik ben benieuwd...ik wil me niet te blij maken maar helaas ben ik zunne muts die dat nu allang weer is
Jij was dezelfde persoon die het onmenselijk vond dat Disana d'r operatie werd opgeschoven vanwege een spoedgeval, toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik duim gewoon nog ff door, hoop gewoon op een mooi leuk passend huisje in de plaats van jullie voorkeur. Maar van zus en zwager weet ik dat je het af en toe voor de helsdeuren vandaan moet halen!! Echt hoor, die ambtenaren snappen soms helemaal niets!
Nou, daar maak ik me met dit oude gebakje wat minder druk om, maar het letterlijk te heet zijn op mijn benen vond ik wel een probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tof!
Waarom niet? Heb eigenlijk nooit problemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als het maar geen Internet Explorer is
Omdat het ondertussen bewézen is dat IE qua veiligheid en snelheid onder doet voor enkele concurrenten. En het is een zéér kleine moeite om even te switchen en daar staan een hoop fijne voordelen tegenover.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb eigenlijk nooit problemen.
LOL....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ben blij dat ik gezegend ben met een iq van boven de 120.
Ik heb het gevondenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Inmiddels Chrome op mijn pc gezet, maar waar is mijn taakbalk bovenin? Hoe moet ik printen en mijn intellingen wijzigen enzo?
Ik ben gewoon een lul van ruim één meter tachtig.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:17 schreef BobdeStreamer het volgende:Ben blij dat ik gezegend ben met een iq van boven de 120.
Je verdient dan ook een standbeeldquote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lul van ruim één meter tachtig.
geen idee, maar ik denk dat Laysa met zoiets gaat komen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zit daar geen automatische warmtebeveiliging op?
Mijn pc is al 7 jaar oud en daar zit het zelfs op. Als het moederbord 70 graden is gaat de stroom er automatisch af.
Op de dam staat er al eentje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je verdient dan ook een standbeeld![]()
[ afbeelding ]
Oh joh, is die voor jou??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
ja volgens mij was het datquote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk dat Laysa met zoiets gaat komen?
Nee helaas, maar zo voelt het wel.quote:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.quote:Nooit geweten, als ik er weer ben dan zal ik even mijn waardering voor je betuigen met een buiging.
Herdenken ze jou elke 4 mei?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.
Ook niet voor Jr.? Ouders van nuquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.quote:En nu helemaal niet, zelfs sigaretten en alcohol vind ik nu al onverantwoord
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
En deze uitvoering vind ik dan ook echt geweldig.
Nou, Jr. is bij ons thuis de ergste anti-drugs terrorist....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
"Wir wollen Bier". Daar win je de verkiezingen wel mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.
En terecht.
Ja heerlijk, zit er helemaal inquote:Op donderdag 23 september 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....
en
Maar deze:
en deze:
vind ik ook erg![]()
Anyway, ik moet maar eens een Carpenters CD kopen geloof ik...... want ik weet zo niet waar het greatest hits cassettebandje gebleven is.... als dat bandje überhaupt nog leeft
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof alleen dat de baby het niet zo heel spannend vindt allemaal..... vooralsnog, terwijl ik hoopte dat er reactie zou komen op die heldere klanken![]()
Nou ja, ik word ook niet beurs geschopt ofzo, dat die herrie meteen uitmoet, dus wellicht wordt het toch wel gewaardeerd
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af wetenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand me helpen bij het volgende:
- Bij chrome vind ik mijn letters zo onscherp.
- Waar zit de noodknop? (oftewel hoe kom ik z.s.m. op mijn startpagina?)
- Waar stel ik in dat ik mijn meest bezochte site niet op een nieuw tabblad krijg?
Hey, ík heb FireFox.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af weten
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Watjes? Op Safari kun je hele gevaarlijke dieren tegen het lijf lopen.
denk het ook, hebben ze al een lintje gekregen van onze Koningin???? wanneer worden ze EreBurger van de Gemeente Den Haagquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de gemeente Den Haag zal wel trots op ze zijn.
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.quote:
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idiotenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.
Als je een tijgerlegging draagt, moet je een euro betalen...![]()
staat in de Telegraaf.
Ik denk dat de moeder van Barbie er net zo uitziet als haar dochter, maar dan 17 jaar ouder.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik blijf me verheugen op het moment dat hun ouders ergens geïnterviewd worden.
En in een Jaguar ben je daar zeker helemaal niet welkom?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.
Als je een tijgerlegging draagt, moet je een euro betalen...![]()
staat in de Telegraaf.
Nu hebben ze het veranderd in luipaardlaarzen en -tasje, zodat het nóg beter bij het artikel pastquote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idioten
Dan kom je er echt niet in.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En in een Jaguar ben je daar zeker helemaal niet welkom?
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idioten
Op dezelfde dag als Snorremans, ook die zorgt voor top-amusement en is werkelijk een enorm goede reclame voor de gemeente!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het ook, hebben ze al een lintje gekregen van onze Koningin???? wanneer worden ze EreBurger van de Gemeente Den Haag
je zit in het verkeerde topic Spuitjequote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op dezelfde dag als Snorremans, ook die zorgt voor top-amusement en is werkelijk een enorm goede reclame voor de gemeente!
Tja, is ook een hagenees die schreeuwt om aandacht he, dus dacht geef hem eventjes zijn momentjequote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic Spuitjegeen opa hier hoor pppffttttt moet niet gekker worden met die hagenaren
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaienquote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/1.55-setup-en.exe
Voor Marrije!
Ik geloof dat ie dit gebruikte voor Ubuntudingesquote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaien
[ afbeelding ]
Het zit er standaard niet in, ff installeren.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaien
[ afbeelding ]
Hendig sjiek programma.quote:Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz
Was het wat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
We zijn even naar het huisje wezen kijken
Is dat om Copycat te wassen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kennen de ubuntu-nerds trouwens BleachBit? Soort Ccleaner voor linux, erg handig (wel ff als root draaien).
Nee, ik denk dat het vorige huis niet doorging omdat deze het moest worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....En nu baal ik dus als het niets wordt.....best groot ook
Ha, ik heb een L2-cache van 4 MBquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
Ow, dit is m'n netbookje, valt me nog alles mee.
[ afbeelding ]
Niet bleachen, de bit(ch)?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
mooie doc. over Sam, is geloof ik een herhaling, Sam studeert tegenwoordig rechten. Sam kan niet horen, is blind en met het handalfabet dat op zijn wang wordt gedaan kan hij met iedereen praten.
ned 1 om 20.30 Sam.
ned.2 om 22.55
Documentaire
Dylan en Frederieke zijn vijftien en veel te zwaar. Net als veel andere zware kinderen worden ze gepest op school en ook thuis loopt het niet zo lekker. Minder eten en meer bewegen is makkelijker gezegd dan gedaan als je verdrietig bent en je je schaamt voor je lichaam. Deze documentaire laat via hun persoonlijke verhaal zien dat overgewicht slechts een symptoom is van complexere persoonlijke en maatschappelijke ontwikkelingen.
Het aantal kinderen dat meer dan honderd kilo weegt, is in Nederland de laatste tien jaar explosief gegroeid: één op de acht kinderen tussen 5 en 16 jaar kampt met overgewicht of zelfs met (morbide) obesitas. Dat is voor hen persoonlijk ongezond, maar ook een groeiende maatschappelijke zorg.
Ned.3 20:55 Penoza de 2e aflevering die afgelopen zondag te zien was.
Let op blauw oog van die ene acteur, even later zit dat blauwe oog op andere oog.![]()
RTL4 aLS je weer wilt griezelen 21:30 Het zesde zintuig - Plaats delict
RTL520:30 Expeditie Robinson 2010: Refreshed
![]()
Veronica Voor Pietje 22:15 KNVB Beker: Samenvatting en Loting
BRON TV GIDS![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha goed zo heksie dat je de bron neerzet
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anders bespringt Remlof me in mijn nek, moet ik op het strafbankie
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je zou bijna bang worden van rem
moet dat www en nl er ook dan nog bij wff ff verbeterenquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet dat www en nl er ook dan nog bij wff ff verbeteren
is een aanrader Pietje, ik had hem al gezien,( als het de zelfde doc. is) er is nu een handboekgebaar dat mensen het kunnen leren.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
De docu Sam is zeker mooi, die gast is toen ook in DWDD te gast geweest.
doe ik voortaan Remlof.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
En het liefst ook nog de hele link naar de pagina waar je de tekst van hebt gejat
en helemaal vergeten door heks, om 21:35 uur op RTL5 Oh oh Chersoquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
mooie doc. over Sam, is geloof ik een herhaling, Sam studeert tegenwoordig rechten. Sam kan niet horen, is
BRON 3keerW TV GIDS en dan NL![]()
![]()
bron?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
en helemaal vergeten door heks, om 21:35 uur op RTL5 Oh oh Cherso
zomgquote:
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twenty4Seven bij DWDD, ik was zwaar fan. Net als 2unlimited.
!
Alleen bij gecopypastade lappen tekstquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
Piet omwille van FOk graag bronvermelding...Anders heb je zo polilof in je nek hijgen
Ohquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij gecopypastade lappen tekst
Wij zitten ook aan de frituuthapquote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik ga gewoon lekker een frietje waterfiets halen zo
Omdat het kan en omdat mijn weekend is begonnen
een frietje waterfietsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik ga gewoon lekker een frietje waterfiets halen zo
Omdat het kan en omdat mijn weekend is begonnen
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een frietje waterfietswat is dat nou weer
ik zwaai ff met je meequote:
oh, gewoon een patatje met 2 frikandellen speciaalquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zwaai ff met je mee![]()
![]()
![]()
doei doei Sergio.
en voor Sugar
wat een lichaam heeft die gozer, pppffttt die armen alleen al * zucht *
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgevenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)abinet-met-PVV.dhtml
Er bestaan dus toch nog goede christenen
Waarom zou ze dat doen? Ze is CDA'er in hart en nieren en vind dat het CDA de verkeerde koers neemt. Partijlid zijn is toch niet alleen maar ja en amen zeggen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgeven
Een zetel hoef je niet af te staan ook al breek je met de partij!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgeven
Op het tien uur journaal zeiden ze net dat Tanja een tijd geleden is overgeplaatst naar een andere commandant en dus waarschijnlijk nog in leven is.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10966382
Bron uitzendinggemist
Tanja is waarschijnlijk omgekomen, deze doc. heb ik tijd terug gezien, erg indringend en wat een lieve moeder heeft ze, respekt want je zal maar een kind hebben dat in een oorlog beland die ver van ons bed staat.
Nee partijlid zijn is intern discussiëren, je standpunten naar voren brengen en luisteren naar de standpunten van anderen, vervolgens stemmen en uiteindelijk het partijstandpunt naar voren brengen! En niet je gedragen als een dissident. Zoals ik al zei, als je je uiteindelijk niet kunt vinden in de standpunten van de partij dan moet je afscheid nemen. Nog even los van het feit dat ze het regeringsakkoord nog niet eens heeft gezien, maar dat terzijdequote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen? Ze is CDA'er in hart en nieren en vind dat het CDA de verkeerde koers neemt. Partijlid zijn is toch niet alleen maar ja en amen zeggen?
Ow hier trouwens voor discussie: 'Ferrier geeft geen steun aan minderheidskabinet met PVV'
Dat is geen nieuws, soms moet je dingen doen omdat het redelijk, billijk en juist is.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een zetel hoef je niet af te staan ook al breek je met de partij!Partij Ferrier!
Onzin, als fractielid heb je je kamerzetel sowieso op persoonlijke titel, zoals hier ook al eerder werd gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee partijlid zijn is intern discussiëren, je standpunten naar voren brengen en luisteren naar de standpunten van anderen, vervolgens stemmen en uiteindelijk het partijstandpunt naar voren brengen! En niet je gedragen als een dissident. Zoals ik al zei, als je je uiteindelijk niet kunt vinden in de standpunten van de partij dan moet je afscheid nemen. Nog even los van het feit dat ze het regeringsakkoord nog niet eens heeft gezien, maar dat terzijde
nou las ik ze is dood, ach die arme ouders en familie.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het tien uur journaal zeiden ze net dat Tanja een tijd geleden is overgeplaatst naar een andere commandant en dus waarschijnlijk nog in leven is.
Niet strategisch, denk toch eens eerst na vrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vriendje wil een salontafel met een glasplaat.
Ik heb hem keihard uitgelachen.
Check teletekst pagina 125 Heksie, laatste zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou las ik ze is dood, ach die arme ouders en familie.
Liesje bij Ikea hebben ze met glas en hout wit mooi hoor
Onzin, je hebt je kamerzetel als lid van een partij ! Of zouden al die mensen ook op haar gestemd hebben als ze als 1mans/vrouwsfractie de verkiezingen in was gegaan? Think again. En ja ze kan m wettelijk houden, ik weet 't, maar ze kan 'm ook opgeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, als fractielid heb je je kamerzetel sowieso op persoonlijke titel, zoals hier ook al eerder werd gezegd.
Ohja!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet strategisch, denk toch eens eerst na vrouw![]()
"Okee, jij een salontafel met glasplaat, ik m'n series, dus downloaden jij "Beter
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Ow en ik zal nu maar niet zeggen dat ik al dacht dat ie homo was hè?
Nee, ik ga de kroeg in
ja kijk maar eens op Ikea echt zat vandaag te twijvelen van zal ik hem kopen of zal ik hem niet kopen, je hebt 2 soorten met een glasplaat, 1 met een kale glasplaat en 1 met een glasplaat en een bak eronder kan je wel leuke collage`s maken enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Veel plezier in de kroeg Remlof.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vriendje wil een salontafel met een glasplaat.
Ik heb hem keihard uitgelachen.
wedde, Liesje gaat een glasplaattafel kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Mij salontafel van melkglas een anders prachtig
tuurlijk....eckte bazen hebben glasquote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wedde, Liesje gaat een glasplaattafel kopen
ja die van de Ikea mooi hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
tuurlijk....eckte bazen hebben glas
Geen idee waar die van mij vandaan komt...deze was van mn broer maar die kochten na een paar maanden geloof ik weer een nwe...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die van de Ikea mooi hoor
nou maar hopen dat de hoes past staat mooi bij een glastafelquote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee waar die van mij vandaan komt...deze was van mn broer maar die kochten na een paar maanden geloof ik weer een nwe...
Ik gil ff me :AAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet even heeeeeeeel hard gillen hoor!
AAAAAAAAAAAAARGH!
Soms word ik zo moe van bepaalde niet nader te noemen topics.
Is ook gelijk de laatste keer dat ik zoiets organiseer.
Ja, dat lucht op. Bedankt voor het luisteren.
We wonen niet samen dus hoef ik er niet steeds tegenaan te kijken en kan ik er lekker kringen op maken als ik daar ben.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wedde, Liesje gaat een glasplaattafel kopen
Waar blijft de bezem van een moderator?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We wonen niet samen dus hoef ik er niet steeds tegenaan te kijken en kan ik er lekker kringen op maken als ik daar ben.
Contradictio in terminis, zeikstraal en spuit.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Of Spuit heeft last van pms of Spuit heeft keihard een beurt nodig![]()
Wat een zeikstraal
wilde wel ff mijn bezem het forum opgooien, maar je kan niet meer tinypickenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar blijft de bezem van een moderator?
Ik ben hier geen mod. Maar ik weet dat Pietjequote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar blijft de bezem van een moderator?
In de gaten houden doe ik het ook, maar ingrijpen mocht van mij wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod. Maar ik weet dat Pietjehet topic goed in de gaten houdt.
Het moest evenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Contradictio in terminis, zeikstraal en spuit.
Hij staat al, is gewoon dezelfde als die ik al had maar dan zonder lelijke plekken.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nu weer vrolijk verder, heb je al gekeken op Ikea naar de salontafel
dat is toch niet gebeurd?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
en wie het in zijn hoofd heeft gehaald Disana haar echte naam bekend te maken is helemaal van het padje af.
en geef me geen antwoord wie zich aangesproken voelt maar ben het spuug en spuugzat dus nu KLAAR.
Ok, das dan duidelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén ding weet ik heel zeker! Mocht ik ooit weg liggen te teren in een aftands ziekenhuis, dan wil ik geen ene moer ontvangen vanuit enige RLS-SC.
't Is overigens niet zo dat ik daar op reken of ook maar in de verste verte verwacht, maar ik kan het maar beter even gemeld hebben. Allemaal een eind uit de buurt blijven, kilometers ver![]()
Nou ja,enkelen zijn natuurlijk welkom, maar dat is logisch, want die ken ik toevallig persoonlijk
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrijequote:
ja maar niemand heeft ruzie.....das nog het ergste van allesquote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrije![]()
Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.
Disana geniet ervan als ze het terug leest
Een voorbeeld:quote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar niemand heeft ruzie.....das nog het ergste van alles
Doe je remlof dan de groeten?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja,enkelen zijn natuurlijk welkom, maar dat is logisch, want die ken ik toevallig persoonlijk
Jep, maar daarvoor moet men mij eerst ontmoeten en dat feest is niet iedereen gegundquote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Teun is een stuk vriendelijker dan NMNS.
Helemaal des Fok!squote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een voorbeeld:
Dan lees ik vermoedelijk totaal verkeerd Bloemetje Voor Disana Topique.#2
De mallotigheid en ellende druipt er vanaf
ok danquote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
mwoah, ik denk hetzelfde als dees, Disana lacht zich rot. Behalve de persoonsgegevens, daar word je natuurlijk alleen maar zieker van als je denkt dat daarmee gestrooid wordtquote:Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Maar verder zijn kliekjes bah hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor moet men mij eerst ontmoeten en dat feest is niet iedereen gegund
Weet ik niet, 't is treurnis troef zo af en toe. Dat sommigen mensen minder slim zijn dan anderen, daar kunnen ze niets aan doen, maar dat mensen met genoeg verstand er zo op reageren, da's triest in zo'n topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.
Disana geniet ervan als ze het terug leest
Misschien heeft Lavenderr inmiddels interessequote:Op donderdag 23 september 2010 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan had het topic wel in TRU gestaan.
goffer de goffer, dacht echt nou als Teun ooit in het ziekenhuis beland dan kom ik hem vertroetelen, wilde net zo een spannend verpleegsteruniformpje bestellen bij de pabo, je kent dat wel wit van dat strakke lakleer, en dan van die hoge rode knielaarzen met mijnquote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor moet men mij eerst ontmoeten en dat feest is niet iedereen gegund
Dat kan Remlof dan toch aandoen voor Teun?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, dacht echt nou als Teun ooit in het ziekenhuis beland dan kom ik hem vertroetelen, wilde net zo een spannend verpleegsteruniformpje bestellen bij de pabo, je kent dat wel wit van dat strakke lakleer, en dan van die hoge rode knielaarzen met mijntovermuts op, maar ja bestel het dan maar niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, dacht echt nou als Teun ooit in het ziekenhuis beland dan kom ik hem vertroetelen, wilde net zo een spannend verpleegsteruniformpje bestellen bij de pabo, je kent dat wel wit van dat strakke lakleer, en dan van die hoge rode knielaarzen met mijntovermuts op, maar ja bestel het dan maar niet
tis niet te geleuvenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Teun, kan jij Spuitje even een beurt gaan geven? Ze is weer aan het sputteren
dat is waar, en ik denk dat het Remlof goed zou staan, doen we er nog een Po bij kado ook, zie Remlof al door de gangen struinen hahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan Remlof dan toch aandoen voor Teun?
ik heb ook echt geen idee wat ze hier mee wil bereiken...Ze zit gewoon in dr eentje ruzie te makenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Even dit:
Voor zover ik weet is er niet gestrooid met persoonsgegevens!
Misschien achterlangs maar daar heb ik geen weet van. En eigenlijk wil ik dat ook niet weten.
Het topic opschonen? Van wat dan? Pietje kan dat best doen maar er staat niets policy overschrijdens in. Het is ook niet eens echt offtopic.
pppfftt gelukkig, dacht dat je mij als een malloot zag, hele opluchting Teunquote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
Ok, uitzonderingen bevestigen de regel, jij bent welkom
En daar had ie dus gewoon schijt aan moeten hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
En als pietje dan een discussie een keer afkapt krijgt hij dat weer om zijn oren.
het gaat des Fok!s.
Denk er niet aan, ik ga niet posten daar. Ik heb tenslotte ook niets gegeven, dus ook niets te zoeken daar.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Teun, kan jij Spuitje even een beurt gaan geven? Ze is weer aan het sputteren
Geef dan eens wat tips?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk er niet aan, ik ga niet posten daar. Ik heb tenslotte ook niets gegeven, dus ook niets te zoeken daar.
Ik ga wat dat betreft wel wat met Dementor (je weet wel, die lul uit A'doorn met z'n aanhankelijk koetsie, koetsie vrouwtje) mee. Dit geneuzel is wel te voorzien als je hier zoiets opstart. Idee subliem, uitvoering per definitie kut met peren.
gewoon een suggestie, zonder wijzend vingertjequote:
Dat ja! Kent niemand haar en DF dan persoonlijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon een suggestie, zonder wijzend vingertjeDe organisatie in 1 hand, 1 persoon die met Dental communiceert en desnoods een echte naam & adres weet.
Ik ken ook niemand echt persoonlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ja! Kent niemand haar en DF dan persoonlijk?
Voor alles wat er nu besteld is heb ik toestemming gekregen van Dental. Naar mijn weten heeft spuitje gewoon het adres wat in de topics staat gebruikt. Ik heb het adres van Disana en Dental, daar ga ik discreet mee om.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon een suggestie, zonder wijzend vingertjeDe organisatie in 1 hand, 1 persoon die met Dental communiceert en desnoods een echte naam & adres weet.
Ik heb ze niet, die tips. "Het gedoe" is inherent aan Fok! en het zal altijd zuigen en energie vreten voor hen die iets organiseren. Of het nu een BBQ is of een bloemetje, dat is om het even.quote:
Ook niet een paar mensen die je persoonsgegevens hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand echt persoonlijk
Hobbel zo achter je aan, morgen de laatste werkdag na een moeizame en hectische werkweek. Ben wel aan weekend toe geloof ikquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bed in en lees het morgen allemaal wel
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Klopt. Eén van de rls heeft mijn mobiele nr maar dat is het dan ook wel. Ook nooit gebeld met iemand.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook niet een paar mensen die je persoonsgegevens hebben?
misschien zijn jij en teun wel dezelfde persoonquote:Op donderdag 23 september 2010 23:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Eén van de rls heeft mijn mobiele nr maar dat is het dan ook wel. Ook nooit gebeld met iemand.
Misschien ben ik wel een ouwe vent
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
misschien zijn jij en teun wel dezelfde persoon
Ssjjjjjjjjjttttttttttttttquote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik ben een kloon van Laysa!
Dan houd je het lekker zelf in eigen hand vanaf nu. Pikt de suggesties eruit die je zelf het leukste vind en stuurt het naar Dental op. Houd een bedragje over voor bloemetjes voor als Disana weer thuis is en als dat veel is worden het veel bloemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor alles wat er nu besteld is heb ik toestemming gekregen van Dental. Naar mijn weten heeft spuitje gewoon het adres wat in de topics staat gebruikt. Ik heb het adres van Disana en Dental, daar ga ik discreet mee om.
Opzich gaat het imho ook prima, er valt ook wenig te modden, hoogstens een beetje te sturen.
En nee je hebt gelijk, ik ervaar het ook niet aanvallend ofzo, maar ik heb gewoon ook wenig tijd, en het kost mij meer tijd dan ik bedacht had van te voren.
welterusten, ik ga ook zoquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
+1quote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan houd je het lekker zelf in eigen hand vanaf nu. Pikt de suggesties eruit die je zelf het leukste vind en stuurt het naar Dental op. Houd een bedragje over voor bloemetjes voor als Disana weer thuis is en als dat veel is worden het veel bloemen.
En vooral veel schijt hebben aan eventuele zure reacties want die verschijnen natuurlijk ook wel weer.
Je bent een schat dat je dit wil doen.
Was ik dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Eén van de rls heeft mijn mobiele nr maar dat is het dan ook wel. Ook nooit gebeld met iemand.
Misschien ben ik wel een ouwe vent
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was ik dat?
Want dan ben ik hem kwijt.
jij zegt net weltrusten ik ga ook zo hahaha maar blijf maar vind ik wel gezellig, hoelaat komt die kleine of moet je hem zijn laatste voeding nog gevenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja jij denkt wat duurt dat lang zit ze er nou nog![]()
maar dank je, ik ga zo inderdaad
die kleine doet nog niet aan dag en nachtquote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zegt net weltrusten ik ga ook zo hahaha maar blijf maar vind ik wel gezellig, hoelaat komt die kleine of moet je hem zijn laatste voeding nog geven
toedelsquote:Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kleine doet nog niet aan dag en nachtdus die krijgt nog 2 a 3 voedingen snachts
![]()
Ik ga maar eens wat slaap pakken![]()
Welterusten!
Lief, dank je wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan houd je het lekker zelf in eigen hand vanaf nu. Pikt de suggesties eruit die je zelf het leukste vind en stuurt het naar Dental op. Houd een bedragje over voor bloemetjes voor als Disana weer thuis is en als dat veel is worden het veel bloemen.
En vooral veel schijt hebben aan eventuele zure reacties want die verschijnen natuurlijk ook wel weer.
Je bent een schat dat je dit wil doen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kleine doet nog niet aan dag en nachtdus die krijgt nog 2 a 3 voedingen snachts
![]()
Ik ga maar eens wat slaap pakken![]()
Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |