Weet ik niet, 't is treurnis troef zo af en toe. Dat sommigen mensen minder slim zijn dan anderen, daar kunnen ze niets aan doen, maar dat mensen met genoeg verstand er zo op reageren, da's triest in zo'n topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.
Disana geniet ervan als ze het terug leest
Misschien heeft Lavenderr inmiddels interessequote:Op donderdag 23 september 2010 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan had het topic wel in TRU gestaan.
goffer de goffer, dacht echt nou als Teun ooit in het ziekenhuis beland dan kom ik hem vertroetelen, wilde net zo een spannend verpleegsteruniformpje bestellen bij de pabo, je kent dat wel wit van dat strakke lakleer, en dan van die hoge rode knielaarzen met mijnquote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor moet men mij eerst ontmoeten en dat feest is niet iedereen gegund
Dat kan Remlof dan toch aandoen voor Teun?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, dacht echt nou als Teun ooit in het ziekenhuis beland dan kom ik hem vertroetelen, wilde net zo een spannend verpleegsteruniformpje bestellen bij de pabo, je kent dat wel wit van dat strakke lakleer, en dan van die hoge rode knielaarzen met mijntovermuts op, maar ja bestel het dan maar niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, dacht echt nou als Teun ooit in het ziekenhuis beland dan kom ik hem vertroetelen, wilde net zo een spannend verpleegsteruniformpje bestellen bij de pabo, je kent dat wel wit van dat strakke lakleer, en dan van die hoge rode knielaarzen met mijntovermuts op, maar ja bestel het dan maar niet
tis niet te geleuvenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Teun, kan jij Spuitje even een beurt gaan geven? Ze is weer aan het sputteren
dat is waar, en ik denk dat het Remlof goed zou staan, doen we er nog een Po bij kado ook, zie Remlof al door de gangen struinen hahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan Remlof dan toch aandoen voor Teun?
ik heb ook echt geen idee wat ze hier mee wil bereiken...Ze zit gewoon in dr eentje ruzie te makenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Even dit:
Voor zover ik weet is er niet gestrooid met persoonsgegevens!
Misschien achterlangs maar daar heb ik geen weet van. En eigenlijk wil ik dat ook niet weten.
Het topic opschonen? Van wat dan? Pietje kan dat best doen maar er staat niets policy overschrijdens in. Het is ook niet eens echt offtopic.
pppfftt gelukkig, dacht dat je mij als een malloot zag, hele opluchting Teunquote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
Ok, uitzonderingen bevestigen de regel, jij bent welkom
En daar had ie dus gewoon schijt aan moeten hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
En als pietje dan een discussie een keer afkapt krijgt hij dat weer om zijn oren.
het gaat des Fok!s.
Denk er niet aan, ik ga niet posten daar. Ik heb tenslotte ook niets gegeven, dus ook niets te zoeken daar.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Teun, kan jij Spuitje even een beurt gaan geven? Ze is weer aan het sputteren
Geef dan eens wat tips?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk er niet aan, ik ga niet posten daar. Ik heb tenslotte ook niets gegeven, dus ook niets te zoeken daar.
Ik ga wat dat betreft wel wat met Dementor (je weet wel, die lul uit A'doorn met z'n aanhankelijk koetsie, koetsie vrouwtje) mee. Dit geneuzel is wel te voorzien als je hier zoiets opstart. Idee subliem, uitvoering per definitie kut met peren.
gewoon een suggestie, zonder wijzend vingertjequote:
Dat ja! Kent niemand haar en DF dan persoonlijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon een suggestie, zonder wijzend vingertjeDe organisatie in 1 hand, 1 persoon die met Dental communiceert en desnoods een echte naam & adres weet.
Ik ken ook niemand echt persoonlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ja! Kent niemand haar en DF dan persoonlijk?
Voor alles wat er nu besteld is heb ik toestemming gekregen van Dental. Naar mijn weten heeft spuitje gewoon het adres wat in de topics staat gebruikt. Ik heb het adres van Disana en Dental, daar ga ik discreet mee om.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon een suggestie, zonder wijzend vingertjeDe organisatie in 1 hand, 1 persoon die met Dental communiceert en desnoods een echte naam & adres weet.
Ik heb ze niet, die tips. "Het gedoe" is inherent aan Fok! en het zal altijd zuigen en energie vreten voor hen die iets organiseren. Of het nu een BBQ is of een bloemetje, dat is om het even.quote:
Ook niet een paar mensen die je persoonsgegevens hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand echt persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |