dat is toch niet gebeurd?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
en wie het in zijn hoofd heeft gehaald Disana haar echte naam bekend te maken is helemaal van het padje af.
en geef me geen antwoord wie zich aangesproken voelt maar ben het spuug en spuugzat dus nu KLAAR.
Ok, das dan duidelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén ding weet ik heel zeker! Mocht ik ooit weg liggen te teren in een aftands ziekenhuis, dan wil ik geen ene moer ontvangen vanuit enige RLS-SC.
't Is overigens niet zo dat ik daar op reken of ook maar in de verste verte verwacht, maar ik kan het maar beter even gemeld hebben. Allemaal een eind uit de buurt blijven, kilometers ver![]()
Nou ja,enkelen zijn natuurlijk welkom, maar dat is logisch, want die ken ik toevallig persoonlijk
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrijequote:
ja maar niemand heeft ruzie.....das nog het ergste van allesquote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrije![]()
Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.
Disana geniet ervan als ze het terug leest
Een voorbeeld:quote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar niemand heeft ruzie.....das nog het ergste van alles
Doe je remlof dan de groeten?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja,enkelen zijn natuurlijk welkom, maar dat is logisch, want die ken ik toevallig persoonlijk
Jep, maar daarvoor moet men mij eerst ontmoeten en dat feest is niet iedereen gegundquote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Teun is een stuk vriendelijker dan NMNS.
Helemaal des Fok!squote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een voorbeeld:
Dan lees ik vermoedelijk totaal verkeerd Bloemetje Voor Disana Topique.#2
De mallotigheid en ellende druipt er vanaf
ok danquote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
mwoah, ik denk hetzelfde als dees, Disana lacht zich rot. Behalve de persoonsgegevens, daar word je natuurlijk alleen maar zieker van als je denkt dat daarmee gestrooid wordtquote:Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Maar verder zijn kliekjes bah hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daarvoor moet men mij eerst ontmoeten en dat feest is niet iedereen gegund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |