Ik gil ff me :AAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet even heeeeeeeel hard gillen hoor!
AAAAAAAAAAAAARGH!
Soms word ik zo moe van bepaalde niet nader te noemen topics.
Is ook gelijk de laatste keer dat ik zoiets organiseer.
Ja, dat lucht op. Bedankt voor het luisteren.
We wonen niet samen dus hoef ik er niet steeds tegenaan te kijken en kan ik er lekker kringen op maken als ik daar ben.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wedde, Liesje gaat een glasplaattafel kopen
Waar blijft de bezem van een moderator?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We wonen niet samen dus hoef ik er niet steeds tegenaan te kijken en kan ik er lekker kringen op maken als ik daar ben.
Contradictio in terminis, zeikstraal en spuit.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Of Spuit heeft last van pms of Spuit heeft keihard een beurt nodig![]()
Wat een zeikstraal
wilde wel ff mijn bezem het forum opgooien, maar je kan niet meer tinypickenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar blijft de bezem van een moderator?
Ik ben hier geen mod. Maar ik weet dat Pietjequote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar blijft de bezem van een moderator?
In de gaten houden doe ik het ook, maar ingrijpen mocht van mij wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod. Maar ik weet dat Pietjehet topic goed in de gaten houdt.
Het moest evenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Contradictio in terminis, zeikstraal en spuit.
Hij staat al, is gewoon dezelfde als die ik al had maar dan zonder lelijke plekken.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nu weer vrolijk verder, heb je al gekeken op Ikea naar de salontafel
dat is toch niet gebeurd?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
en wie het in zijn hoofd heeft gehaald Disana haar echte naam bekend te maken is helemaal van het padje af.
en geef me geen antwoord wie zich aangesproken voelt maar ben het spuug en spuugzat dus nu KLAAR.
Ok, das dan duidelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén ding weet ik heel zeker! Mocht ik ooit weg liggen te teren in een aftands ziekenhuis, dan wil ik geen ene moer ontvangen vanuit enige RLS-SC.
't Is overigens niet zo dat ik daar op reken of ook maar in de verste verte verwacht, maar ik kan het maar beter even gemeld hebben. Allemaal een eind uit de buurt blijven, kilometers ver![]()
Nou ja,enkelen zijn natuurlijk welkom, maar dat is logisch, want die ken ik toevallig persoonlijk
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrijequote:
ja maar niemand heeft ruzie.....das nog het ergste van allesquote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrije![]()
Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
Gaaf toch, dat er zoveel heibel ontstaat om het bezorgen van een bosje bloemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, zo persoonlijk bedoel ik het ook weer niet Marrije![]()
Maar er zitten toch een stel mongolen hier af en toe, daar lusten de honden geen brood van. En je zal maar weg liggen te rotten in een ziekenhuis terwijl je weet dat die prachtige bos rozen voor je niet veel anders dan ruzie heeft veroorzaakt op Fok! in één of ander vaag topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |