Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgevenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)abinet-met-PVV.dhtml
Er bestaan dus toch nog goede christenen
Waarom zou ze dat doen? Ze is CDA'er in hart en nieren en vind dat het CDA de verkeerde koers neemt. Partijlid zijn is toch niet alleen maar ja en amen zeggen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgeven
Een zetel hoef je niet af te staan ook al breek je met de partij!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgeven
Op het tien uur journaal zeiden ze net dat Tanja een tijd geleden is overgeplaatst naar een andere commandant en dus waarschijnlijk nog in leven is.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10966382
Bron uitzendinggemist
Tanja is waarschijnlijk omgekomen, deze doc. heb ik tijd terug gezien, erg indringend en wat een lieve moeder heeft ze, respekt want je zal maar een kind hebben dat in een oorlog beland die ver van ons bed staat.
Nee partijlid zijn is intern discussiėren, je standpunten naar voren brengen en luisteren naar de standpunten van anderen, vervolgens stemmen en uiteindelijk het partijstandpunt naar voren brengen! En niet je gedragen als een dissident. Zoals ik al zei, als je je uiteindelijk niet kunt vinden in de standpunten van de partij dan moet je afscheid nemen. Nog even los van het feit dat ze het regeringsakkoord nog niet eens heeft gezien, maar dat terzijdequote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen? Ze is CDA'er in hart en nieren en vind dat het CDA de verkeerde koers neemt. Partijlid zijn is toch niet alleen maar ja en amen zeggen?
Ow hier trouwens voor discussie: 'Ferrier geeft geen steun aan minderheidskabinet met PVV'
Dat is geen nieuws, soms moet je dingen doen omdat het redelijk, billijk en juist is.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een zetel hoef je niet af te staan ook al breek je met de partij!Partij Ferrier!
Onzin, als fractielid heb je je kamerzetel sowieso op persoonlijke titel, zoals hier ook al eerder werd gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee partijlid zijn is intern discussiėren, je standpunten naar voren brengen en luisteren naar de standpunten van anderen, vervolgens stemmen en uiteindelijk het partijstandpunt naar voren brengen! En niet je gedragen als een dissident. Zoals ik al zei, als je je uiteindelijk niet kunt vinden in de standpunten van de partij dan moet je afscheid nemen. Nog even los van het feit dat ze het regeringsakkoord nog niet eens heeft gezien, maar dat terzijde
nou las ik ze is dood, ach die arme ouders en familie.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het tien uur journaal zeiden ze net dat Tanja een tijd geleden is overgeplaatst naar een andere commandant en dus waarschijnlijk nog in leven is.
Niet strategisch, denk toch eens eerst na vrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vriendje wil een salontafel met een glasplaat.
Ik heb hem keihard uitgelachen.
Check teletekst pagina 125 Heksie, laatste zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou las ik ze is dood, ach die arme ouders en familie.
Liesje bij Ikea hebben ze met glas en hout wit mooi hoor
Onzin, je hebt je kamerzetel als lid van een partij ! Of zouden al die mensen ook op haar gestemd hebben als ze als 1mans/vrouwsfractie de verkiezingen in was gegaan? Think again. En ja ze kan m wettelijk houden, ik weet 't, maar ze kan 'm ook opgeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, als fractielid heb je je kamerzetel sowieso op persoonlijke titel, zoals hier ook al eerder werd gezegd.
Ohja!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet strategisch, denk toch eens eerst na vrouw![]()
"Okee, jij een salontafel met glasplaat, ik m'n series, dus downloaden jij "Beter
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Ow en ik zal nu maar niet zeggen dat ik al dacht dat ie homo was hč?
Nee, ik ga de kroeg in
ja kijk maar eens op Ikea echt zat vandaag te twijvelen van zal ik hem kopen of zal ik hem niet kopen, je hebt 2 soorten met een glasplaat, 1 met een kale glasplaat en 1 met een glasplaat en een bak eronder kan je wel leuke collage`s maken enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Veel plezier in de kroeg Remlof.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vriendje wil een salontafel met een glasplaat.
Ik heb hem keihard uitgelachen.
wedde, Liesje gaat een glasplaattafel kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Mij salontafel van melkglas een anders prachtig
tuurlijk....eckte bazen hebben glasquote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wedde, Liesje gaat een glasplaattafel kopen
ja die van de Ikea mooi hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
tuurlijk....eckte bazen hebben glas
Geen idee waar die van mij vandaan komt...deze was van mn broer maar die kochten na een paar maanden geloof ik weer een nwe...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die van de Ikea mooi hoor
nou maar hopen dat de hoes past staat mooi bij een glastafelquote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee waar die van mij vandaan komt...deze was van mn broer maar die kochten na een paar maanden geloof ik weer een nwe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |