quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Watjes? Op Safari kun je hele gevaarlijke dieren tegen het lijf lopen.
denk het ook, hebben ze al een lintje gekregen van onze Koningin???? wanneer worden ze EreBurger van de Gemeente Den Haagquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de gemeente Den Haag zal wel trots op ze zijn.
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.quote:
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idiotenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.
Als je een tijgerlegging draagt, moet je een euro betalen...![]()
staat in de Telegraaf.
Ik denk dat de moeder van Barbie er net zo uitziet als haar dochter, maar dan 17 jaar ouder.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik blijf me verheugen op het moment dat hun ouders ergens geïnterviewd worden.
En in een Jaguar ben je daar zeker helemaal niet welkom?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.
Als je een tijgerlegging draagt, moet je een euro betalen...![]()
staat in de Telegraaf.
Nu hebben ze het veranderd in luipaardlaarzen en -tasje, zodat het nóg beter bij het artikel pastquote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idioten
Dan kom je er echt niet in.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En in een Jaguar ben je daar zeker helemaal niet welkom?
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idioten
Op dezelfde dag als Snorremans, ook die zorgt voor top-amusement en is werkelijk een enorm goede reclame voor de gemeente!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het ook, hebben ze al een lintje gekregen van onze Koningin???? wanneer worden ze EreBurger van de Gemeente Den Haag
je zit in het verkeerde topic Spuitjequote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op dezelfde dag als Snorremans, ook die zorgt voor top-amusement en is werkelijk een enorm goede reclame voor de gemeente!
Tja, is ook een hagenees die schreeuwt om aandacht he, dus dacht geef hem eventjes zijn momentjequote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic Spuitjegeen opa hier hoor pppffttttt moet niet gekker worden met die hagenaren
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaienquote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/1.55-setup-en.exe
Voor Marrije!
Ik geloof dat ie dit gebruikte voor Ubuntudingesquote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaien
[ afbeelding ]
Het zit er standaard niet in, ff installeren.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaien
[ afbeelding ]
Hendig sjiek programma.quote:Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz
Was het wat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
We zijn even naar het huisje wezen kijken
Is dat om Copycat te wassen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kennen de ubuntu-nerds trouwens BleachBit? Soort Ccleaner voor linux, erg handig (wel ff als root draaien).
Nee, ik denk dat het vorige huis niet doorging omdat deze het moest worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....En nu baal ik dus als het niets wordt.....best groot ook
Ha, ik heb een L2-cache van 4 MBquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
Ow, dit is m'n netbookje, valt me nog alles mee.
[ afbeelding ]
Niet bleachen, de bit(ch)?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
mooie doc. over Sam, is geloof ik een herhaling, Sam studeert tegenwoordig rechten. Sam kan niet horen, is blind en met het handalfabet dat op zijn wang wordt gedaan kan hij met iedereen praten.
ned 1 om 20.30 Sam.
ned.2 om 22.55
Documentaire
Dylan en Frederieke zijn vijftien en veel te zwaar. Net als veel andere zware kinderen worden ze gepest op school en ook thuis loopt het niet zo lekker. Minder eten en meer bewegen is makkelijker gezegd dan gedaan als je verdrietig bent en je je schaamt voor je lichaam. Deze documentaire laat via hun persoonlijke verhaal zien dat overgewicht slechts een symptoom is van complexere persoonlijke en maatschappelijke ontwikkelingen.
Het aantal kinderen dat meer dan honderd kilo weegt, is in Nederland de laatste tien jaar explosief gegroeid: één op de acht kinderen tussen 5 en 16 jaar kampt met overgewicht of zelfs met (morbide) obesitas. Dat is voor hen persoonlijk ongezond, maar ook een groeiende maatschappelijke zorg.
Ned.3 20:55 Penoza de 2e aflevering die afgelopen zondag te zien was.
Let op blauw oog van die ene acteur, even later zit dat blauwe oog op andere oog.![]()
RTL4 aLS je weer wilt griezelen 21:30 Het zesde zintuig - Plaats delict
RTL520:30 Expeditie Robinson 2010: Refreshed
![]()
Veronica Voor Pietje 22:15 KNVB Beker: Samenvatting en Loting
BRON TV GIDS![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha goed zo heksie dat je de bron neerzet
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anders bespringt Remlof me in mijn nek, moet ik op het strafbankie
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je zou bijna bang worden van rem
moet dat www en nl er ook dan nog bij wff ff verbeterenquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet dat www en nl er ook dan nog bij wff ff verbeteren
is een aanrader Pietje, ik had hem al gezien,( als het de zelfde doc. is) er is nu een handboekgebaar dat mensen het kunnen leren.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
De docu Sam is zeker mooi, die gast is toen ook in DWDD te gast geweest.
doe ik voortaan Remlof.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
En het liefst ook nog de hele link naar de pagina waar je de tekst van hebt gejat
en helemaal vergeten door heks, om 21:35 uur op RTL5 Oh oh Chersoquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
mooie doc. over Sam, is geloof ik een herhaling, Sam studeert tegenwoordig rechten. Sam kan niet horen, is
BRON 3keerW TV GIDS en dan NL![]()
![]()
bron?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
en helemaal vergeten door heks, om 21:35 uur op RTL5 Oh oh Cherso
zomgquote:
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twenty4Seven bij DWDD, ik was zwaar fan. Net als 2unlimited.
!
Alleen bij gecopypastade lappen tekstquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
Piet omwille van FOk graag bronvermelding...Anders heb je zo polilof in je nek hijgen
Ohquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij gecopypastade lappen tekst
Wij zitten ook aan de frituuthapquote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik ga gewoon lekker een frietje waterfiets halen zo
Omdat het kan en omdat mijn weekend is begonnen
een frietje waterfietsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik ga gewoon lekker een frietje waterfiets halen zo
Omdat het kan en omdat mijn weekend is begonnen
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een frietje waterfietswat is dat nou weer
ik zwaai ff met je meequote:
oh, gewoon een patatje met 2 frikandellen speciaalquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zwaai ff met je mee![]()
![]()
![]()
doei doei Sergio.
en voor Sugar
wat een lichaam heeft die gozer, pppffttt die armen alleen al * zucht *
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgevenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)abinet-met-PVV.dhtml
Er bestaan dus toch nog goede christenen
Waarom zou ze dat doen? Ze is CDA'er in hart en nieren en vind dat het CDA de verkeerde koers neemt. Partijlid zijn is toch niet alleen maar ja en amen zeggen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgeven
Een zetel hoef je niet af te staan ook al breek je met de partij!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima als je die mening bent toegedaan, maar als je je niet in de partijstandpunten kunt vinden, stap dan uit de partij. Dus adios mevr. Ferrier u kunt u zetel bij de deur afgeven
Op het tien uur journaal zeiden ze net dat Tanja een tijd geleden is overgeplaatst naar een andere commandant en dus waarschijnlijk nog in leven is.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10966382
Bron uitzendinggemist
Tanja is waarschijnlijk omgekomen, deze doc. heb ik tijd terug gezien, erg indringend en wat een lieve moeder heeft ze, respekt want je zal maar een kind hebben dat in een oorlog beland die ver van ons bed staat.
Nee partijlid zijn is intern discussiëren, je standpunten naar voren brengen en luisteren naar de standpunten van anderen, vervolgens stemmen en uiteindelijk het partijstandpunt naar voren brengen! En niet je gedragen als een dissident. Zoals ik al zei, als je je uiteindelijk niet kunt vinden in de standpunten van de partij dan moet je afscheid nemen. Nog even los van het feit dat ze het regeringsakkoord nog niet eens heeft gezien, maar dat terzijdequote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen? Ze is CDA'er in hart en nieren en vind dat het CDA de verkeerde koers neemt. Partijlid zijn is toch niet alleen maar ja en amen zeggen?
Ow hier trouwens voor discussie: 'Ferrier geeft geen steun aan minderheidskabinet met PVV'
Dat is geen nieuws, soms moet je dingen doen omdat het redelijk, billijk en juist is.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een zetel hoef je niet af te staan ook al breek je met de partij!Partij Ferrier!
Onzin, als fractielid heb je je kamerzetel sowieso op persoonlijke titel, zoals hier ook al eerder werd gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee partijlid zijn is intern discussiëren, je standpunten naar voren brengen en luisteren naar de standpunten van anderen, vervolgens stemmen en uiteindelijk het partijstandpunt naar voren brengen! En niet je gedragen als een dissident. Zoals ik al zei, als je je uiteindelijk niet kunt vinden in de standpunten van de partij dan moet je afscheid nemen. Nog even los van het feit dat ze het regeringsakkoord nog niet eens heeft gezien, maar dat terzijde
nou las ik ze is dood, ach die arme ouders en familie.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het tien uur journaal zeiden ze net dat Tanja een tijd geleden is overgeplaatst naar een andere commandant en dus waarschijnlijk nog in leven is.
Niet strategisch, denk toch eens eerst na vrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vriendje wil een salontafel met een glasplaat.
Ik heb hem keihard uitgelachen.
Check teletekst pagina 125 Heksie, laatste zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou las ik ze is dood, ach die arme ouders en familie.
Liesje bij Ikea hebben ze met glas en hout wit mooi hoor
Onzin, je hebt je kamerzetel als lid van een partij ! Of zouden al die mensen ook op haar gestemd hebben als ze als 1mans/vrouwsfractie de verkiezingen in was gegaan? Think again. En ja ze kan m wettelijk houden, ik weet 't, maar ze kan 'm ook opgeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, als fractielid heb je je kamerzetel sowieso op persoonlijke titel, zoals hier ook al eerder werd gezegd.
Ohja!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet strategisch, denk toch eens eerst na vrouw![]()
"Okee, jij een salontafel met glasplaat, ik m'n series, dus downloaden jij "Beter
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Ow en ik zal nu maar niet zeggen dat ik al dacht dat ie homo was hè?
Nee, ik ga de kroeg in
ja kijk maar eens op Ikea echt zat vandaag te twijvelen van zal ik hem kopen of zal ik hem niet kopen, je hebt 2 soorten met een glasplaat, 1 met een kale glasplaat en 1 met een glasplaat en een bak eronder kan je wel leuke collage`s maken enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Veel plezier in de kroeg Remlof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |