Oh joh, is die voor jou??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
ja volgens mij was het datquote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk dat Laysa met zoiets gaat komen?
Nee helaas, maar zo voelt het wel.quote:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.quote:Nooit geweten, als ik er weer ben dan zal ik even mijn waardering voor je betuigen met een buiging.
Herdenken ze jou elke 4 mei?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.
Ook niet voor Jr.? Ouders van nuquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.quote:En nu helemaal niet, zelfs sigaretten en alcohol vind ik nu al onverantwoord
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
En deze uitvoering vind ik dan ook echt geweldig.
Nou, Jr. is bij ons thuis de ergste anti-drugs terrorist....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
"Wir wollen Bier". Daar win je de verkiezingen wel mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.
En terecht.
Ja heerlijk, zit er helemaal inquote:Op donderdag 23 september 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....
en
Maar deze:
en deze:
vind ik ook erg![]()
Anyway, ik moet maar eens een Carpenters CD kopen geloof ik...... want ik weet zo niet waar het greatest hits cassettebandje gebleven is.... als dat bandje überhaupt nog leeft
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof alleen dat de baby het niet zo heel spannend vindt allemaal..... vooralsnog, terwijl ik hoopte dat er reactie zou komen op die heldere klanken![]()
Nou ja, ik word ook niet beurs geschopt ofzo, dat die herrie meteen uitmoet, dus wellicht wordt het toch wel gewaardeerd
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af wetenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand me helpen bij het volgende:
- Bij chrome vind ik mijn letters zo onscherp.
- Waar zit de noodknop? (oftewel hoe kom ik z.s.m. op mijn startpagina?)
- Waar stel ik in dat ik mijn meest bezochte site niet op een nieuw tabblad krijg?
Hey, ík heb FireFox.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af weten
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Watjes? Op Safari kun je hele gevaarlijke dieren tegen het lijf lopen.
denk het ook, hebben ze al een lintje gekregen van onze Koningin???? wanneer worden ze EreBurger van de Gemeente Den Haagquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de gemeente Den Haag zal wel trots op ze zijn.
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.quote:
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idiotenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.
Als je een tijgerlegging draagt, moet je een euro betalen...![]()
staat in de Telegraaf.
Ik denk dat de moeder van Barbie er net zo uitziet als haar dochter, maar dan 17 jaar ouder.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik blijf me verheugen op het moment dat hun ouders ergens geïnterviewd worden.
En in een Jaguar ben je daar zeker helemaal niet welkom?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijk, bij de Beekse Bergen vinden ze dat ook.
Als je een tijgerlegging draagt, moet je een euro betalen...![]()
staat in de Telegraaf.
Nu hebben ze het veranderd in luipaardlaarzen en -tasje, zodat het nóg beter bij het artikel pastquote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idioten
Dan kom je er echt niet in.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En in een Jaguar ben je daar zeker helemaal niet welkom?
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een plaatje van een luipaardlegging erbij. Idioten
Op dezelfde dag als Snorremans, ook die zorgt voor top-amusement en is werkelijk een enorm goede reclame voor de gemeente!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het ook, hebben ze al een lintje gekregen van onze Koningin???? wanneer worden ze EreBurger van de Gemeente Den Haag
je zit in het verkeerde topic Spuitjequote:Op donderdag 23 september 2010 17:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op dezelfde dag als Snorremans, ook die zorgt voor top-amusement en is werkelijk een enorm goede reclame voor de gemeente!
Tja, is ook een hagenees die schreeuwt om aandacht he, dus dacht geef hem eventjes zijn momentjequote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic Spuitjegeen opa hier hoor pppffttttt moet niet gekker worden met die hagenaren
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaienquote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/1.55-setup-en.exe
Voor Marrije!
Ik geloof dat ie dit gebruikte voor Ubuntudingesquote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaien
[ afbeelding ]
Het zit er standaard niet in, ff installeren.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
In Ubuntu kan je gewoon 'sysinfo' draaien
[ afbeelding ]
Hendig sjiek programma.quote:Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz
Was het wat?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
We zijn even naar het huisje wezen kijken
Is dat om Copycat te wassen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kennen de ubuntu-nerds trouwens BleachBit? Soort Ccleaner voor linux, erg handig (wel ff als root draaien).
Nee, ik denk dat het vorige huis niet doorging omdat deze het moest worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....En nu baal ik dus als het niets wordt.....best groot ook
Ha, ik heb een L2-cache van 4 MBquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
Ow, dit is m'n netbookje, valt me nog alles mee.
[ afbeelding ]
Niet bleachen, de bit(ch)?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
mooie doc. over Sam, is geloof ik een herhaling, Sam studeert tegenwoordig rechten. Sam kan niet horen, is blind en met het handalfabet dat op zijn wang wordt gedaan kan hij met iedereen praten.
ned 1 om 20.30 Sam.
ned.2 om 22.55
Documentaire
Dylan en Frederieke zijn vijftien en veel te zwaar. Net als veel andere zware kinderen worden ze gepest op school en ook thuis loopt het niet zo lekker. Minder eten en meer bewegen is makkelijker gezegd dan gedaan als je verdrietig bent en je je schaamt voor je lichaam. Deze documentaire laat via hun persoonlijke verhaal zien dat overgewicht slechts een symptoom is van complexere persoonlijke en maatschappelijke ontwikkelingen.
Het aantal kinderen dat meer dan honderd kilo weegt, is in Nederland de laatste tien jaar explosief gegroeid: één op de acht kinderen tussen 5 en 16 jaar kampt met overgewicht of zelfs met (morbide) obesitas. Dat is voor hen persoonlijk ongezond, maar ook een groeiende maatschappelijke zorg.
Ned.3 20:55 Penoza de 2e aflevering die afgelopen zondag te zien was.
Let op blauw oog van die ene acteur, even later zit dat blauwe oog op andere oog.![]()
RTL4 aLS je weer wilt griezelen 21:30 Het zesde zintuig - Plaats delict
RTL520:30 Expeditie Robinson 2010: Refreshed
![]()
Veronica Voor Pietje 22:15 KNVB Beker: Samenvatting en Loting
BRON TV GIDS![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha goed zo heksie dat je de bron neerzet
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anders bespringt Remlof me in mijn nek, moet ik op het strafbankie
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je zou bijna bang worden van rem
moet dat www en nl er ook dan nog bij wff ff verbeterenquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet dat www en nl er ook dan nog bij wff ff verbeteren
is een aanrader Pietje, ik had hem al gezien,( als het de zelfde doc. is) er is nu een handboekgebaar dat mensen het kunnen leren.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
De docu Sam is zeker mooi, die gast is toen ook in DWDD te gast geweest.
doe ik voortaan Remlof.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
En het liefst ook nog de hele link naar de pagina waar je de tekst van hebt gejat
en helemaal vergeten door heks, om 21:35 uur op RTL5 Oh oh Chersoquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
mooie doc. over Sam, is geloof ik een herhaling, Sam studeert tegenwoordig rechten. Sam kan niet horen, is
BRON 3keerW TV GIDS en dan NL![]()
![]()
bron?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
en helemaal vergeten door heks, om 21:35 uur op RTL5 Oh oh Cherso
zomgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |