Kijk mij dr eens ff mooi op staanquote:Op donderdag 23 september 2010 15:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik word nog steeds telkens van Fok! geknald met deze melding![]()
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik word nog steeds telkens van Fok! geknald met deze melding![]()
[ afbeelding ]
Zit daar geen automatische warmtebeveiliging op?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tof!
Maar ik maak me meer druk om mn laptop![]()
Ben bnag dat ie doorbrandt ofzo
Maakt me niet uit, als het maar geen Internet Explorer isquote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of Google Chrome, iig een echte browser.
Ik duim gewoon nog ff door, hoop gewoon op een mooi leuk passend huisje in de plaats van jullie voorkeur. Maar van zus en zwager weet ik dat je het af en toe voor de helsdeuren vandaan moet halen!! Echt hoor, die ambtenaren snappen soms helemaal niets!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ze het niet oke vinden dat je 2 soorten voorrang krijgt...net alsof ik dat voor me lol hebMaar goed...Die meneer van de gemeente was heel stellig...onzin vond hij dat , dus ik ben benieuwd...ik wil me niet te blij maken maar helaas ben ik zunne muts die dat nu allang weer is
Jij was dezelfde persoon die het onmenselijk vond dat Disana d'r operatie werd opgeschoven vanwege een spoedgeval, toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik duim gewoon nog ff door, hoop gewoon op een mooi leuk passend huisje in de plaats van jullie voorkeur. Maar van zus en zwager weet ik dat je het af en toe voor de helsdeuren vandaan moet halen!! Echt hoor, die ambtenaren snappen soms helemaal niets!
Nou, daar maak ik me met dit oude gebakje wat minder druk om, maar het letterlijk te heet zijn op mijn benen vond ik wel een probleem.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tof!
Maar ik maak me meer druk om mn laptop![]()
Ben bnag dat ie doorbrandt ofzo
Waarom niet? Heb eigenlijk nooit problemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als het maar geen Internet Explorer is
Omdat het ondertussen bewézen is dat IE qua veiligheid en snelheid onder doet voor enkele concurrenten. En het is een zéér kleine moeite om even te switchen en daar staan een hoop fijne voordelen tegenover.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb eigenlijk nooit problemen.
LOL....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ben blij dat ik gezegend ben met een iq van boven de 120.
Ik heb het gevondenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Inmiddels Chrome op mijn pc gezet, maar waar is mijn taakbalk bovenin? Hoe moet ik printen en mijn intellingen wijzigen enzo?
Ik ben gewoon een lul van ruim één meter tachtig.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:17 schreef BobdeStreamer het volgende:Ben blij dat ik gezegend ben met een iq van boven de 120.
Je verdient dan ook een standbeeldquote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lul van ruim één meter tachtig.
geen idee, maar ik denk dat Laysa met zoiets gaat komen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zit daar geen automatische warmtebeveiliging op?
Mijn pc is al 7 jaar oud en daar zit het zelfs op. Als het moederbord 70 graden is gaat de stroom er automatisch af.
Op de dam staat er al eentje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je verdient dan ook een standbeeld![]()
[ afbeelding ]
Oh joh, is die voor jou??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
ja volgens mij was het datquote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk dat Laysa met zoiets gaat komen?
Nee helaas, maar zo voelt het wel.quote:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.quote:Nooit geweten, als ik er weer ben dan zal ik even mijn waardering voor je betuigen met een buiging.
Herdenken ze jou elke 4 mei?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.
Ook niet voor Jr.? Ouders van nuquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.quote:En nu helemaal niet, zelfs sigaretten en alcohol vind ik nu al onverantwoord
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
En deze uitvoering vind ik dan ook echt geweldig.
Nou, Jr. is bij ons thuis de ergste anti-drugs terrorist....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
"Wir wollen Bier". Daar win je de verkiezingen wel mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.
En terecht.
Ja heerlijk, zit er helemaal inquote:Op donderdag 23 september 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....
en
Maar deze:
en deze:
vind ik ook erg![]()
Anyway, ik moet maar eens een Carpenters CD kopen geloof ik...... want ik weet zo niet waar het greatest hits cassettebandje gebleven is.... als dat bandje überhaupt nog leeft
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof alleen dat de baby het niet zo heel spannend vindt allemaal..... vooralsnog, terwijl ik hoopte dat er reactie zou komen op die heldere klanken![]()
Nou ja, ik word ook niet beurs geschopt ofzo, dat die herrie meteen uitmoet, dus wellicht wordt het toch wel gewaardeerd
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af wetenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand me helpen bij het volgende:
- Bij chrome vind ik mijn letters zo onscherp.
- Waar zit de noodknop? (oftewel hoe kom ik z.s.m. op mijn startpagina?)
- Waar stel ik in dat ik mijn meest bezochte site niet op een nieuw tabblad krijg?
Hey, ík heb FireFox.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |