Op de dam staat er al eentje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je verdient dan ook een standbeeld![]()
[ afbeelding ]
Oh joh, is die voor jou??quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
ja volgens mij was het datquote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk dat Laysa met zoiets gaat komen?
Nee helaas, maar zo voelt het wel.quote:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.quote:Nooit geweten, als ik er weer ben dan zal ik even mijn waardering voor je betuigen met een buiging.
Herdenken ze jou elke 4 mei?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de dam staat er al eentje.
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen drugs kopen daaro, dat is niet pluis.
Ook niet voor Jr.? Ouders van nuquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het heel verbazingwekkend als ik je vertel dat ik sowieso geen drugs koop?
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.quote:En nu helemaal niet, zelfs sigaretten en alcohol vind ik nu al onverantwoord
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
En deze uitvoering vind ik dan ook echt geweldig.
Nou, Jr. is bij ons thuis de ergste anti-drugs terrorist....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor Jr.? Ouders van nu![]()
[..]
Sigaretten en alcohol zijn dan ook niet goed voor je.
"Wir wollen Bier". Daar win je de verkiezingen wel mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland is bier anders wel zo goed als een grondrecht: SPD: ook werkloze heeft recht op biertje.
En terecht.
Ja heerlijk, zit er helemaal inquote:Op donderdag 23 september 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral een zwak voor deze twee....
en
Maar deze:
en deze:
vind ik ook erg![]()
Anyway, ik moet maar eens een Carpenters CD kopen geloof ik...... want ik weet zo niet waar het greatest hits cassettebandje gebleven is.... als dat bandje überhaupt nog leeft
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof alleen dat de baby het niet zo heel spannend vindt allemaal..... vooralsnog, terwijl ik hoopte dat er reactie zou komen op die heldere klanken![]()
Nou ja, ik word ook niet beurs geschopt ofzo, dat die herrie meteen uitmoet, dus wellicht wordt het toch wel gewaardeerd
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af wetenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand me helpen bij het volgende:
- Bij chrome vind ik mijn letters zo onscherp.
- Waar zit de noodknop? (oftewel hoe kom ik z.s.m. op mijn startpagina?)
- Waar stel ik in dat ik mijn meest bezochte site niet op een nieuw tabblad krijg?
Hey, ík heb FireFox.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten je ze me een andere browser aan te praten en als je dan vragen hebt laten ze het af weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |