Hobbel zo achter je aan, morgen de laatste werkdag na een moeizame en hectische werkweek. Ben wel aan weekend toe geloof ikquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bed in en lees het morgen allemaal wel
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Klopt. Eén van de rls heeft mijn mobiele nr maar dat is het dan ook wel. Ook nooit gebeld met iemand.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook niet een paar mensen die je persoonsgegevens hebben?
misschien zijn jij en teun wel dezelfde persoonquote:Op donderdag 23 september 2010 23:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Eén van de rls heeft mijn mobiele nr maar dat is het dan ook wel. Ook nooit gebeld met iemand.
Misschien ben ik wel een ouwe vent
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
misschien zijn jij en teun wel dezelfde persoon
Ssjjjjjjjjjttttttttttttttquote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik ben een kloon van Laysa!
Dan houd je het lekker zelf in eigen hand vanaf nu. Pikt de suggesties eruit die je zelf het leukste vind en stuurt het naar Dental op. Houd een bedragje over voor bloemetjes voor als Disana weer thuis is en als dat veel is worden het veel bloemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor alles wat er nu besteld is heb ik toestemming gekregen van Dental. Naar mijn weten heeft spuitje gewoon het adres wat in de topics staat gebruikt. Ik heb het adres van Disana en Dental, daar ga ik discreet mee om.
Opzich gaat het imho ook prima, er valt ook wenig te modden, hoogstens een beetje te sturen.
En nee je hebt gelijk, ik ervaar het ook niet aanvallend ofzo, maar ik heb gewoon ook wenig tijd, en het kost mij meer tijd dan ik bedacht had van te voren.
welterusten, ik ga ook zoquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
+1quote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan houd je het lekker zelf in eigen hand vanaf nu. Pikt de suggesties eruit die je zelf het leukste vind en stuurt het naar Dental op. Houd een bedragje over voor bloemetjes voor als Disana weer thuis is en als dat veel is worden het veel bloemen.
En vooral veel schijt hebben aan eventuele zure reacties want die verschijnen natuurlijk ook wel weer.
Je bent een schat dat je dit wil doen.
Was ik dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Eén van de rls heeft mijn mobiele nr maar dat is het dan ook wel. Ook nooit gebeld met iemand.
Misschien ben ik wel een ouwe vent
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was ik dat?
Want dan ben ik hem kwijt.
jij zegt net weltrusten ik ga ook zo hahaha maar blijf maar vind ik wel gezellig, hoelaat komt die kleine of moet je hem zijn laatste voeding nog gevenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja jij denkt wat duurt dat lang zit ze er nou nog![]()
maar dank je, ik ga zo inderdaad
die kleine doet nog niet aan dag en nachtquote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zegt net weltrusten ik ga ook zo hahaha maar blijf maar vind ik wel gezellig, hoelaat komt die kleine of moet je hem zijn laatste voeding nog geven
toedelsquote:Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kleine doet nog niet aan dag en nachtdus die krijgt nog 2 a 3 voedingen snachts
![]()
Ik ga maar eens wat slaap pakken![]()
Welterusten!
Lief, dank je wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan houd je het lekker zelf in eigen hand vanaf nu. Pikt de suggesties eruit die je zelf het leukste vind en stuurt het naar Dental op. Houd een bedragje over voor bloemetjes voor als Disana weer thuis is en als dat veel is worden het veel bloemen.
En vooral veel schijt hebben aan eventuele zure reacties want die verschijnen natuurlijk ook wel weer.
Je bent een schat dat je dit wil doen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kleine doet nog niet aan dag en nachtdus die krijgt nog 2 a 3 voedingen snachts
![]()
Ik ga maar eens wat slaap pakken![]()
Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |