Ja, doe dat maarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou maar even wijselijk mijn mond. Staat ook interessanter.
Misschien moet je toch eens wat meer gaan twitteren, dat is nog wel kort en overzichtelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is een TT gebonden aan een max aantal karakters.
Wtfquote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
ik moet het even kwijt.....Ben net geb eld door de gemeente dat er een woning vrij komt die voor mij geschikt is en dat ik moet reageren....maar nu mag ik dat officieel niet van de urgentie commisie....Nu gaan ze regelen dat het wel kan....
![]()
![]()
![]()
Ik word hier echt peunerveu van
Ja...maar de gemeente gaat gewoon zorgen dat we wel in aanmerking komen...Het zou wel mooi zijn want dan kunnen we in Nijmegen blijven....En heb ik een trapliftquote:Op donderdag 23 september 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WtfDat werkt ook weer lekker met elkaar samen hè
Oeh, ik hoop dat het lukt, is het een beetje wat je graag wil en in de juiste buurt?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
ik moet het even kwijt.....Ben net geb eld door de gemeente dat er een woning vrij komt die voor mij geschikt is en dat ik moet reageren....maar nu mag ik dat officieel niet van de urgentie commisie....Nu gaan ze regelen dat het wel kan....
![]()
![]()
![]()
Geen idee. Hij heeft wel 824367 followers op Twitter. En hij volgt zelf niemandquote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de Dalai Lama ook een creditcard hebben?
Top, als ambtenaren elkaar gaan vertellen wat wel en niet mag, en het wel gaan regelen dan komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja het ziet er heel netjes uitquote:Op donderdag 23 september 2010 14:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oeh, ik hoop dat het lukt, is het een beetje wat je graag wil en in de juiste buurt?
Succes met wachten en duimendraaien.
Wie zegt dat die CDA-er er zich zo druk over maakt? Ik zie vooral hier mensen zich druk maken over zijn houding en mijn stelling.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als mensen zich niet zo druk zouden maken over wat een ander in de slaapkamer doet, en een ander daar niet op beoordeelt of veroordeelt dan hoeft die ander ook niet zo zijn best te doen om maar vooral "gewoon" te lijken..... dat "hetzelfde willen" komt voort uit eeuwen niet hetzelfde mogen, of zelfs maar niet jezelf mogen zijn.
Prima, dan zet ik er het volgende tegenover: "Ik sluit niet uit dat homo zijn een ernstige ziekte betreft die nog niet bewezen is maar waar over 100 jaar iedereen aan zal gaan sterven". Dat is ongeveer net zo bizar als wat jij als argument gebruikt om de bewezen stelling dat het doel van seks de voortplanting en dus de instandhouding van de soort is. Dat het daarnaast gewoon ook lekker is, je diverse varianten kunt bedenken doet daar niets aan af. Echte homo's zijn wat mij betreft afwijkend, niet gelijk, maar wel gelijkwaardig.quote:Nog een keer dan; Het zou kunnen zijn dat het een manier van de aarde is.....
Ik stel niet dat homoseksualiteit de oplossing is die de aarde zelf aandraagt om de overbevolking tegen te gaan, maar het zou wel een manier van zelfredzaamheid van de natuur kunnen zijn. Dat jij daarmee iedere keer zegt dat ik vind dat het een eigen oplossing van de wereld is, is jouw manier van lezen.
Ik sluit alleen niet uit dat het een manier is waarop de aarde zorgt dat iemand zich in principe niet voortplant.
Nog maar een keer, wat je doet is niet wie of wat je bent en wat je bent wordt niet altijd zichtbaar door wat je doet. Daar kunnen allerlei redenen aan ten grondslag liggen. Er zullen ook vast wel ergens een paar homo's zijn die het heel af en toe met vrouwen doen, maar dat maakt nog steeds niet dat ze dan hetero zijn.quote:Nee, natuurlijk kun je daar niets mee...... mijn vraag ging over latente homoseksualiteit.
Wederom hebben we er niets mee te maken wat een ander in de slaapkamer doet, maar als een hetroseksueel stel anale seks heeft, maakt dat de man dan een latente homo?
En vooral: heeft hij een doos waarin hij zijn zak kan legen die die creditcard af en toe mee wil nemen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de Dalai Lama ook een creditcard hebben?
Nog voor het symposium, dus?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc! Zojuist een exemplaar van Hondenbrokken in mijn handen gedrukt gekregen
Ja, want door het zelfs in de 21ste eeuw nogmaals als "onnatuurlijk" te benoemen is het niet vreemd dat men nog steeds moeite heeft geaccepteerd te worden om niets ergers dan een seksuele voorkeur is die een andere is dan die van de meeste mensen om hen heen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie zegt dat die CDA-er er zich zo druk over maakt? Ik zie vooral hier mensen zich druk maken over zijn houding en mijn stelling.
Dat ik niet uitsluit dat niet iedereen op deze wereld is om zich voort te planten en de natuur verschillende vormen heeft om dat eventueel te voorkomen, is iig een stuk waarschijnlijker dan dat het een ziekte zou zijn... dan is het immers een ziekte die al eeuwen voorkomt en ook onder dieren voorkomt, en als er een groep is die voornamelijk seks heeft om zich voort te planten en niet om het genot, dan zijn het dieren.quote:Prima, dan zet ik er het volgende tegenover: "Ik sluit niet uit dat homo zijn een ernstige ziekte betreft die nog niet bewezen is maar waar over 100 jaar iedereen aan zal gaan sterven". Dat is ongeveer net zo bizar als wat jij als argument gebruikt om de bewezen stelling dat het doel van seks de voortplanting en dus de instandhouding van de soort is. Dat het daarnaast gewoon ook lekker is, je diverse varianten kunt bedenken doet daar niets aan af. Echte homo's zijn wat mij betreft afwijkend, niet gelijk, maar wel gelijkwaardig.
Als mensen zich eens niet genoodzaakt zouden voelen een waardeoordeel (natuurlijk/onnatuurlijk is ook een waardeoordeel) aan de seksuele activiteiten van een ander te geven dan maakte het allemaal weinig uit wat men wel of niet doet, en met wie.quote:Nog maar een keer, wat je doet is niet wie of wat je bent en wat je bent wordt niet altijd zichtbaar door wat je doet. Daar kunnen allerlei redenen aan ten grondslag liggen. Er zullen ook vast wel ergens een paar homo's zijn die het heel af en toe met vrouwen doen, maar dat maakt nog steeds niet dat ze dan hetero zijn.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Laysa en D-K, toppie en als alles door gaat nog meer toppie
![]()
zo terug van de Ikea, gescoord, een rood tafeltje, 2 afwasborstels een rooie en een gele, een pan plus deksel, 2 rooie kussentjes, en een bankkleed/hoes lag bij de koopjeshoek een witte, past ie niet dan zet ik hier het merk en de grote neer en wie het eerst pmt krijgt hem van me.
maar eerst ff een lekker bakkie koffie
Ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog voor het symposium, dus?
Laysa, ik duim voor jullie!
Maar heb je ook zweedse gehaktballen gegeten??quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Laysa en D-K, toppie en als alles door gaat nog meer toppie
![]()
zo terug van de Ikea, gescoord, een rood tafeltje, 2 afwasborstels een rooie en een gele, een pan plus deksel, 2 rooie kussentjes, en een bankkleed/hoes lag bij de koopjeshoek een witte, past ie niet dan zet ik hier het merk en de grote neer en wie het eerst pmt krijgt hem van me.
maar eerst ff een lekker bakkie koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |