Jah! Voor als je zelf te lui bent om de vaat te doen bijvoorbeeldquote:
Kan je hier ook ongewenste kinderen verkopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jah! Voor als je zelf te lui bent om de vaat te doen bijvoorbeeld
2 voor de prijs van 1 bedoel je? Wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan je hier ook ongewenste kinderen verkopen?
He jammer, ik heb net een nieuwe voor Rosanne gekocht. Als ik dat had gewetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef Grunsfan het volgende:
Heeft er iemand interesse in een superschattig roze winterjasje van BFC maat 68? Gloednieuw, ribstof? Zo ja dan maak ik een foto...
Ja, maar het zijn niet twee dezelfde.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand nog 2 skipakjes in maat 80/86 liggen?Ik houd me aanbevolen!
Ik kijk morgen even voor je hoe dik het is. Volgens mij niet gevoerd, maar die kleintjes liggen niet buiten in de kou.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Stiemie, dat noppies broekje mt 62/68 is dat een "winter" broekje? En welke kleur is het?
Haha, ik wilde meer weten of het niet een dun zomerbroekje zou zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even voor je hoe dik het is. Volgens mij niet gevoerd, maar die kleintjes liggen niet buiten in de kou.Esmee heeft het in ieder geval in november ongeveer gedragen
De kleur is een beetje zandkleurig volgens mij
Amaranta, ik wil ze wel van je overnemen als er sneeuw valtquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn niet twee dezelfde.
De blauwwitte is zeker maat 86
De andere moet ik even opzoeken
beertjes (2de hands)
blauwwit (nooit gedragen)
Nee, is geen hema..geen idee meer waar die vandaan komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, Mrien! Deze vind ik leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die allebei van de Hema?
(Heb namelijk een paar Hemarokjes via MP gekocht, en die kleuren komen dan mooi overeen.)
Heb je zulke leuke rokjes niet een maatje kleiner?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vond nog een rokje die Meike te klein is geworden in haar kast.
Maat 98
[ afbeelding ]
Zit knoopsgatenelastiek in.
¤2
Het gaat deze winter of sneeuwen of regenen, was laatst op tv, dus reken er maar op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Amaranta, ik wil ze wel van je overnemen als er sneeuw valt. Ik onthoud t even en als t zover is dan pm ik je wel of je ze nog hebt, oke?
dan kun je er een v tje in maken en die naaien.quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef bodpa09 het volgende:
ja hoor, dat mag allemaal. Die badcape is idd 1 maat, ik kreeg 'em niet over M's hoofd heen. Ik zal straks de halsopening even meten, goed? Welke houten puzzel bedoel je trouwens? Die aankleed of die andere?
nytar, ik heb nog 2 Hema zwembroekjes:quote:Op maandag 27 september 2010 12:17 schreef nytar het volgende:
Heeft iemand misschien een zwembroekje maat 62?
dik of dun?quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een leuk meisjesjasje maat 62?
Ik heb nog wel een leuk rood winterjasje in maat 62. Moet ik alleen even zoeken, als je interesse hebtquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
Die eerste zou ik graag van je willen hebben! Oranje is totally onze kleurquote:Op maandag 27 september 2010 13:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
nytar, ik heb nog 2 Hema zwembroekjes:
[ afbeelding ]
sorry, niet zo scherp maar zijn nog zgan. allebei maat 56/62 maar onderste valt iets groter dan bovenste.
Je hebt PM!quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
Die eerste zou ik graag van je willen hebben! Oranje is totally onze kleur
ik ga ff kijken wat ik heb liggen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Cantare het volgende:
@Vicky: voor de herfst/winter
@Innepin: graag!
ja denk het welquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
Ik heb wel maat 80 voor je.quote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog jongensjassen in maat 74, ik heb er maar 5 voor Rienk
Maat 18 maanden staat erin (weet niet of dat gelijk is, maar Eva bijna 3 kon er laatst nog in, nét)quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb wel maat 80 voor je.
Heeft iemand nog een herfstjasje maat 86 voor Fee?
Het jasje ligt in Willows kamer en madame slaapt, maar ik vond wel een oude foto:quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Cantare het volgende:
@Vicky: voor de herfst/winter
@Innepin: graag!
Is het kikker-shirt er nog?quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef bodpa09 het volgende:
Witte longsleeve met kikker van Lipfish, maat 86-92. Nauwelijks gedragen, kleur staat M. niet. ¤ 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb wel maat 80 voor je.
Heeft iemand nog een herfstjasje maat 86 voor Fee?
Nee bedankt! Rood is niet een jassen kleur imo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef mrien het volgende:
Vlindur,
Ik heb deze jas in maat 74:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Vlindur het volgende:
Nee bedankt! Rood is niet een jassen kleur imo.
Niet voor een jongetje! Wel voor meisjesquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef Cantare het volgende:
[..]
vind ik wel! Dus ik ga voor het jasje van Innepin.
@Innepin: ik PM je!
@Mrien, Amaranta en Vicky: bedankt voor de moeite!Het spijkerjasje van Amaranta houd ik ook nog even in mijn achterhoofd.
Ik heb ze ook liggen maar dan van de Etos eigen merk. (zeer goed).quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef flowerbox het volgende:
Nog steeds in de aanbieding; zoogkopressen van Natusan
Ik misschien wel! Hoeveel wil je er voor hebben? En ophalen in A'dam denk ik?quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Bumbo seat? ik heb een roze in de aanbieding zonder play tray.
Ophalen in Amsterdam idd is wel handigquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ik misschien wel! Hoeveel wil je er voor hebben? En ophalen in A'dam denk ik?
ow, ik ben ook aan het werken, hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal anders straks al even kijken wat ik nog heb liggen, maar pin me er niet op vast want ik moet straks werken
T is bijna paars denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Mrien , als niemand dat setje wil overnemen..
ik heb opzich wel interesse in t vestje en t rokje..
dat roze niet, maakt r loeibleek..
anyway, ik hoor t wel
Fijn!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Fruppel het volgende:
Twinkly ik hou het in gedachten, mocht ik het stoeltje los kunnen verkopen dan is het uiteraard geen probleem!
Welke? Ik zoek een winterjas!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
(ik heb ook dat antracietkleurige winterjasje van de hema (met roze voering) nog.. mt 86 geloof ik
Misschien praat ik enorm voor mn beurt en bedoelt KD een hele andere hoor, sorry alvast als dat zo isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Welke? Ik zoek een winterjas!
Is de leesclubavond ook goed?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Brighteyes het volgende:neem je hem mee naar het leesclub kraamschudden?
Wil je meerijden trouwens?
Hmmzzz, mss even tussendoor nog een keertje afspreken. Ik vrees dat Oscar behoorlijk groot is en ik zou het jammer vinden als het niet meer paste.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Is de leesclubavond ook goed?
Ik moet werken op kraamschuddag en 's avonds is mijn neppie jarig.
Klopt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien praat ik enorm voor mn beurt en bedoelt KD een hele andere hoor, sorry alvast als dat zo is
Maar ik gok dat ze het over dit jasje heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je 'm vermiddag meenemen? Denk dat Daan 'm wel pastquote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja wil iemand nog een witte lange mouwen romper van villa happ maat 68
je kind moet wel smal zijn. floris' hoofd past er niet eens doorheen, door t lijfje dus
hij is ongedragen, alleen een keer gewassen.
ik hoef er niets voor te hebben.
Oosterhof heeft donker groene hangen zelfde model.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ff een oproepie
bij H&M heb je nu donkerblauwe manteltjes met van die koperen knopen
ik wil graag een maatje 86/92 maar hier zijn ze op..
zou iemand voor me kunnen kijken?
ze staan ook online, maar kleinste maat is 98
het gaat om dit schatje
[ afbeelding ]
92 mag ook
denk dat ie voor amelie nog te groot is helaas.. kleinst is mt 86/92 en die valt al ruim voor elin..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
huup gaat morgen naar de primark hoorgeen idee wie of wat (of waar) oosterhof is
![]()
ik wil best even kijken voor je kd, ik ben nog in dubio, of dat jasje, of een andere van primark, even zien hoe groot ze vallen. Hij s leuk ja
ja dat dacht ik al wel. Maar soms valt t wat kleiner, maar als ie al ruim voor Elin valt dan zal ie voor hier nog wel echt te groot zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
denk dat ie voor amelie nog te groot is helaas.. kleinst is mt 86/92 en die valt al ruim voor elin..
Dan kan je naar Rotterdam Centrum, koopgoot filiaal, daar hadden ze alle kleuren.quote:
juhpjuhp ze heeft er al 1 aangepast..en toen twijfelde ik..omdat ze nog een winterjas heeft (ze past die hemadinges maat 80 nogquote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al wel. Maar soms valt t wat kleiner, maar als ie al ruim voor Elin valt dan zal ie voor hier nog wel echt te groot zijn.
dat zwarte hema jasje bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhpjuhp ze heeft er al 1 aangepast..en toen twijfelde ik..omdat ze nog een winterjas heeft (ze past die hemadinges maat 80 nog) maar die vind ik niet meer leuk
en nu besloten m te kopen, is ie weg.. asshooooooolllleessss
Sorry, beetje laat maar even onder voorbehoud: verkocht! Ik overleg het nog even met manlief vanavond maar ik denk dat hij m ook graag wil. Dan moeten we alleen nog even kijken wanneer we m op komen halen. Je hoort vanavond even of ik m def. neem ok? Bedankt alvast!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ophalen in Amsterdam idd is wel handig
euhm....20 euro? Volgens mij heb ik er 25 voor betaald en amper gebruikt iomdat Senna vrij snel goed los zat, dus hij is niet heel erg versleten bij ons
Jij zit bij de planning van werkverschaffing ja?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oosterhof heeft donker groene hangen zelfde model.
Echt leger groen, heel leuk & stoer.
Toevallig gaat Huup daar morgen heen, gewoon even lief kijken
Ik heb net bij de H&M een maat 92 in blauw voor je gescoord. Ik heb hem meteen maar meegenomen, want het was er maar één en 86-92 hadden ze niet. Als je hem toch niet wilt oid breng ik hem wel terug. Heb ik gelijk een excuus om weer even in de H&M te snuffelen en het is op kruipafstand van mijn werk.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
idd..en er is zoveel moois
o ik zie trouwens dat die van mij een 86 is. vandaar dat ie nog past
Mocht hij Daan toch onverhoopt niet passen, dan ben ik wel geïnteresseerd...quote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja wil iemand nog een witte lange mouwen romper van villa happ maat 68
je kind moet wel smal zijn. floris' hoofd past er niet eens doorheen, door t lijfje dus
hij is ongedragen, alleen een keer gewassen.
ik hoef er niets voor te hebben.
Ja hoor, ik wacht het even af. Hij staat hier al een tijdje in de weg, dus dat kan nog wel evenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Sorry, beetje laat maar even onder voorbehoud: verkocht! Ik overleg het nog even met manlief vanavond maar ik denk dat hij m ook graag wil. Dan moeten we alleen nog even kijken wanneer we m op komen halen. Je hoort vanavond even of ik m def. neem ok? Bedankt alvast!
Hij lijkt op het oog wel te passen, maar zal 't morgen effe proberen. Zo niet, stuur ik 'm naar je door! Ik pm je morgen even.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mocht hij Daan toch onverhoopt niet passen, dan ben ik wel geïnteresseerd...
Is goed. Doe maar rustig aan hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij lijkt op het oog wel te passen, maar zal 't morgen effe proberen. Zo niet, stuur ik 'm naar je door! Ik pm je morgen even.
Is deze net zo fijn als dat andere spijkerbroekje dat ik een poosje terug van je gekocht heb?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Raissa ik heb wel eenspijkerbroek in 92 van H&M, knoopsgatenelastiek
Meike heeft hem eerst aangehad met omgeslaggen pijpen
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Z6HC6A8F.jpg
Ik zie dat de knieen zo vaal lijken, maar in het echt valt dat reuze mee.
Nou, inderdaad, dat had ik niet verwacht, want de rest in 86 past Thijs nog prima!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Meimeltje het volgende:
Suikertaartje: die trui heb ik ook in mn bestelling staan, maar dan dus in ecru/bruin. Verwacht je niet van de H&M dat hij zo klein valt he. Hier gelukkig ook in maat 86 besteld, hij is pas net naar maat 80 gegaan dus moet wel passen.
Heb je niet toevallig een foto ervan? Hij staat nu niet op de site toch?
Nu niet meerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Raissa je inbox is vol
Maar ik ga Meikes kast eens omploegen op jacht naar kleertjes.
Ik heb het 86 spul allemaal weggegeven aan een buurvrouwtje, maar wie weet heb ik nog wel wat liggen ook.
Kijk ik meteen wat voor knoop eraan zit!
Had je ook belang bij maat 92?
Sorry, veel te late reactie! Mijn man is tegen..quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wacht het even af. Hij staat hier al een tijdje in de weg, dus dat kan nog wel even
nee voor ik die berg door benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:06 schreef Raissa het volgende:
Doe je dan niet te vroeg posten zondag Karin?![]()
3 verkeersboetesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Sorry, veel te late reactie! Mijn man is tegen..Nu laat ik me daar normaal natuurlijk niet door tegenhouden, maar aangezien ik gister 3 (!!
![]()
) hoge verkeersboetes binnenkreeg, snap ik zijn koopverbod wel (even..). Misschien kan ik m binnenkort alsnog overhalen maar hopelijk kun je m aan iemand anders kwijt, sorry!!
Waar woon je? Dat winterpak wil ik namelijk wel hebben, alleen dat wordt vast pakketpost als je 't moet opsturen...quote:
Oh sorry dat pak heb ik juist vandaag naar iemand verzondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Cantare het volgende:
[..]
Waar woon je? Dat winterpak wil ik namelijk wel hebben, alleen dat wordt vast pakketpost als je 't moet opsturen...
cantare ik heb ook nog zo'n pak. mag je voor verzendkosten hebben als je wil, want heb m gekregen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Cantare het volgende:
Oh jammer! Nou ja, hoef ik ook niet meer te twijfelen over of ik het de verzendkosten waard zou vinden.
Misschien staat hier wel het een en ander tussenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:03 schreef Orea het volgende:
Ik zoek vooral broekjes en vestjes maat 62
Maar ben sowieso wel benieuwd wat voor leuks je hebt Karin! Alleen shirts heb ik echt al heel veel, maar wie weet
fruppel gaf al aan interesse te hebben in die maten en ik denk ik ook wel .. voornamelijk winter of meer zomer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook nog wat opgeruimd gisteren, volgens mij vnl 86 en wat 92 (en een zwart shirt voor KD. ) Ik heb ook schoenen
. en geen zin om foto's voor niks te maken. Anyone?
en dan de verz kosten nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:13 schreef Stiemie het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een windscherm voor voorop de fiets (vraagprijs 7,50)? Zo ja dan maak ik een foto
je kan 'm ook ophalen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan de verz kosten nog
ga je naar de meet?
ik pm je evenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
je kan 'm ook ophalen natuurlijkIn Amsterdam en komende week de mogelijkheid om naar iets in de buurt van Eindhoven mee te geven. Ik ga niet naar de meet
86 voor ameliequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Kim, schuif maar een pakketje mijn kant op winterspul maat 86 als je dat hebt.en anders maat 92 zomerspul.
Of heb je geen pakketjeszin?
ik gok van wel hoor. Ze zit nu in 80, een aantal dingen al 86.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
86 voor amelievoer je r pokon ofzo
? dat gaat ze toch nog niet passen van de winter?
Klopt inderdaad, zij was op zoek naar een windscherm.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:04 schreef bodpa09 het volgende:
Was Twinkly niet op zoek naar alleen een schermpje?
85 cm bij 1 jaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:34 schreef Kleurdoos het volgende:
je hebt jongens!en zijn die al zo'n 85 cm als ze 1 zijn ? dat is wel ontzettend lang toch voor een 1 jarige?
haha nee ik heb juist een langequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
85 cm bij 1 jaar![]()
Maat 86 is toch eigenlijk TOT 86 cm dacht ik? Kyllian had vanaf 13 maanden maat 86.
Uit een lijstje van Kyllian
05-10-2007 11 maanden en 4 dagen 9270 gram 75,5 cm
22-02-2008 15 maanden en 21 dagen 10660 gram 79 cm
Maar jij hebt natuurlijk wel een lief klein schattig meisje, of niet?
Jamaar het is hier saai op mn werk, dan doe ik graag mee aan 'dat gedoe'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha nee ik heb juist een lange
maargoed een heel gedoe om niets..ik dacht alleen dat huup misschien iets te groot gokte
In het eerste levensjaar groeit je baby enorm. Met een half jaar is zijn geboortegewicht zo ongeveer verdubbeld en na een jaar weegt de gemiddelde baby drie keer zijn geboortegewicht. Zijn lengte neemt de eerste drie maanden toe met wel 3 cm per maand. Hierna met circa 2 cm per maand en na een jaar is de gemiddelde lengte 75 cm. Jongetjes zijn gemiddeld wat zwaarder en langer dan meisjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jamaar het is hier saai op mn werk, dan doe ik graag mee aan 'dat gedoe'
En nu ben ik weer weg
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
In het eerste levensjaar groeit je baby enorm. Met een half jaar is zijn geboortegewicht zo ongeveer verdubbeld en na een jaar weegt de gemiddelde baby drie keer zijn geboortegewicht. Zijn lengte neemt de eerste drie maanden toe met wel 3 cm per maand. Hierna met circa 2 cm per maand en na een jaar is de gemiddelde lengte 75 cm. Jongetjes zijn gemiddeld wat zwaarder en langer dan meisjes.
tada je hebt gewoon lintwormpjes gemaakt jij
3x het geboortegewicht; dat is Evie inmiddels nu alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
In het eerste levensjaar groeit je baby enorm. Met een half jaar is zijn geboortegewicht zo ongeveer verdubbeld en na een jaar weegt de gemiddelde baby drie keer zijn geboortegewicht. Zijn lengte neemt de eerste drie maanden toe met wel 3 cm per maand. Hierna met circa 2 cm per maand en na een jaar is de gemiddelde lengte 75 cm. Jongetjes zijn gemiddeld wat zwaarder en langer dan meisjes.
Heb ik daar al die moeite voor gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar waren we inmiddels al over uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
3x het geboortegewicht; dat is Evie inmiddels nu al
nog 2 maanden te gaan haha
gok dat ze ook wel voorbij de 75 cm gaat; een maand geleden was ze 72 cm...
En uhhh mt 86 voor Amelie is toch niet zo raar? Evie heeft soms ook al 80 aan... (afhankelijk van het merk enzo).
kben een slome moeke geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar waren we inmiddels al over uit
t enige vergelijkinsmateriaal dat ik kan noemen is datelin Danique en mila die dragen van t winter blijkbaar 86 dragen en die zijn zo rond de 21 maanden
ze groeien gewoon wat traag na een jaar
Thijs is nu 2 jaar en (bijna) 2 maanden en heeft nog steeds maat 86quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb ook echt geen hele grote kinderen, maar maat 86 is toch normaal vanaf zo'n 1 jaarBroekmaat liep hier altijd iets achter.
Je maakt vanmiddag foto's, dan kan het er vanmiddag toch ook op? Motten we tot vanavond wachten..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga vanmiddag wel foto's maken. Aangezien er veel mensen belangstelling hebben wie het eerst reageert het eerst maalt. Er hoeft niet voor 19.00 uur ge-F5'd te worden.
Dana ook, 2 jr en 3 maanden en heel veel kleding in maat 86 nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is nu 2 jaar en (bijna) 2 maanden en heeft nog steeds maat 86
ik dacht dat ik een kleintje hadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dana ook, 2 jr en 3 maanden en heel veel kleding in maat 86 nog
Ik heb ook nog wat lange mouwen en rompers staan in 62 en 68quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
62/68 hier, voornamelijk dingen met lange mouwen en nog wat rompertjes!
Succes alvast Karin!
Doe es effe foto's of een linkje, ben wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Popples het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een kleintje had![]()
maar hier met 2.5 jaar maat 92 waar ze net maand in zit.
oeh maat 92 heb wel interesse.
ik heb ook weer gigantisch veelzowel jongens als meisjes.
oef dan moet ik morgen even doen. meisjes en jongens liggen door elkaar. welke maat zoek je? dan kan ik misschien vanavond nog even door de dozen gaan. voor ze weer naar een kledingbeurs gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Doe es effe foto's of een linkje, ben wel nieuwsgierig
jongens mt74 en mt80, maar kijk maar hoor er is geen haast bijquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:51 schreef Popples het volgende:
[..]
oef dan moet ik morgen even doen. meisjes en jongens liggen door elkaar. welke maat zoek je? dan kan ik misschien vanavond nog even door de dozen gaan.
Klopt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zij was op zoek naar een windscherm.
Ja volgens mij wel, maar zal nog even tnt checkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Ik moet het nog overleggen hoor Stiemie, verzendkosten zijn 6,75 toch?
JE inbox is vol, pm gekregen en tis goed meisquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog even wat dingetjes toegevoegd
komt allemaal net uit Lars' kast, veel merk, zoals Mexx, Noppies en BFC
Jongens maat 74
Wat wou je er voor hebben? Die vraag had je nog niet beantwoord geloof ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:51 schreef Popples het volgende:
mrien ik ben jou helemaal vergeten met de speenkoord.maar ik heb hem eindelijk gevonden na 5 dozen. wil je hem nog?
Deze dus..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:43 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog belang bij een blauwe boxspiraal?
Ik heb een boxkleed met 2 bogen gekocht, dus deze is eigenlijk overbodig geworden.
Wij gebruikten die in de maxicosi en nu speelt Rienk er nog mee, want het rammelt allemaal zo leukquote:
T lijkt me wel een warm pak. Ook vanwege de binnenkant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
@Sonnetje: zou dat pak iets voor op wintersport zijn voor Elise, denk je? Wat voor plaatje zit erop (dat denk ik tenminste te zien)?
Edit: lol, zie net je pm. Wat lief dat je aan me dacht!
Dit is de juiste linkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef snakelady het volgende:
Het kamertje van Nika staat te koop, misschien iemand hier interesse.
www.marktplaats.nl
384336642
Heb je een hele foto?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef mefke79 het volgende:
Crosspost uit het doekentopic:
Dames, ik gooi mijn MT in de verkoop. Hij komt van Mamamerel, is een half jaar oud en is zwart met petrolblauw. Beide kleuren zijn corduroy. Foto van de kleur:
[ afbeelding ]
Ik zat zelf te denken aan 50 euro. Graag pm bij belangstelling!
Hij staat ook op marktplaats, ik heb daar al een bieder maar ze kan allicht even kijken, ik wil jullie best voorrang geven op de bieder (heb nog niet gereageerd daarop namelijk). Als ze zoekt op houten megastal vindt ze hem wel. Ze kan me via daar ook mailen als ze hem wil, wel even melden dat ze via Fok komtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk voor mijn neefje.. Ik ga even in overleg met mijn zusje
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet ik nietzal ik even voor moeten kijken maar kan niet nu want madam is in bed
Mocht iemand van hier ze gekocht hebben, roep ff, dat scheelt me weer zoeken
Ik kan er ook nog wel 1 meesturen (want ik heb nog niks gepostquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan nog wel een paar (spijker)broekjes maat 68 gebruiken (die een beetje ruim om de benen vallen dus niet te smalle pijpen).
Eigenlijk geen idee. Werd het specifiek verkocht als meisjesbroekje? Als er geen applicaties opzitten lijkt het me geen probleem. Als ze maar ruim om de benen vallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb 1 of twee spijkerbroekjes van Hema in maat 68, happy. Geen idee of er een verschil zit tussen jongens en meisjesbroekjes, maar ik heb er minstens 1, maar volgens mij dus zelfs 2.
Foeiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel 1 meesturen (want ik heb nog niks gepost)
hihi
Nee, niet specifiek, gewoon uit de stapel spijkerbroekjes gegraaid bij de rommelige Hema bij mij om de hoek. Ikz ag dat de worker die ik laatst heb gekocht, bij een ander filiaal bij de jongensbroekjes hangt, bijv. Zo goed georganiseerd is die van onsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Werd het specifiek verkocht als meisjesbroekje? Als er geen applicaties opzitten lijkt het me geen probleem. Als ze maar ruim om de benen vallen.
ja graagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek, gewoon uit de stapel spijkerbroekjes gegraaid bij de rommelige Hema bij mij om de hoek. Ikz ag dat de worker die ik laatst heb gekocht, bij een ander filiaal bij de jongensbroekjes hangt, bijv. Zo goed georganiseerd is die van ons
Ik zal vanavond even een foto maken als je wil.
Oh, ik hoopte ook leuke Dyon kleertjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:27 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb hier nog een Tummytub standaard en tummytub.
Standaard is wit metaal, tummytub zilver.
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=161&merk=1546
Vraagprijs: 22,50
[ afbeelding ]
Lol. Sorry eigenlijk gaat hier alles naar vriendinnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte ook leuke Dyon kleertjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Lol. Sorry eigenlijk gaat hier alles naar vriendinnen.
Maar zijn Dyon kleertjes dan ook een beetje jouw smaak?![]()
Welke maat zoek je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |