Nou, inderdaad, dat had ik niet verwacht, want de rest in 86 past Thijs nog prima!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Meimeltje het volgende:
Suikertaartje: die trui heb ik ook in mn bestelling staan, maar dan dus in ecru/bruin. Verwacht je niet van de H&M dat hij zo klein valt he. Hier gelukkig ook in maat 86 besteld, hij is pas net naar maat 80 gegaan dus moet wel passen.
Heb je niet toevallig een foto ervan? Hij staat nu niet op de site toch?
Nu niet meerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Raissa je inbox is vol
Maar ik ga Meikes kast eens omploegen op jacht naar kleertjes.
Ik heb het 86 spul allemaal weggegeven aan een buurvrouwtje, maar wie weet heb ik nog wel wat liggen ook.
Kijk ik meteen wat voor knoop eraan zit!
Had je ook belang bij maat 92?
Sorry, veel te late reactie! Mijn man is tegen..quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wacht het even af. Hij staat hier al een tijdje in de weg, dus dat kan nog wel even
nee voor ik die berg door benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:06 schreef Raissa het volgende:
Doe je dan niet te vroeg posten zondag Karin?![]()
3 verkeersboetesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Sorry, veel te late reactie! Mijn man is tegen..Nu laat ik me daar normaal natuurlijk niet door tegenhouden, maar aangezien ik gister 3 (!!
![]()
) hoge verkeersboetes binnenkreeg, snap ik zijn koopverbod wel (even..). Misschien kan ik m binnenkort alsnog overhalen maar hopelijk kun je m aan iemand anders kwijt, sorry!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |