Oosterhof heeft donker groene hangen zelfde model.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ff een oproepie
bij H&M heb je nu donkerblauwe manteltjes met van die koperen knopen
ik wil graag een maatje 86/92 maar hier zijn ze op..
zou iemand voor me kunnen kijken?
ze staan ook online, maar kleinste maat is 98
het gaat om dit schatje
[ afbeelding ]
92 mag ook
denk dat ie voor amelie nog te groot is helaas.. kleinst is mt 86/92 en die valt al ruim voor elin..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
huup gaat morgen naar de primark hoorgeen idee wie of wat (of waar) oosterhof is
![]()
ik wil best even kijken voor je kd, ik ben nog in dubio, of dat jasje, of een andere van primark, even zien hoe groot ze vallen. Hij s leuk ja
ja dat dacht ik al wel. Maar soms valt t wat kleiner, maar als ie al ruim voor Elin valt dan zal ie voor hier nog wel echt te groot zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
denk dat ie voor amelie nog te groot is helaas.. kleinst is mt 86/92 en die valt al ruim voor elin..
Dan kan je naar Rotterdam Centrum, koopgoot filiaal, daar hadden ze alle kleuren.quote:
juhpjuhp ze heeft er al 1 aangepast..en toen twijfelde ik..omdat ze nog een winterjas heeft (ze past die hemadinges maat 80 nogquote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al wel. Maar soms valt t wat kleiner, maar als ie al ruim voor Elin valt dan zal ie voor hier nog wel echt te groot zijn.
dat zwarte hema jasje bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhpjuhp ze heeft er al 1 aangepast..en toen twijfelde ik..omdat ze nog een winterjas heeft (ze past die hemadinges maat 80 nog) maar die vind ik niet meer leuk
en nu besloten m te kopen, is ie weg.. asshooooooolllleessss
Sorry, beetje laat maar even onder voorbehoud: verkocht! Ik overleg het nog even met manlief vanavond maar ik denk dat hij m ook graag wil. Dan moeten we alleen nog even kijken wanneer we m op komen halen. Je hoort vanavond even of ik m def. neem ok? Bedankt alvast!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ophalen in Amsterdam idd is wel handig
euhm....20 euro? Volgens mij heb ik er 25 voor betaald en amper gebruikt iomdat Senna vrij snel goed los zat, dus hij is niet heel erg versleten bij ons
Jij zit bij de planning van werkverschaffing ja?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oosterhof heeft donker groene hangen zelfde model.
Echt leger groen, heel leuk & stoer.
Toevallig gaat Huup daar morgen heen, gewoon even lief kijken
Ik heb net bij de H&M een maat 92 in blauw voor je gescoord. Ik heb hem meteen maar meegenomen, want het was er maar één en 86-92 hadden ze niet. Als je hem toch niet wilt oid breng ik hem wel terug. Heb ik gelijk een excuus om weer even in de H&M te snuffelen en het is op kruipafstand van mijn werk.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
idd..en er is zoveel moois
o ik zie trouwens dat die van mij een 86 is. vandaar dat ie nog past
Mocht hij Daan toch onverhoopt niet passen, dan ben ik wel geïnteresseerd...quote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja wil iemand nog een witte lange mouwen romper van villa happ maat 68
je kind moet wel smal zijn. floris' hoofd past er niet eens doorheen, door t lijfje dus
hij is ongedragen, alleen een keer gewassen.
ik hoef er niets voor te hebben.
Ja hoor, ik wacht het even af. Hij staat hier al een tijdje in de weg, dus dat kan nog wel evenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Sorry, beetje laat maar even onder voorbehoud: verkocht! Ik overleg het nog even met manlief vanavond maar ik denk dat hij m ook graag wil. Dan moeten we alleen nog even kijken wanneer we m op komen halen. Je hoort vanavond even of ik m def. neem ok? Bedankt alvast!
Hij lijkt op het oog wel te passen, maar zal 't morgen effe proberen. Zo niet, stuur ik 'm naar je door! Ik pm je morgen even.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mocht hij Daan toch onverhoopt niet passen, dan ben ik wel geïnteresseerd...
Is goed. Doe maar rustig aan hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij lijkt op het oog wel te passen, maar zal 't morgen effe proberen. Zo niet, stuur ik 'm naar je door! Ik pm je morgen even.
Is deze net zo fijn als dat andere spijkerbroekje dat ik een poosje terug van je gekocht heb?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Raissa ik heb wel eenspijkerbroek in 92 van H&M, knoopsgatenelastiek
Meike heeft hem eerst aangehad met omgeslaggen pijpen
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Z6HC6A8F.jpg
Ik zie dat de knieen zo vaal lijken, maar in het echt valt dat reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |