Het jasje ligt in Willows kamer en madame slaapt, maar ik vond wel een oude foto:quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Cantare het volgende:
@Vicky: voor de herfst/winter
@Innepin: graag!
Is het kikker-shirt er nog?quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef bodpa09 het volgende:
Witte longsleeve met kikker van Lipfish, maat 86-92. Nauwelijks gedragen, kleur staat M. niet. ¤ 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb wel maat 80 voor je.
Heeft iemand nog een herfstjasje maat 86 voor Fee?
Nee bedankt! Rood is niet een jassen kleur imo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef mrien het volgende:
Vlindur,
Ik heb deze jas in maat 74:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Vlindur het volgende:
Nee bedankt! Rood is niet een jassen kleur imo.
Niet voor een jongetje! Wel voor meisjesquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef Cantare het volgende:
[..]
vind ik wel! Dus ik ga voor het jasje van Innepin.
@Innepin: ik PM je!
@Mrien, Amaranta en Vicky: bedankt voor de moeite!Het spijkerjasje van Amaranta houd ik ook nog even in mijn achterhoofd.
Ik heb ze ook liggen maar dan van de Etos eigen merk. (zeer goed).quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef flowerbox het volgende:
Nog steeds in de aanbieding; zoogkopressen van Natusan
Ik misschien wel! Hoeveel wil je er voor hebben? En ophalen in A'dam denk ik?quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Bumbo seat? ik heb een roze in de aanbieding zonder play tray.
Ophalen in Amsterdam idd is wel handigquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ik misschien wel! Hoeveel wil je er voor hebben? En ophalen in A'dam denk ik?
ow, ik ben ook aan het werken, hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal anders straks al even kijken wat ik nog heb liggen, maar pin me er niet op vast want ik moet straks werken
T is bijna paars denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Mrien , als niemand dat setje wil overnemen..
ik heb opzich wel interesse in t vestje en t rokje..
dat roze niet, maakt r loeibleek..
anyway, ik hoor t wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |