Fijn!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Fruppel het volgende:
Twinkly ik hou het in gedachten, mocht ik het stoeltje los kunnen verkopen dan is het uiteraard geen probleem!
Welke? Ik zoek een winterjas!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
(ik heb ook dat antracietkleurige winterjasje van de hema (met roze voering) nog.. mt 86 geloof ik
Misschien praat ik enorm voor mn beurt en bedoelt KD een hele andere hoor, sorry alvast als dat zo isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Welke? Ik zoek een winterjas!
Is de leesclubavond ook goed?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Brighteyes het volgende:neem je hem mee naar het leesclub kraamschudden?
Wil je meerijden trouwens?
Hmmzzz, mss even tussendoor nog een keertje afspreken. Ik vrees dat Oscar behoorlijk groot is en ik zou het jammer vinden als het niet meer paste.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Is de leesclubavond ook goed?
Ik moet werken op kraamschuddag en 's avonds is mijn neppie jarig.
Klopt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien praat ik enorm voor mn beurt en bedoelt KD een hele andere hoor, sorry alvast als dat zo is
Maar ik gok dat ze het over dit jasje heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je 'm vermiddag meenemen? Denk dat Daan 'm wel pastquote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja wil iemand nog een witte lange mouwen romper van villa happ maat 68
je kind moet wel smal zijn. floris' hoofd past er niet eens doorheen, door t lijfje dus
hij is ongedragen, alleen een keer gewassen.
ik hoef er niets voor te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |