Waar woon je? Dat winterpak wil ik namelijk wel hebben, alleen dat wordt vast pakketpost als je 't moet opsturen...quote:
Oh sorry dat pak heb ik juist vandaag naar iemand verzondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Cantare het volgende:
[..]
Waar woon je? Dat winterpak wil ik namelijk wel hebben, alleen dat wordt vast pakketpost als je 't moet opsturen...
cantare ik heb ook nog zo'n pak. mag je voor verzendkosten hebben als je wil, want heb m gekregen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Cantare het volgende:
Oh jammer! Nou ja, hoef ik ook niet meer te twijfelen over of ik het de verzendkosten waard zou vinden.
Misschien staat hier wel het een en ander tussenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:03 schreef Orea het volgende:
Ik zoek vooral broekjes en vestjes maat 62
Maar ben sowieso wel benieuwd wat voor leuks je hebt Karin! Alleen shirts heb ik echt al heel veel, maar wie weet
fruppel gaf al aan interesse te hebben in die maten en ik denk ik ook wel .. voornamelijk winter of meer zomer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook nog wat opgeruimd gisteren, volgens mij vnl 86 en wat 92 (en een zwart shirt voor KD. ) Ik heb ook schoenen
. en geen zin om foto's voor niks te maken. Anyone?
en dan de verz kosten nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:13 schreef Stiemie het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een windscherm voor voorop de fiets (vraagprijs 7,50)? Zo ja dan maak ik een foto
je kan 'm ook ophalen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan de verz kosten nog
ga je naar de meet?
ik pm je evenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
je kan 'm ook ophalen natuurlijkIn Amsterdam en komende week de mogelijkheid om naar iets in de buurt van Eindhoven mee te geven. Ik ga niet naar de meet
86 voor ameliequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Kim, schuif maar een pakketje mijn kant op winterspul maat 86 als je dat hebt.en anders maat 92 zomerspul.
Of heb je geen pakketjeszin?
ik gok van wel hoor. Ze zit nu in 80, een aantal dingen al 86.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
86 voor amelievoer je r pokon ofzo
? dat gaat ze toch nog niet passen van de winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |