T lijkt me wel een warm pak. Ook vanwege de binnenkant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
@Sonnetje: zou dat pak iets voor op wintersport zijn voor Elise, denk je? Wat voor plaatje zit erop (dat denk ik tenminste te zien)?
Edit: lol, zie net je pm. Wat lief dat je aan me dacht!
Dit is de juiste linkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef snakelady het volgende:
Het kamertje van Nika staat te koop, misschien iemand hier interesse.
www.marktplaats.nl
384336642
Heb je een hele foto?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef mefke79 het volgende:
Crosspost uit het doekentopic:
Dames, ik gooi mijn MT in de verkoop. Hij komt van Mamamerel, is een half jaar oud en is zwart met petrolblauw. Beide kleuren zijn corduroy. Foto van de kleur:
[ afbeelding ]
Ik zat zelf te denken aan 50 euro. Graag pm bij belangstelling!
Hij staat ook op marktplaats, ik heb daar al een bieder maar ze kan allicht even kijken, ik wil jullie best voorrang geven op de bieder (heb nog niet gereageerd daarop namelijk). Als ze zoekt op houten megastal vindt ze hem wel. Ze kan me via daar ook mailen als ze hem wil, wel even melden dat ze via Fok komtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk voor mijn neefje.. Ik ga even in overleg met mijn zusje
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet ik nietzal ik even voor moeten kijken maar kan niet nu want madam is in bed
Mocht iemand van hier ze gekocht hebben, roep ff, dat scheelt me weer zoeken
Ik kan er ook nog wel 1 meesturen (want ik heb nog niks gepostquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan nog wel een paar (spijker)broekjes maat 68 gebruiken (die een beetje ruim om de benen vallen dus niet te smalle pijpen).
Eigenlijk geen idee. Werd het specifiek verkocht als meisjesbroekje? Als er geen applicaties opzitten lijkt het me geen probleem. Als ze maar ruim om de benen vallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb 1 of twee spijkerbroekjes van Hema in maat 68, happy. Geen idee of er een verschil zit tussen jongens en meisjesbroekjes, maar ik heb er minstens 1, maar volgens mij dus zelfs 2.
Foeiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel 1 meesturen (want ik heb nog niks gepost)
hihi
Nee, niet specifiek, gewoon uit de stapel spijkerbroekjes gegraaid bij de rommelige Hema bij mij om de hoek. Ikz ag dat de worker die ik laatst heb gekocht, bij een ander filiaal bij de jongensbroekjes hangt, bijv. Zo goed georganiseerd is die van onsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Werd het specifiek verkocht als meisjesbroekje? Als er geen applicaties opzitten lijkt het me geen probleem. Als ze maar ruim om de benen vallen.
ja graagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek, gewoon uit de stapel spijkerbroekjes gegraaid bij de rommelige Hema bij mij om de hoek. Ikz ag dat de worker die ik laatst heb gekocht, bij een ander filiaal bij de jongensbroekjes hangt, bijv. Zo goed georganiseerd is die van ons
Ik zal vanavond even een foto maken als je wil.
Oh, ik hoopte ook leuke Dyon kleertjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:27 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb hier nog een Tummytub standaard en tummytub.
Standaard is wit metaal, tummytub zilver.
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=161&merk=1546
Vraagprijs: 22,50
[ afbeelding ]
Lol. Sorry eigenlijk gaat hier alles naar vriendinnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte ook leuke Dyon kleertjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Lol. Sorry eigenlijk gaat hier alles naar vriendinnen.
Maar zijn Dyon kleertjes dan ook een beetje jouw smaak?![]()
Welke maat zoek je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |