Jah! Voor als je zelf te lui bent om de vaat te doen bijvoorbeeldquote:
Kan je hier ook ongewenste kinderen verkopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jah! Voor als je zelf te lui bent om de vaat te doen bijvoorbeeld
2 voor de prijs van 1 bedoel je? Wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan je hier ook ongewenste kinderen verkopen?
He jammer, ik heb net een nieuwe voor Rosanne gekocht. Als ik dat had gewetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef Grunsfan het volgende:
Heeft er iemand interesse in een superschattig roze winterjasje van BFC maat 68? Gloednieuw, ribstof? Zo ja dan maak ik een foto...
Ja, maar het zijn niet twee dezelfde.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand nog 2 skipakjes in maat 80/86 liggen?Ik houd me aanbevolen!
Ik kijk morgen even voor je hoe dik het is. Volgens mij niet gevoerd, maar die kleintjes liggen niet buiten in de kou.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Stiemie, dat noppies broekje mt 62/68 is dat een "winter" broekje? En welke kleur is het?
Haha, ik wilde meer weten of het niet een dun zomerbroekje zou zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even voor je hoe dik het is. Volgens mij niet gevoerd, maar die kleintjes liggen niet buiten in de kou.Esmee heeft het in ieder geval in november ongeveer gedragen
De kleur is een beetje zandkleurig volgens mij
Amaranta, ik wil ze wel van je overnemen als er sneeuw valtquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn niet twee dezelfde.
De blauwwitte is zeker maat 86
De andere moet ik even opzoeken
beertjes (2de hands)
blauwwit (nooit gedragen)
Nee, is geen hema..geen idee meer waar die vandaan komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, Mrien! Deze vind ik leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die allebei van de Hema?
(Heb namelijk een paar Hemarokjes via MP gekocht, en die kleuren komen dan mooi overeen.)
Heb je zulke leuke rokjes niet een maatje kleiner?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vond nog een rokje die Meike te klein is geworden in haar kast.
Maat 98
[ afbeelding ]
Zit knoopsgatenelastiek in.
¤2
Het gaat deze winter of sneeuwen of regenen, was laatst op tv, dus reken er maar op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Amaranta, ik wil ze wel van je overnemen als er sneeuw valt. Ik onthoud t even en als t zover is dan pm ik je wel of je ze nog hebt, oke?
dan kun je er een v tje in maken en die naaien.quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef bodpa09 het volgende:
ja hoor, dat mag allemaal. Die badcape is idd 1 maat, ik kreeg 'em niet over M's hoofd heen. Ik zal straks de halsopening even meten, goed? Welke houten puzzel bedoel je trouwens? Die aankleed of die andere?
nytar, ik heb nog 2 Hema zwembroekjes:quote:Op maandag 27 september 2010 12:17 schreef nytar het volgende:
Heeft iemand misschien een zwembroekje maat 62?
dik of dun?quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een leuk meisjesjasje maat 62?
Ik heb nog wel een leuk rood winterjasje in maat 62. Moet ik alleen even zoeken, als je interesse hebtquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
Die eerste zou ik graag van je willen hebben! Oranje is totally onze kleurquote:Op maandag 27 september 2010 13:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
nytar, ik heb nog 2 Hema zwembroekjes:
[ afbeelding ]
sorry, niet zo scherp maar zijn nog zgan. allebei maat 56/62 maar onderste valt iets groter dan bovenste.
Je hebt PM!quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
Die eerste zou ik graag van je willen hebben! Oranje is totally onze kleur
ik ga ff kijken wat ik heb liggen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Cantare het volgende:
@Vicky: voor de herfst/winter
@Innepin: graag!
ja denk het welquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
Ik heb wel maat 80 voor je.quote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog jongensjassen in maat 74, ik heb er maar 5 voor Rienk
Maat 18 maanden staat erin (weet niet of dat gelijk is, maar Eva bijna 3 kon er laatst nog in, nét)quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb wel maat 80 voor je.
Heeft iemand nog een herfstjasje maat 86 voor Fee?
Het jasje ligt in Willows kamer en madame slaapt, maar ik vond wel een oude foto:quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Cantare het volgende:
@Vicky: voor de herfst/winter
@Innepin: graag!
Is het kikker-shirt er nog?quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef bodpa09 het volgende:
Witte longsleeve met kikker van Lipfish, maat 86-92. Nauwelijks gedragen, kleur staat M. niet. ¤ 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb wel maat 80 voor je.
Heeft iemand nog een herfstjasje maat 86 voor Fee?
Nee bedankt! Rood is niet een jassen kleur imo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef mrien het volgende:
Vlindur,
Ik heb deze jas in maat 74:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Vlindur het volgende:
Nee bedankt! Rood is niet een jassen kleur imo.
Niet voor een jongetje! Wel voor meisjesquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef Cantare het volgende:
[..]
vind ik wel! Dus ik ga voor het jasje van Innepin.
@Innepin: ik PM je!
@Mrien, Amaranta en Vicky: bedankt voor de moeite!Het spijkerjasje van Amaranta houd ik ook nog even in mijn achterhoofd.
Ik heb ze ook liggen maar dan van de Etos eigen merk. (zeer goed).quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef flowerbox het volgende:
Nog steeds in de aanbieding; zoogkopressen van Natusan
Ik misschien wel! Hoeveel wil je er voor hebben? En ophalen in A'dam denk ik?quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Bumbo seat? ik heb een roze in de aanbieding zonder play tray.
Ophalen in Amsterdam idd is wel handigquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ik misschien wel! Hoeveel wil je er voor hebben? En ophalen in A'dam denk ik?
ow, ik ben ook aan het werken, hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal anders straks al even kijken wat ik nog heb liggen, maar pin me er niet op vast want ik moet straks werken
T is bijna paars denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Mrien , als niemand dat setje wil overnemen..
ik heb opzich wel interesse in t vestje en t rokje..
dat roze niet, maakt r loeibleek..
anyway, ik hoor t wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |