Komt ie, alle prijzen zonder verzendkosten, alles past in een envelop, behalve de jas denk ik. Ophalen mag ook, regio 040/0492. Kleding is tweedehands, niet door Driekus gedragen. Ik heb er richt prijzen bij staan, maar onderhandelen kan ook hoor, pm maar.
Vestje Zarababy grijs, blauw en bruin. Maat 9-12 maanden, 78 cm (volgens het label) Met rits en zakjes. 5 euro? GERESERVEERD
Twee shirtjes, oranje en geel. Korte mouw. Geel met opdruk, Mexx, zit klein vlekje in. Geen idee of dat eruit gaat, ik heb em niet gewassen. Maat 80
Oranje is van Ducky Beau. Maat 80. Opdruk is geel en groen en achterop zit een soort van applicatie met DB erop.
Samen 5 euro.
afbeelding Knaloranje shirt van Mexx met lange mouwen, maat 80, letters MEXX erop geborduurd. Kleine applicatie op de mouw. GERESERVEERD
afbeelding afbeelding Broekje lichte spijkerstof, met oranje lintje eraan. Ducky Beau, maat 80. Met kniestukken. Ziet er nog goed uit. 5 euro GERESERVEERD
afbeelding afbeelding Spijkerbroek van MEXX, met kniezakken. Accenten in oranje. Broek is gevoerd. Ook maat 80. 5 euro
GERESERVEERD
Winterjas van Mexx. Ziet er nog prima uit. Rood, achterkant grijs vlak, dik en gevoerd. Capuchon kan er af. 10 euro?