oef dan moet ik morgen even doen. meisjes en jongens liggen door elkaar. welke maat zoek je? dan kan ik misschien vanavond nog even door de dozen gaan. voor ze weer naar een kledingbeurs gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Doe es effe foto's of een linkje, ben wel nieuwsgierig
jongens mt74 en mt80, maar kijk maar hoor er is geen haast bijquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:51 schreef Popples het volgende:
[..]
oef dan moet ik morgen even doen. meisjes en jongens liggen door elkaar. welke maat zoek je? dan kan ik misschien vanavond nog even door de dozen gaan.
Klopt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, zij was op zoek naar een windscherm.
Ja volgens mij wel, maar zal nog even tnt checkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Ik moet het nog overleggen hoor Stiemie, verzendkosten zijn 6,75 toch?
JE inbox is vol, pm gekregen en tis goed meisquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog even wat dingetjes toegevoegd
komt allemaal net uit Lars' kast, veel merk, zoals Mexx, Noppies en BFC
Jongens maat 74
Wat wou je er voor hebben? Die vraag had je nog niet beantwoord geloof ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:51 schreef Popples het volgende:
mrien ik ben jou helemaal vergeten met de speenkoord.maar ik heb hem eindelijk gevonden na 5 dozen. wil je hem nog?
Deze dus..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:43 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog belang bij een blauwe boxspiraal?
Ik heb een boxkleed met 2 bogen gekocht, dus deze is eigenlijk overbodig geworden.
Wij gebruikten die in de maxicosi en nu speelt Rienk er nog mee, want het rammelt allemaal zo leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |