quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hara lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor ze doorgaans snel dood is.
Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. Hara is echter altijd de lul
Iedereen is dorp tochquote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in mee. Ik ben dorp en ben tegen geweld, ik wil juist zorgen dat het geweld jegens mijn dorp stopt,
.
dan heb je toch geen spelquote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen is dorp toch![]()
En de maffia hoeft van jou ook niet dood?
Mafia is niet mijn dorpquote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen is dorp toch![]()
En de maffia hoeft van jou ook niet dood?
Dan heb ik eerst een speciale rol nodigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak het spannend.
HEUJ! Je hebt mijn campagne gemist zeker?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Etcetera het volgende:
Hara for president, je kent het spel, je bent best goed met de hints en als je nu maffia bent vind ik dat stom
Mijn campagne dan:quote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon campagne voeren...
Die van Hara vind ik al leukEn ja ik ben omkoopbaar
![]()
Harajuku 4 burgemeesterquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia is niet mijn dorpJa, de mafia dood ik wel maar niet mensen die nog wel eens dorp zouden kunnen zijn
Ik ga even met de hond uit, wil iemand mijn campagne even overnemen?
Keep talking en misschien switch ik nogquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ! Je hebt mijn campagne gemist zeker?
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
EN IK DAN?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Harajuku 4 burgemeester![]()
StijnDa 4 president
Ik had ook al pullen thee en stroopwafels en nog meer lekkers op tafel gezet?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Keep talking en misschien switch ik nog
Mag dat ja? Of moet je bij je eerste stem blijven?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Tot hoe laat kan ik nog switchen van stem?
Doe eens het goede lijstje nemenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef -Engel- het volgende:
## Tombolafan >>> al verwerkt in het lijstje hieronder
Harajuku (4) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc
Timmmm (0)
tombolafan (2) Sheepcidus, -Engel-
StijnDa (0)
...zooooo.... gestemd.....
tnx voor de theeen eens kijken of je BM wordt
Je mag switchen. Daarom kan het spannend worden mits goed campagnequote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag dat ja? Of moet je bij je eerste stem blijven?
Nederlandse spelling is met dubbel F. Dat plaatje heb ik dus niet gemaaktquote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Is het eigenlijk Maffia, of Mafia?
In de tt staat het met dubbel f, maar in het plaatje met 1 f
Yay, ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt, dat werpt nu zijn vruchten af!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Harajuru 4 burgemeester![]()
StijnDa 4 president![]()
Tombolafan 4 supermarkteigenaar
Je hebt gezocht op het woord: mafia.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook noob hoor, pas 2x meegedaan ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ! Je hebt mijn campagne gemist zeker?
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
Ik dacht wel dat jij geknipt zou zijn voor die job.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yay, ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt, dat werpt nu zijn vruchten af!
Morgenavond ergensquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Maarre, de deadline? Ik ga gamen namelijk
Hangt af van in welke taal je het schijft:quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk Nederlandsquote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Hangt af van in welke taal je het schijft:
Maffia (Italiaans: Mafia, met één f) is de naam van een geheel van geheime criminele organisaties, georganiseerd in afdelingen
Medische Maffiaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt gezocht op het woord: mafia.
maf·fia de; v(m) -’s 1 geheime bond van misdadigers op Sicilië 2 grootscheepse, georganiseerde wereld vd misdaad 3 (min) besloten wereldje: medische ~
Ik heb ooit een winkeldief aangehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij geknipt zou zijn voor die job.
Houdt de maffia buiten he!![]()
Wil er verder nog iemand solliciteren?
De velddokter en de gekke dokter samenquote:
Je bent perfect voor deze baanquote:Ik heb ooit een winkeldief aangehoudenEn die man bleek voor nog veel meer gezocht te worden!
Hij zat bij de maffia? Want dat zou wel een goede reden zijn om op jou te stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Medische Maffia
[..]
Ik heb ooit een winkeldief aangehoudenEn die man bleek voor nog veel meer gezocht te worden!
Wij hebben hier geen maffiaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zat bij de maffia? Want dat zou wel een goede reden zijn om op jou te stemmen natuurlijk
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Tot hoe laat kan ik nog switchen van stem?
We krijgen vrijdag pas hints, dus veel gameplezierquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Maarre, de deadline? Ik ga gamen namelijk
quote:
Stem maar op mijquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Prima, wie gaat er nou burgemeester worden?
Ik als ik klaar ben met mijn comebackquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Prima, wie gaat er nou burgemeester worden?
Ik wilde juist zeggen dat ik altijd vertrouwen heb in Etc, maar zo kan ze me an t carbidquote:
Zo... Ik ga deze post maar even quoten en aan Etc pmmenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde juist zeggen dat ik altijd vertrouwen heb in Etc, maar zo kan ze me an t carbid
Bewijs eerst maar dat ze maffia is anders kost het je alsnog mijn stemquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde juist zeggen dat ik altijd vertrouwen heb in Etc, maar zo kan ze me an t carbid
Ik zeg nergens dat ze mafia is dus ik ga ook niet bewijzen dat ze mafia isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat ze maffia is anders kost het je alsnog mijn stem
Dat gaat over Etc die ik lief vond maar die ineens op een ander wil stemmen, en dat is flauwquote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit dan als kandidaat burgemeester?
We gaan geen dorpelingen afmaken he.
Dus als je een dorpsgenoot flauw vindt over een paar dagen en je bent gekozen tot burgemeester laat je diegene lynchen? Dat is geen goede reclamequote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat over Etc die ik lief vond maar die ineens op een ander wil stemmen, en dat is flauw.
Ik zeg toch niet dat ik het doequote:
Waarom maken we dan campagnequote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het doeIk heb het volste vertrouwen in jou, heb niet eens een campagne post gelezen voor ik ging stemmen
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te makenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus als je een dorpsgenoot flauw vindt over een paar dagen en je bent gekozen tot burgemeester laat je diegene lynchen? Dat is geen goede reclame
Omdat het het doel is om mensen te overtuigen natuurlijk.quote:
Je wilde me gewoon zien zweten dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het doeIk heb het volste vertrouwen in jou, heb niet eens een campagne post gelezen voor ik ging stemmen
Lekker weer haraquote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga echt niet op iemand stemmen die het spel niet eens kent hoor, dan kan ik net zo goed als schietschijf voor de mafia gaan klaarliggen.
Harajuku (4) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc
Timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
En dan ook nog denken dat ik die opmerking ongelofelijk serieus ga nemen hequote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te maken
Ja, bij jou misschien, maar in de rest van Nederland betekent het gewoon dat je haar af wil knallen hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat, nee, ik heb geen carbid het is een gezegde "ze kan me de rug op" waarom probeer je me zwart te maken
Ja schatje, als ik op jou stem lever ik mijn dorpjes over aan een catastrofe, dat ga ik niet doen natuurlijk!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wilde me gewoon zien zweten dus?
Je hebt ze anders niet teruggelezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat het het doel is om mensen te overtuigen natuurlijk.
Etc heeft dat niet nodig, die kent mijn kwaliteiten van de vorige rondes, die spreken voor zich.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ze anders niet teruggelezen
Weet je hoe fucking saai dat begint te wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Etc is altijd dorp zonder speciale rol
Ik snapte het wel hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bij jou misschien, maar in de rest van Nederland betekent het gewoon dat je haar af wil knallen hoor
Ja,quote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking saai dat begint te worden
Veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga kinderen in bed leggen en een film kijken. Ik geloof in Hara als BM, al wordt t mn dood
Tot straks
Oooooh gezegdequote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het heeft dus wel z'n voordelenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,.
Maar daardoor heb ik altijd maar weinig nodig om jou te geloven. Als jij ineens mafia bent krijg ik een hartaanval denk ik
Huh, Beach heeft toch niet op mij gestemd?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga voor tombolafan
Harajuku (5) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach
Timmmm (1) Hara
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT.
StijnDa (0)
Whahahahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,.
Maar daardoor heb ik altijd maar weinig nodig om jou te geloven. Als jij ineens mafia bent krijg ik een hartaanval denk ik
Dat is toch geen slowchat?quote:
Ik had zijn post gequote hierboven en die aangepastquote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, Beach heeft toch niet op mij gestemd?
ja wel...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, Beach heeft toch niet op mij gestemd?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Beach het volgende:
Timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga voor tombolafan
Timmmm (1) Hara
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT.
StijnDa (0)
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* nieuw pak stroopwafels pakt *
Ooohh, Beach, ik ben verbaasd en week in mn knietjesquote:
Gaat ze zo ook de mafia bestrijden? "Ik ken het spel niet, dus hier heb je een stroopwafel. nu niet meer doden, ok?"quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]kijk dat doet een goede burgemeester
nog meer thee pleaz..........quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef ReWout het volgende:
Timmmm (1) Hara
tombolafan (4) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT, ReWout
StijnDa (0)
Ben ik niemand to you?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Harajuku (5) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
En waarom stemt niemand op mij?
Jij hebt tenminste nog 1 stemquote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Harajuku (5) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
En waarom stemt niemand op mij?
Vind ik een goede strategie... wie zijn/haar mond vol heeft wil niet dodenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat ze zo ook de mafia bestrijden? "Ik ken het spel niet, dus hier heb je een stroopwafel. nu niet meer doden, ok?"
Als je deze ronde laat zien dat je het goed kan krijg je ook een keer mijn stemquote:
Stroopwafels met arsenicum FTWquote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat ze zo ook de mafia bestrijden? "Ik ken het spel niet, dus hier heb je een stroopwafel. nu niet meer doden, ok?"
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, Beach, ik ben verbaasd en week in mn knietjes
Ik ben dan ook geen newb. Ik weet het goed gemaakt, als jij op mij stemt, stem ik nog niet op jou. Deal?quote:
De mafia wil altijd dodenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind ik een goede strategie... wie zijn/haar mond vol heeft wil niet doden
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[
BTW:
[..]
nog meer thee pleaz..........
Ik ben wel newbquote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen newb. Ik weet het goed gemaakt, als jij op mij stemt, stem ik nog niet op jou. Deal?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je deze ronde laat zien dat je het goed kan krijg je ook een keer mijn stem
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen newb. Ik weet het goed gemaakt, als jij op mij stemt, stem ik nog niet op jou. Deal?
Ik had een goede campagne, en ik deel thee en stroopwafels uitquote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Tombolafan ofzo is toch ook een newb?Waarom heeft ze dan zoveel stemmen?
rode rozen..... Uzi's te koop... Vlindermessen.....quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
De mafia wil altijd doden
Ik houd jullie in de gaten!
we zullen zienquote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een goede campagne, en ik deel thee en stroopwafels uit
(en verder, geen flauw benulTijdens de singles-actie was ik ook al redelijk flabbergasted
)
Maffioso zoek ik in jouw kamp.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een goede campagne, en ik deel thee en stroopwafels uit
(en verder, geen flauw benulTijdens de singles-actie was ik ook al redelijk flabbergasted
)
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stuurt hij die per post of per PM
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maffioso zoek ik in jouw kamp.
Dat dusquote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Tombolafan ofzo is toch ook een newb?Waarom heeft ze dan zoveel stemmen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIJ????????????????
![]()
[..]
Okee, ik snap dit spel toch nog niet 100% denk ik
![]()
Maffia wil of een eigen als BM, of gewoon een slechte BM. Misschien ben je stiekem wel heel goed, maar als newb ben je nu nog slecht als BM.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIJ????????????????
![]()
[..]
Okee, ik snap dit spel toch nog niet 100% denk ik
![]()
O, om je PM te beantwoorden, ik ben geen maffia, ik ben dorp. Kusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat dus
Sheep waarom stem jij daar zo snel op
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat.. hoe krijgen we ze, tombola?
Harajuku (7) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Mooi gezellig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, om je PM te beantwoorden, ik ben geen maffia, ik ben dorp. Kusjes.
quote:
Ah, ik snap hetquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maffia wil of een eigen als BM, of gewoon een slechte BM. Misschien ben je stiekem wel heel goed, maar als newb ben je nu nog slecht als BM.
Je MOET nooit stemmen, maar het wordt wel zwaar op prijs gesteld.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Moet iedereen eigenlijk stemmen op een BM?
Nieuw talent verdient ook een kans.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat dus
Sheep waarom stem jij daar zo snel op
Als BM is het handig als je over alles al weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht je dat ik man was?![]()
[..]
Ah, ik snap het
Je moet dus wel echt ervaring hebben om het goed te doen? Kun je geen talent zijn?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nieuw talent verdient ook een kans.
Ja dat kan ik toch niet aan je username zienquote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht je dat ik man was?![]()
[..]
Ah, ik snap het
Je moet dus wel echt ervaring hebben om het goed te doen? Kun je geen talent zijn?
Ik kan heel goed lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als BM is het handig als je over alles al weet hoe het gaat.
Er staat toch een vrouwtje voor mijn naamquote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet aan je username zien![]()
Ik weet niet eens wat een tombola is
Heb ik nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de allereerst huppelmuts doodmaken, want daar word ik blij van.
Niet in mijn lay-out. Staat dat er wel voor in de standaard lay-out?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat toch een vrouwtje voor mijn naam![]()
Ik stel me dus kandidaat voor burgemeesteres
Geldtquote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien in dit topicGeld voor wel meer spelers trouwens
#Harajukuquote:
Oh, dat is netjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
#Harajuku
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
Belofte maakt schuld
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
#Harajuku
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
Belofte maakt schuld
idd..... waar blijven ze ?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien in dit topicGeld voor wel meer spelers trouwens
quote:
De volgende ronde doe ik niet meer mee dus dan geef ik je alle ruimte.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook wel volgende keer BM zijn hoor![]()
Lijkt me gewoon leuk (en ik wilde jou een beetje stangen)
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De volgende ronde doe ik niet meer mee dus dan geef ik je alle ruimte.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben af en toe wel een leven buiten FOK!
Stem ipv daarvan maar gewoon op mij. Hara wint toch wel, en ik heb nog maar 1 stem, en ik ben leuker dan harequote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm wilde eigenlijk ook wel voor BM runnen
Dus komen die lui vast nog wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch niet op de eerste avond dat het spel start.... nu moeten we wel wachten tot morgen 21:00
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem ipv daarvan maar gewoon op mij. Hara wint toch wel, en ik heb nog maar 1 stem, en ik ben leuker dan hare
bitchquote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Harajuku (9) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, PS
timmmm (1) Hara
StijnDa (0)
Niet zo gevaarlijk doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem ipv daarvan maar gewoon op mij. Hara wint toch wel, en ik heb nog maar 1 stem, en ik ben leuker dan hare
wauw had niet eens gezien dat jij ook meedeed voor BM.quote:
1 lufquote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wauw had niet eens gezien dat jij ook meedeed voor BM.
##unvote Hara
##vote timmm
maakt toch niet zoveel meer uit
timmmm (1) Hara, PS
StijnDa (0
En dan gaat de rest ineens op Tombolala en dan is het 9 8 en wint zijquote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wauw had niet eens gezien dat jij ook meedeed voor BM.
##unvote Hara
##vote timmm
maakt toch niet zoveel meer uit
timmmm (1) Hara, PS
StijnDa (0
Zeg, ik wil veel doen om BM te worden, maar iedereen op me vind ik IETS te veel van het goedequote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan gaat de rest ineens op Tombolala en dan is het 9 8 en wint zij
Ja, aan de mafia heb je genoeg hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ik wil veel doen om BM te worden, maar iedereen op me vind ik IETS te veel van het goede
Ja nu haat jij mij weer. God wat een gedoe. kan ik niet gewoon mooi zitten wezen op het dorpsplein en claimen dat ik te dom ben om te stemmen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet zo gevaarlijk doen!
PSJij bent ook altijd nietszeggend dorp.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, aan de mafia heb je genoeg hè.
Ik haat je niet, ik vind je alleen stom wanneer Tombolala door jouw change gaat winnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nu haat jij mij weer. God wat een gedoe. kan ik niet gewoon mooi zitten wezen op het dorpsplein en claimen dat ik te dom ben om te stemmen?
Claimen dat???? Verdacht!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nu haat jij mij weer. God wat een gedoe. kan ik niet gewoon mooi zitten wezen op het dorpsplein en claimen dat ik te dom ben om te stemmen?
als dat het geval is wissel ik heus wel moppiequote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan gaat de rest ineens op Tombolala en dan is het 9 8 en wint zij
Vrouwen zouden sowieso niet mogen stemmen, dus daar zou ik wel intrappen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook op hara, niet op jouquote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Er gaat niemand zomaar op me
Kan ik me ook gewoon terugtrekken? Ik hou niet van ruziequote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat je niet, ik vind je alleen stom wanneer Tombolala door jouw change gaat winnen.
Is Hara zo makkelijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook op hara, niet op jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik moest even lachenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Vrouwen zouden sowieso niet mogen stemmen, dus daar zou ik wel intrappen.
Veel mensen stemmen op een newb, dus hara moet de verkiezingen winnen, tenzij ik ineens 8 stemmen krijg, dan moet je op mij stemmen ipv haraquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
Ja zegt ie. bijna 2 hele topics teruglezen. Dacht het niet. Iets interresants gebeurt?
Als je op mij stemt gebeurt er iets interessants. Het enige interessante so far is de mafia die op Tombolala stemt.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
Ja zegt ie. bijna 2 hele topics teruglezen. Dacht het niet. Iets interresants gebeurt?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is Hara zo makkelijk?Voor jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleeping with the enemy, oeh la la la
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Noes! Dat zeg je alleen zodat de mensen die op mij stemmen zich terugtrekken omdat ze ander bang zijn om gelyncht te wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je op mij stemt gebeurt er iets interessants. Het enige interessante so far is de mafia die op Tombolala stemt.
Probeer jij mij uit de tent te lokken, jongetje?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef -SG- het volgende:
Oh rollen zijn verdeeld, Hara is mafia. Gewoon, is ze altijd.
In ieder geval stemmen, pussyquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef -SG- het volgende:
Hier ga ik mijn vingers niet aan branden. Ik stem blanco.
Oh, dan sla ik het lijstje vast even op om straks naast de hints te leggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes! Dat zeg je alleen zodat de mensen die op mij stemmen zich terugtrekken omdat ze ander bang zijn om gelyncht te worden
Die pizzatent ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Probeer jij mij uit de tent te lokken, jongetje?
Goffer, moet ik nou serieus alle topics terug lezen zodat ik weet of dat "die en die is altijd dat en dat" gedoe waar is?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef -SG- het volgende:
Oh rollen zijn verdeeld, Hara is mafia. Gewoon, is ze altijd.
Ik durf niet. Laatst moest ik in het stemhokje plassenquote:
Stem dan tenminste op mijquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef -SG- het volgende:
Hier ga ik mijn vingers niet aan branden. Ik stem blanco.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor jou welSleeping with the enemy, oeh la la la
Ik heb toch ook niks teruggelezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, moet ik nou serieus alle topics terug lezen zodat ik weet of dat "die en die is altijd dat en dat" gedoe waar is?
Van wie moest dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik durf niet. Laatst moest ik in het stemhokje plassen
SG spreektt altijd de waarheidquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, moet ik nou serieus alle topics terug lezen zodat ik weet of dat "die en die is altijd dat en dat" gedoe waar is?
Stem op mij, dan hoef je dit tyfusverhaaltje niet te lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Stali het volgende:
Aan mijn mededorpsgenoten,
Ik begrijp hoe jullie kiezen voor een oude bekende zoals mevrouw Harajuku als het om burgermeesterschap gaat. Je weet immers wat je eraan hebt. Het ging ons onder haar hoede jarenlang goed. Maar waar staan we nu én gaan we voor? Nee. We zijn niet voor niets op deze avond bij elkaar gekomen. Het is tijd voor verandering. Met thee en stroopwafels lossen wij niets op.
We moeten leren van het verleden want we staan in deze tijd weer onder druk. Er is werk aan de winkel en ik ben ervan overtuigd dat ik een goede leider kan zijn. Ik stel me daarom beschikbaar als burgermeester en de keuze is aan jullie.
Als jullie veiligheid willen, stem allen op mij voor een veiliger en betere wereld.
SG maakt grapjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik wil een goede BM worden als ik gekozen wordquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niks teruggelezen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik wil een goede BM worden als ik gekozen word
Ik las vroeger ook alle SC topics terug
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die op een newb stemmen zijn verdacht.
Waarom hebben we verandering nodig als ik ons altijd perfect beschermd heb? Het klinkt allemaal enig, Stali, maar je vertelt nergens hoe en wat je gaat doen. Loze woordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp hoe jullie kiezen voor een oude bekende zoals mevrouw Harajuku als het om burgermeesterschap gaat. Je weet immers wat je eraan hebt. Het ging ons onder haar hoede jarenlang goed. Maar waar staan we nu én gaan we voor? Nee. We zijn niet voor niets op deze avond bij elkaar gekomen. Het is tijd voor verandering. Met thee en stroopwafels lossen wij niets op.
We moeten leren van het verleden want we staan in deze tijd weer onder druk. Er is werk aan de winkel en ik ben ervan overtuigd dat ik een goede leider kan zijn. Ik stel me daarom beschikbaar als burgermeester en de keuze is aan jullie.
Als jullie veiligheid willen, stem allen op mij voor een veiliger en betere wereld.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SG spreektt altijd de waarheid
quote:
Ah, okquote:Etc, PS, Krio en ik zijn bijna nooit mafia. Tim is heel soms wel spion enzo, maar meestal niet. Trevland is vaak mafia.
Mensen die op een newb stemmen zijn verdacht.
Als het over dieren gaat ben ik altijd de lul, als het over spelletjes gaat zijn Etc en PS de lul, als het over motoren gaat is Isdatzo altijd de lul, als er spelfouten zijn is Trevland niet de lul maar gewoon mafia. Enzo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef timmmmm het volgende:
O, en mensen die niet stemmen zijn het verdachtst. Want de spion mag niet op maffia stemmen, dus stemt het liefste niet, net als maffia als er een rechercheur meedoet.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SG spreektt altijd de waarheid
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef -SG- het volgende:
[..]_. Ja en als je per ongeluk op een Maffia stemt en ze komen erachter, vedenkt iedereen je ook.
Ze heeft wel een leuk verhaaltje geschrevenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hebben we verandering nodig als ik ons altijd perfect beschermd heb? Het klinkt allemaal enig, Stali, maar je vertelt nergens hoe en wat je gaat doen. Loze woorden.
Ja, dat zou moeten kunnen, maar het gebeurt niet. PS en Etc zijn ook nog eens altijd dorp zonder speciale rolquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ah, ok![]()
Maar je kan toch altijd iets anders worden, ongeacht wat je vorige keer was?![]()
En Stijnda maakte net ook een spelfout![]()
En ik ben ook van de dieren![]()
Spannend!![]()
![]()
Waarom gebeurt het niet dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zou moeten kunnen, maar het gebeurt niet. PS en Etc zijn ook nog eens altijd dorp zonder speciale rolIk ben nog wel eens cupido of nachtwaker of zo.
Nachtwaker is geilquote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zou moeten kunnen, maar het gebeurt niet. PS en Etc zijn ook nog eens altijd dorp zonder speciale rolIk ben nog wel eens cupido of nachtwaker of zo.
Mensen schelden al op me, ik ben helemaal gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
Loopt het al een beetje mensen?
Hara is weer mob. zoals altijdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
Loopt het al een beetje mensen?
Koffie managerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het niet dan?Gaat het niet gewoon random?
Eigenlijk oneerlijk toch...
Mag ik ook een keerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
En Stijnda maakte net ook een spelfout![]()
De Maffia Goden houden nou eenmaal meer van sommige spelers.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, t is random maar toch kunnen we dit zeggen over een speeltijd van twee jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent een bewezen zuipmajoor dat elk feestje afrent. Dat is allemaal reuze gezellig maar we staan nu wel voor moeilijker tijden en men denkt het hier kennelijk met wat grappen en grollen op te lossen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hebben we verandering nodig als ik ons altijd perfect beschermd heb? Het klinkt allemaal enig, Stali, maar je vertelt nergens hoe en wat je gaat doen. Loze woorden.
Nou zeg, die newbs gaan je nog geloven straksquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hara is weer mob. zoals altijd
En timmmm is weer irritant.
Wat is dat nou weerquote:
OMGquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hara is weer mob. zoals altijd
En timmmm is weer irritant.
Ohja, newbs kunnen geen PI's lezen he. Sorry haraquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg, die newbs gaan je nog geloven straksStem nou gewoon op mij, or else the dog gets it
Tot volgende week of zoquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent een bewezen zuipmajoor dat elk feestje afrent. Dat is allemaal reuze gezellig maar we staan nu wel voor moeilijker tijden en men denkt het hier kennelijk met wat grappen en grollen op te lossen.
P.S. Tot hoe laat mag ik zelf nog naar de stembus? Heb heel rap aangelogd om op tijd te zijn.. Ik doe maar een dotje.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja, newbs kunnen geen PI's lezen he. Sorry hara
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer![]()
[..]
OMG![]()
Hara is altijd dorp
Hara is altijd mob
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de war
Ben jij mob Haraquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg, die newbs gaan je nog geloven straksStem nou gewoon op mij, or else the dog gets it
Mja, maar dat heft dus de verdenking op Trevland als er een spelfout gemaakt wordt opquote:
Elke keer als iemand iets anders stemt dan hara verdrinkt God een kitten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè verdorie, ik ben gesnapt. Ja, het is waar. Ik ben hartstikke mafiaquote:
koffiemanager.nlquote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer![]()
[..]
OMG![]()
Hara is altijd dorp
Hara is altijd mob
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de war
Wel lezen, maar dat interpreteren in dit dorp vol leugenaars wordt lastigquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja, newbs kunnen geen PI's lezen he. Sorry hara
Maffia is met 2 f'enquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè verdorie, ik ben gesnapt. Ja, het is waar. Ik ben hartstikke mafia
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer als iemand iets anders stemt dan hara verdrinkt God een kitten.
ze heeft er al 4 op haar geweten hèquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaaaa, kittenmoordenaar!!!!
Cosa Nostra nog beterquote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind Engelse manier mooier.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Stali het volgende:
Het gaat volledig willekeurig via koffiemanager.nl. Ik vul daar alle namen in, bedenk een rol, klik op het klikding en er rolt een naam uit die vervolgens die rol krijgt. Rollen door elkaar heen gebruiken en zo verdelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb braaf op Hara gestemd hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze heeft er al 4 op haar geweten hè
Huppeldepup?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
#unvote huppeldepup tombolafan
#vote Stali
Hebben ze toch iets geleerd van hoe het egt gespeeld moet wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen schelden al op me, ik ben helemaal gelukkig
Het volk moet eens iets anders willen. Het gaat al jaren zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De Maffia Goden houden nou eenmaal meer van sommige spelers.
We spelleiden niet allemaal zoals jij dat zou doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik verdenk ladi ervan dat ze stomme rollen geeft aan mensen die ze niet aardig vindt
Oh okeequote:Op woensdag 22 september 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat volledig willekeurig via koffiemanager.nl. Ik vul daar alle namen in, bedenk een rol, klik op het klikding en er rolt een naam uit die vervolgens die rol krijgt. Rollen door elkaar heen gebruiken en zo verdelen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb braaf op Hara gestemd hoor![]()
[..]
Huppeldepup?
Je kan het dorp laten winnen, of het dorp laten afmaken. Het oude is het dorp laten winnen, jij wil iets anders dus hmmm, het dorp laten afmaken!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Het volk moet eens iets anders willen. Het gaat al jaren zo.
Stem op mij.
Ik stuur je een button..
Een buttonquote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Het volk moet eens iets anders willen. Het gaat al jaren zo.
Stem op mij.
Ik stuur je een button..
Je moet mensen in dit topic niet te veel gelovenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Omdat ze liepen te roepen dat sommige mensen "altijd dat" waren
Whehehehehehequote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef ReWout het volgende:
[..]
ps. Hara en -SG- zijn soms te vertrouwen... is ook een keer gebeurd dat iedereen hara vertrouwde terwijl ze maffia was... en iedereen zo van wtf wtf hoe kan dit hoe kan dit, hara heb je gelezen wat er is gebeurd!?!?!_!
Ja, en dat is ook gewoon zo. Er is daar ook gelijk bij gezegd dat het random gaat, maar toch is het vaak hetzelfde.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Omdat ze liepen te roepen dat sommige mensen "altijd dat" waren
In het verleden zijn sommige mensen toch erg serieus geweest kan ik je meldenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je moet mensen in dit topic niet te veel geloven
Dat vond ik zo moeilijk en kut, ik haat het echt om mafia te zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef ReWout het volgende:
[..]
ps. Hara en -SG- zijn soms te vertrouwen... is ook een keer gebeurd dat iedereen hara vertrouwde terwijl ze maffia was... en iedereen zo van wtf wtf hoe kan dit hoe kan dit, hara heb je gelezen wat er is gebeurd!?!?!_!
Oh, ik geloof wel dat het random gedaan wordt johquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook gewoon zo. Er is daar ook gelijk bij gezegd dat het random gaat, maar toch is het vaak hetzelfde.
ReWout, hartelijk dank voor je stem!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
#unvote huppeldepup tombolafan
#vote Stali
Tot en met vrijdagquote:
Precies lekker saampjes in bedquote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef Stali het volgende:
[..]
ReWout, hartelijk dank voor je stem!.
Ik zal je zeker niet teleurstellen. Wij moeten ons voor onze veiligheid vanuit het volk zelf weer sterk en krachtig maken. Wij gaan het als dorpelingen weer samen doen, met elkaar.
Ik was eerst hoor, om op Hara te gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Precies lekker saampjes in bedwachten op de mafia.
Kijk. Dit is nu precies wat je aan kandidaat burgermeester Harajuku hebt. Ze vond iets moeilijk en kut maar ze deed het wel. Harajuku is als het er op aankomt gewoon pure ongesneden mafia.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vond ik zo moeilijk en kut, ik haat het echt om mafia te zijn
Mmmmmmmmmmmmm, ik vind Stali dan wel weer een echte maffia-naamquote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk. Dit is nu precies wat je aan kandidaat burgermeester Harajuku hebt. Ze vond iets moeilijk en kut maar ze deed het wel. Harajuku is als het er op aankomt gewoon pure ongesneden mafia.
Met mij Stali, kunnen jullie je allemaal weer veilig voelen. Jullie kinderen zullen veilig buiten spelen. Stem op mij en ik zal jullie niet teleurstellen..
Als je een livestream naar de wedstrijd van PSV nu hebt stem ik op jouquote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk. Dit is nu precies wat je aan kandidaat burgermeester Harajuku hebt. Ze vond iets moeilijk en kut maar ze deed het wel. Harajuku is als het er op aankomt gewoon pure ongesneden mafia.
Met mij Stali, kunnen jullie je allemaal weer veilig voelen. Jullie kinderen zullen veilig buiten spelen. Stem op mij en ik zal jullie niet teleurstellen..
Tim moet dan op 2 staanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Sheepcidus het volgende:
timmmm (1) Hara, PS
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT,
StijnDa (0)
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Jij probeert mij, degene die het volgens jouw eigen woorden jarenlang goed deed, steeds zwart te maken met leugens.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef StijnDa het volgende:
timmmm (2) Hara, PS
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Ik schrijf me uit
Ik woon in Brabant. Wat denk je. PSV is gewoon de beste voetbalploeg zonder hooligans of ellende.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een livestream naar de wedstrijd van PSV nu hebt stem ik op jou
Als jij er iets doordrukt hoef je niet te verwachten dat iedereen het daarmee eens is, het zeiken valt reuze mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Als je blijft zeiken wordt het sowieso niet leuk.
Ik onthoud dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef StijnDa het volgende:
timmmm (2) Hara, PS
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Ik schrijf me uit
Hij had het over zijn kandidatuur, niet over zijn stem.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij er iets doordrukt hoef je niet te verwachten dat iedereen het daarmee eens is, het zeiken valt reuze mee.
[..]
Ik onthoud dit.
Dat kloptquote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant. Wat denk je. PSV is gewoon de beste voetbalploeg zonder hooligans of ellende..
Ik heb niks doorgedrukt, heb ook gezegd dat het een optie is het niet te doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij er iets doordrukt hoef je niet te verwachten dat iedereen het daarmee eens is, het zeiken valt reuze mee.
[..]
Ik onthoud dit.
Oh, oops.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had het over zijn kandidatuur, niet over zijn stem.
Ik schrijf me uit als kandidaat, ik stem nog op jequote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Ik onthoud dit.
BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR KAK EN NAAR PIESquote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant. Wat denk je. PSV is gewoon de beste voetbalploeg zonder hooligans of ellende..
Ik ben geen brabanderquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR KAK EN NAAR PIES
Oh? Dat heb ik helemaal gemist dan, en al die andere spelers die het er niet mee eens waren ook denk ik. Wat meer tijd is helemaal prima, dat wil je nog een keer proberen dus wil ik daar best zonder gezeik even in mee gaan, maar 48 uur wachten gaat me echt te ver.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb niks doorgedrukt, heb ook gezegd dat het een optie is het niet te doen.
Laat ik hiervoor stemmenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR KAK EN NAAR PIES
Is dus alleen de eerste dag het geval omdat er dan geen lynch is. En je kunt er ook wat van maken ipv erover te blijven klagen. We proberen het gewoon even zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik helemaal gemist dan, en al die andere spelers die het er niet mee eens waren ook denk ik. Wat meer tijd is helemaal prima, dat wil je nog een keer proberen dus wil ik daar best zonder gezeik even in mee gaan, maar 48 uur wachten gaat me echt te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |