Het gaat volledig willekeurig via koffiemanager.nl. Ik vul daar alle namen in, bedenk een rol, klik op het klikding en er rolt een naam uit die vervolgens die rol krijgt. Rollen door elkaar heen gebruiken en zo verdelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het niet dan?Gaat het niet gewoon random?
Eigenlijk oneerlijk toch...
Ik heb braaf op Hara gestemd hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze heeft er al 4 op haar geweten hè
Huppeldepup?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
#unvote huppeldepup tombolafan
#vote Stali
Hebben ze toch iets geleerd van hoe het egt gespeeld moet wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen schelden al op me, ik ben helemaal gelukkig
Het volk moet eens iets anders willen. Het gaat al jaren zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De Maffia Goden houden nou eenmaal meer van sommige spelers.
We spelleiden niet allemaal zoals jij dat zou doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik verdenk ladi ervan dat ze stomme rollen geeft aan mensen die ze niet aardig vindt
Oh okeequote:Op woensdag 22 september 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat volledig willekeurig via koffiemanager.nl. Ik vul daar alle namen in, bedenk een rol, klik op het klikding en er rolt een naam uit die vervolgens die rol krijgt. Rollen door elkaar heen gebruiken en zo verdelen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb braaf op Hara gestemd hoor![]()
[..]
Huppeldepup?
Je kan het dorp laten winnen, of het dorp laten afmaken. Het oude is het dorp laten winnen, jij wil iets anders dus hmmm, het dorp laten afmaken!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Het volk moet eens iets anders willen. Het gaat al jaren zo.
Stem op mij.
Ik stuur je een button..
Een buttonquote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Het volk moet eens iets anders willen. Het gaat al jaren zo.
Stem op mij.
Ik stuur je een button..
Je moet mensen in dit topic niet te veel gelovenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Omdat ze liepen te roepen dat sommige mensen "altijd dat" waren
Whehehehehehequote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef ReWout het volgende:
[..]
ps. Hara en -SG- zijn soms te vertrouwen... is ook een keer gebeurd dat iedereen hara vertrouwde terwijl ze maffia was... en iedereen zo van wtf wtf hoe kan dit hoe kan dit, hara heb je gelezen wat er is gebeurd!?!?!_!
Ja, en dat is ook gewoon zo. Er is daar ook gelijk bij gezegd dat het random gaat, maar toch is het vaak hetzelfde.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Omdat ze liepen te roepen dat sommige mensen "altijd dat" waren
In het verleden zijn sommige mensen toch erg serieus geweest kan ik je meldenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je moet mensen in dit topic niet te veel geloven
Dat vond ik zo moeilijk en kut, ik haat het echt om mafia te zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef ReWout het volgende:
[..]
ps. Hara en -SG- zijn soms te vertrouwen... is ook een keer gebeurd dat iedereen hara vertrouwde terwijl ze maffia was... en iedereen zo van wtf wtf hoe kan dit hoe kan dit, hara heb je gelezen wat er is gebeurd!?!?!_!
Oh, ik geloof wel dat het random gedaan wordt johquote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook gewoon zo. Er is daar ook gelijk bij gezegd dat het random gaat, maar toch is het vaak hetzelfde.
ReWout, hartelijk dank voor je stem!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
#unvote huppeldepup tombolafan
#vote Stali
Tot en met vrijdagquote:
Precies lekker saampjes in bedquote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef Stali het volgende:
[..]
ReWout, hartelijk dank voor je stem!.
Ik zal je zeker niet teleurstellen. Wij moeten ons voor onze veiligheid vanuit het volk zelf weer sterk en krachtig maken. Wij gaan het als dorpelingen weer samen doen, met elkaar.
Ik was eerst hoor, om op Hara te gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Precies lekker saampjes in bedwachten op de mafia.
Kijk. Dit is nu precies wat je aan kandidaat burgermeester Harajuku hebt. Ze vond iets moeilijk en kut maar ze deed het wel. Harajuku is als het er op aankomt gewoon pure ongesneden mafia.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vond ik zo moeilijk en kut, ik haat het echt om mafia te zijn
Mmmmmmmmmmmmm, ik vind Stali dan wel weer een echte maffia-naamquote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk. Dit is nu precies wat je aan kandidaat burgermeester Harajuku hebt. Ze vond iets moeilijk en kut maar ze deed het wel. Harajuku is als het er op aankomt gewoon pure ongesneden mafia.
Met mij Stali, kunnen jullie je allemaal weer veilig voelen. Jullie kinderen zullen veilig buiten spelen. Stem op mij en ik zal jullie niet teleurstellen..
Als je een livestream naar de wedstrijd van PSV nu hebt stem ik op jouquote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk. Dit is nu precies wat je aan kandidaat burgermeester Harajuku hebt. Ze vond iets moeilijk en kut maar ze deed het wel. Harajuku is als het er op aankomt gewoon pure ongesneden mafia.
Met mij Stali, kunnen jullie je allemaal weer veilig voelen. Jullie kinderen zullen veilig buiten spelen. Stem op mij en ik zal jullie niet teleurstellen..
Tim moet dan op 2 staanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (1) Hara, PS
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT,
StijnDa (0)
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Jij probeert mij, degene die het volgens jouw eigen woorden jarenlang goed deed, steeds zwart te maken met leugens.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef StijnDa het volgende:
Harajuku (8) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan
timmmm (2) Hara, PS
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Ik schrijf me uit
Ik woon in Brabant. Wat denk je. PSV is gewoon de beste voetbalploeg zonder hooligans of ellende.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een livestream naar de wedstrijd van PSV nu hebt stem ik op jou
Als jij er iets doordrukt hoef je niet te verwachten dat iedereen het daarmee eens is, het zeiken valt reuze mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Als je blijft zeiken wordt het sowieso niet leuk.
Ik onthoud dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef StijnDa het volgende:
timmmm (2) Hara, PS
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Ik schrijf me uit
Hij had het over zijn kandidatuur, niet over zijn stem.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij er iets doordrukt hoef je niet te verwachten dat iedereen het daarmee eens is, het zeiken valt reuze mee.
[..]
Ik onthoud dit.
Dat kloptquote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant. Wat denk je. PSV is gewoon de beste voetbalploeg zonder hooligans of ellende..
Ik heb niks doorgedrukt, heb ook gezegd dat het een optie is het niet te doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij er iets doordrukt hoef je niet te verwachten dat iedereen het daarmee eens is, het zeiken valt reuze mee.
[..]
Ik onthoud dit.
Oh, oops.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had het over zijn kandidatuur, niet over zijn stem.
Ik schrijf me uit als kandidaat, ik stem nog op jequote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Ik onthoud dit.
BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR KAK EN NAAR PIESquote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant. Wat denk je. PSV is gewoon de beste voetbalploeg zonder hooligans of ellende..
Ik ben geen brabanderquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR KAK EN NAAR PIES
Oh? Dat heb ik helemaal gemist dan, en al die andere spelers die het er niet mee eens waren ook denk ik. Wat meer tijd is helemaal prima, dat wil je nog een keer proberen dus wil ik daar best zonder gezeik even in mee gaan, maar 48 uur wachten gaat me echt te ver.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb niks doorgedrukt, heb ook gezegd dat het een optie is het niet te doen.
Laat ik hiervoor stemmenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR KAK EN NAAR PIES
Is dus alleen de eerste dag het geval omdat er dan geen lynch is. En je kunt er ook wat van maken ipv erover te blijven klagen. We proberen het gewoon even zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik helemaal gemist dan, en al die andere spelers die het er niet mee eens waren ook denk ik. Wat meer tijd is helemaal prima, dat wil je nog een keer proberen dus wil ik daar best zonder gezeik even in mee gaan, maar 48 uur wachten gaat me echt te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |